Er du okay?

143 9 0
                                    



Matthews synsvinkel 

Jeg køre og køre og jo længere jeg køre jo mere bekymret bliver jeg. Er hun bange er der sket hende noget er hun okay, der er så mange tanker der bare flyver rundt. Jeg er totalt ofroad, men jeg ved godt hvor jeg er så det bliver ikke noget problem at finde tilbage. "Viiictoriiia" Råber jeg der kommer et klamt ekko, men så kan jeg høre meget svagt "Matheeeww" "Viictoriaa" Råber jeg tilbage der kommer et svagt råb tilbage. Jeg kan ikke være langt fra hende når jeg kan høre hende, vi forsætter med at råbe og jeg kommer tættere og tættere på. 

Da jeg enlig når frem kan jeg se hende hun sidder ned med våde øjne. Fuck man jeg tror aldrig i mit liv jeg har været så bekymret.Jeg klikker mine ski af og skynder mig hen til hende jeg krammer hende tæt ind til mig, selv gennem min tykke vinter ski jakke og hoodie og ski undertøj. Kan jeg mærke hun ryster af kulde "Er du okay?" Spøger jeg hun prøver at svare, men det eneste der kommer ud af munden på hende er "vvvvvv" Jeg tager min telefon op og ringer til Luke han er pisse bekymret, men fuck det jeg fandt hende. 

Vi er lige kommet tilbage og vi har fået tøjet af og er på vej i seng. Efter et varmt bad er vi på vej i seng jeg kan stadig ikke komme mig over at hun er blevet væk.

Victorias synsvinkel

Fuck hvor jeg fryser. Selvom vi lige har været i bad i jeg ved ikke hvor lang tid,vi lægger under dynen jeg ligger i Matthews hoodie. Og jeg fryser stadig "Godnat baby sov godt" Jeg smiler "Tak skat sov godt" Jeg putter mig længere ind i Matthews arme og ligger mig til at sove.

Jeg vågner fordi jeg er tørstig og fordi Matthew ikke hat armene om livet på mig længere. Jeg kigger mig rundt han er der ikke, hvor er han. Jeg rejser mig  og kigger på klokken 3:30 shit man jeg går ned i køkkenet og tager et glas vand. Jeg går ind i stuen der sidder Matthew med en computer "Hva så skat?" Siger jeg og nusser ham i håret han vender sig hurtigt om "Hey" Siger han og gør tegn til at jeg kan sætte mig ned på ham. "Er du okay?" "Ja ja bare lige nogle små problemer, det skal du ikke tænke på kom lad os gå i seng" Siger han jeg smiler og nikker. 

Da jeg vågner er klokken kvart i 9 og vi skal til at op. Matthew sover stadig så jeg skynder mig ud og tager ski under tøj på.


Da jeg har taget det på fletter jeg mit hår

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Da jeg har taget det på fletter jeg mit hår. Matthew ser så sød ud når han sover jeg elsker det. Pigerne og jeg skal lave morgenmad så det gør vi. Da vi har lavet morgenmaden går vi ind og vækker drengene jeg nusser stille Matthew i håret. Han er ligeså meget morgenmenneske som jeg er og jeg er på ingen måde morgenmenneske. "Skatte du skal op hvis du vil nå det hele" Siger jeg og kysser ham på kinden "Mmh 10 minutter mere" Mumler han og vender ryggen til mig jeg smiler den kender alle jeg elsker ham "Nej der er morgenmad nu" Siger jeg og vender mig rundt, men han holder fast i mit håndled så jeg ikke kan gå nogle steder. Jeg vender mig rundt og bøjer mig ned til ham og ligger mine læber på  hans. Han trækker mig op på ham jeg vil gerne være den fornuftige og sige at vi ikke har tid til det her og at vi skal op. Men min u fornuftige side siger mig at vi godt lige kan lægger her i 5 minutter og min u fornuftige side vinder. "Altså kan i ikke vente med at sluge hinanden til  senere?" Spøger Luke flabede jeg griner Matthew giver ham fingeren jeg smiler og rejser mig fra ham. 

What is real Love?Where stories live. Discover now