ဖူးစာမယ္​ရဲ႕အတၱ သို႔ မာန အပ္ိုင္​း ၁၆

57 4 0
                                    

တစ္​လမ္​းလံုးဘာစကားမွပင္​မထြက္​ႏိုင္​​ေတာ့​။မနက္​ခင္​းကိုထိုထို​ေသာအသံမ်ားႏွင္​့ျဖတ္​သန္​းၿပီး​ေနာက္​ ကိုယ္​မထင္​ထားတဲ့လူကကိုယ္​့​ေ႐ွ႕ျပဳမူလိုက္​တဲ့အျပဳအမူ​​ေတြ​ေၾကာင္​့ ​ေသာ္​ႏိုး ဘာလုပ္​လို႔လုပ္​ရမွန္​းမသိခ်ိန္​ ဆူး က​ေခၚထုတ္​လာျခင္​းပင္​။

​ေသာ္​ႏိုး အ​ေတြးထဲ​ေပၚလာသည္​က မ​ေရႊရည္​လက္​အစံုကိုဖမ္​းခ်ဳပ္​ၿပီးနမ္​းဟန္​ျပင္​​ေနသည္​့ ဦး က မ​ေရႊရည္​ ပခံုး​ေပၚလက္​​ေျပာင္​းလိုက္​ခ်ိန္​ ​ေသာ္​ႏိုး ​ေခါင္​းကိုခါရမ္​းရင္​း မ်က္​ႏွာကို​ေမာ ့​ေလပူတစ္​ခ်က္​မႈတ္​ထုတ္​လိုက္​ၿပီး လက္​ကိုက်စ္​က်စ္​ပါ​ေအာင္​ဆုပ္​မိ​ေလ​ေတာ့ အသံတစ္​ခု​ေၾကာင္​့ ​ေသာ္​ႏိုး လက္​႐ွိကိုျပန္​သံုးသပ္​လိုက္​မွ ဆိုင္ကယ္​​ေနာက္မွာ​ ဆူး ခါးကိုဖက္​ကာလိုက္​​ေနမိသည္​့အျဖစ္​...

"ဆူး ကန္​​ေတာ့...ကန္​​ေတာ့ ဆူး နာသြားတာလားဟင္​"

"ဟမ္​...မနာပါဘူး...အား​ေနလို႔ပါးစပ္​သရမ္​းၿပီး​ေအာ္​လိုက္​တာ"

ဆူး ရဲ႕ရြဲ႕တဲ့တဲ့စကား​ေၾကာင္​့ ​ေသာ္​ႏိုး မွာဆက္​​ေျပာစရာစကား​ေတြ​ေတာင္​႐ွာမရ​ေတာ့..စိတ္​ထဲဘာမွကိုထည္​့မထားခ်င္​တဲ့အခ်ိန္​မွာ ဆူး ကိုလည္​းဘာမွထပ္​မ​ေျပာခ်င္​...

လူကိုဖက္​ထားတဲ့လက္​က႐ုတ္​တရတ္ဆြဲ​​ဆုပ္​ခံလိုက္​ရတဲ့အျပင္​ စူးခနဲခံစားခ်က္​​ေၾကာင္​့​ ဟန္​မ​ေဆာင္​ႏိုင္​ပါဘဲ 'အ' လို႔အသံထြက္​မိ​ေတာ့ သူ႔ထံက​ေၾကာင္​​ေတာင္​​ေတာင္​အ​ေမးကတန္​း​ေရာက္​လာတာမို႔ စိတ္​​ေပါက္​ၿပီးအရြဲ႕တိုက္​စကားဆိုမိသည္​။ဒါကိုဘာသံမွထပ္​မထြက္​လာတာမို႔သူလည္​းဆက္​မ​ေျပာ​ေတာ့...ဒီ​ေကာင္​မ​ေလးက အ တာလား..ထံုတာလား...တ​ံုးတာလား...​ေသခ်ာတာက​ေတာ့ မထံုတတ္​​ေတးနဲ႔ဦး​ေႏွာက္​မ႐ွိတဲ့က​ေလးမ...

အ​ေဆာင္​​ေရာက္​​ေတာ့ဘာစကားမွထပ္​မဆိုဘဲ အခန္​းထဲအရင္​၀င္​သြားတဲ့ ဆူး ရဲ႕​ေက်ာျပင္​ကိုၾကည္​့ရင္​း သူစိတ္​ဆိုးမွန္​းသိ​ေပမယ္​့ ​ေသာ္​ႏိုး အ​ေရးတယူလုပ္​​ေခ်ာ့မ​ေနခ်င္​​ေတာ့...ဒီ​ေန႔မနက္​ခင္​းမွာတင္​သူ႔အား​ေတြအားလံုးကုန္​သြားၿပီမို႔ကုတင္​​ေပၚလွဲအိပ္​လိုက္​မိသည္​။

ဖူးစာ​မယ္​ရဲ႕အတၱ သို႔ မာနWhere stories live. Discover now