~Twix~

1.7K 348 592
                                    

ببینین کی اینجاس :') شنیدم میخواین بترکونین با کامنت و ووت

لویی از ماشین گلگر پیاده می‌شه و کیسه‌های خریدو از صندلی عقب برمیداره. لوازم آرایشی جدیدش، کلی شکلات و پاستیل و یه سری لباس که جوانا توی انتخابشون کمکش کرده.

جوانا ماشینو پارک می‌کنه و جلوتر از لویی راه میفته سمت خونه. کفشاشو تقریبا پرت می‌کنه جلوی در و میره توی هال، جایی که احتمالا دوست پسرش نشسته.

« هی گلگر. »

گلگر می‌خنده و یه کم جمع و جور می‌شینه تا جوانا جا شه کنارش. یواش روی لبای جوانا رو می‌بوسه و نگاهی به لویی که با اون همه کیسه‌ی خرید به زور داره از در تو میاد می‌ندازه.

« اون واقعا شبیهته جی. »

جوانا سر تکون میده و به شونه‌ی گلگر تکیه میده. صدای گرمزه که میاد.

« لویی؟ اومدی؟ »

لویی دمپاییای آبی روفرشی‌شو می‌پوشه و وسایلپ میذاره پایین تا گرمزو بغل کنه. دستای پیرزن دور کمر نوه‌ش قفل می‌شه.

« شنیدم ریختین رو هم. آره؟ »

لویی بلند می‌خنده و جدا می‌شه. نگاهی به گرمز می‌ندازه که کمکش کنه ولی گرمز موهای تازه رنگ شده‌شو عقب میده و دستشو تا جای ممکن بالا میبره و آستین لباسشو می‌کشه پایین.

« ببین. یه تتو زدم روی زیر بغلم. نگاهش کن. »

لویی سر جلو می‌بره و از بوی بد زیربغل گرمز خودشو می‌کشه عقب. گرمز بلند می‌خنده و شونه بالا میندازه. لویی دولا می‌شه و خریدا رو از روی زمین برمیداره.

« گرمز، توی قرن بیست و یک ما حموم داریم و حوله‌های استریل که می‌تونی بری حموم و بیای و خودتو باهاشون خشک کنی. »

گرمز نچ غلیظی می‌گه و نگاه خشمگینی سمت جوانا و گلگر میندازه.

« من خونه به دوش بودم دو روز. »

« دقیقا کجا بودی؟ »

« خونه‌ی مادربزرگ دوستت. زنِ بیچاره. خیلی وقته مرده و شوهرش تنها زندگی می‌کنه. هیچ‌وقت وقتی زنده بود نتونستم برم خونه‌ش. »

لویی نمی‌تونه جلوی خنده‌شو بگیره. گرمز با حرص موهاشو عقب میده.

« موهامو سشوار کردم و یه طوری خودش میندازه توی صورتم انگار موی صورتمه. »

لویی مطمئنا شبیه مادربزرگشه به جز قسمت جوکای بی‌مزه‌ای که گرمز داره. اون حتی توی مصرف الکل شبیه گرمزه و توی عشق ورزیدن هم دست کمی ازش نداره.

« اون برات خریدتشون؟ »

لویی وسایلو پرت می‌کنه جلوی کمد و با ذوق کف زمین می‌شینه. اول از همه سراغ ساک لوازم آرایشی میره. اون لاکای رنگین کمونی و سایه چشمای اکلیل دار چیزی نبود که لویی بتونه حالا حالاها با پول خودش بخره.

Lollipop [L.S]Where stories live. Discover now