ဖူးစာမယ္​ရဲ႕အတၱ သို႔ မာန အပ္ိုင္​း ၁၄

53 5 0
                                    

​ေသာ္​ႏိုး တကယ္​ကို​မ​ေတြးတတ္​​ေတာ့...ဦး ကဘာ့​ေၾကာင္​့မ်ား မနၱ​ေလးမွာအ​ေျခခ်ခ်င္​​ေနရတာလဲ...ခါတိုင္​းဆို ​ေမျပည္​့က ​ေက်ာင္​းပိတ္​ရက္​​ေလး ဖြားဖြားတို႔ဆီသြား​ေနလို႔​ေျပာရံု႐ွိ​ေသး...မ်က္​ႏွာက႐ႈံ႕မဲ့ၿပီး

'​ေမ​ေမ ကလည္​းမန္​း​ေလးမွာ ဒီ​ေလာက္​ပူတာ မ​ေနခ်င္​ဘူး ​ေအး​ေအး​ခ်မ္​းခ်မ္​းနဲ႔ဒီၿမိဳ႕​ေလးကခြဲၿပီး ပူတဲ့ၿမိဳ႕ကိုဘာလို႔သြားမွာတုန္​း....ဖြားကိုဒီပဲ​ေခၚပါ...​ေမ​ေမရာ'

အျမဲလိုအဒြန္​႔တက္​တတ္​​ေသာ ဦး ​ေၾကာင္​့​ ​ေမျပည္​့ကလည္​း အျမဲလို​ေျပာတတ္​သည္​့စကားမွာ

'​ေအး...​ေျပာထား...​ေျပာထား...မင္း​ယူတဲ့မိန္​းက​ေလးကအပူပိုင္​းက​ေကာင္​မ​ေလးျဖစ္​​ေနတဲ့အခ်ိန္​ အိမ္​မ​ေနပဲအဲ့​ေကာင္​မ​ေလးၿမိဳ႕လိုက္​သြားရင္​​ေတာ့လား...'

အဲ့လို​ေျပာလိုက္​တာနဲ႔ ဦး က​ေမျပည္​့ကိုတစ္​ျခားအ​ေၾကာင္​း​ေတြမရမက​ေျပာကာ ​ေခါင္​းစဥ္​​ေျပာင္​း၍​ေခ်ာ့တတ္​သည္​။ဒီလိုလူက အခုမန္​း​ေလးမွာႏွစ္​​၀က္​​ေလာက္​​ေနတယ္​ဆို​ေတာ့ကာ ​ေမျပည္​့​ေျပာသလိုမ်ားလား...ဦး ကမ​ေရႊရည္​​ေၾကာင္​့​အ​ေျပာင္​းလဲႀကီး​ေျပာင္​းလဲသြားပါ​ေပါ့လား...

​ေသာ္​ႏိုး ​ေခါင္း​ေလးကိုမသက္​မသာခါရမ္​းကာ အ​ေတြးဆက္​ရန္​ျပင္​စဥ္​ ​ဆိုင္​ကယ္​ဟြန္​းသံ​ေၾကာင္​့ လန္​႔ၿပီး ​ေ႐ွာင္​ကာမွ​ေနာက္​တစ္​စီးနဲ႔တိုက္​မိမလိုျဖစ္​သြား၍ ​ေသာ္​ႏိုး ပိုလန္​႔ၿပီးလူက​ေက်ာက္​႐ုပ္​ျဖစ္​သြားသည္​။​ေသာ္​ႏိုး ပခံုးထက္​​ေရာက္​႐ွိလာတဲ့လက္​မ်ား​ေၾကာင္​့ ​ေသာ္​ႏိုး လက္​႐ွိကိုအသိစိတ္​ကပ္​မိခ်ိန္​ ​ေ႐ွ႕ကလူမ်က္​ႏွာထက္​စိုးရိမ္​မႈ​ေတြကအထင္​းသား....

"ႏိုး...အ​ဆင္​​ေျပရဲ႕လား?...ထိ​မိ​ေသးလား?...ကိုယ္​အျမန္​​ေတာ့ဘရိတ္​ဆြဲလိုက္​တာပဲ...ဘယ္​နားခိုက္​မိသြားလဲ?"

​ေသာ္​ႏိုး လက္​​ေတြကိုစိုးရိမ္​တႀကီး ဒဏ္ရာ​႐ွာ​ေဖြ​ေနသူ၏လက္​တစ္​ဖက္​တြင္​ ​ေသြးမ်ားထြက္​​ေနသည္​...

"ႏိုး...ႏိုးကအဆင္​​ေျပတယ္​...ပိုင္​႐ွင္​းဦး..နင္​...နင္​့လက္​မွာသာ​ေသြး​ေတြ..."

ဖူးစာ​မယ္​ရဲ႕အတၱ သို႔ မာနWhere stories live. Discover now