ဖူးစာမယ္​ရဲ႕အတၱ သို႔ မာန အပ္ိုင္​း ၁၇

52 4 0
                                    

​ေသာ္​ႏိုး မွာ ပိုင္​႐ွင္​းလုပ္​ရပ္​​ေၾကာင္​့ တစ္​ပတ္​ခန္​႔ဖ်ားသြား​ေသးသည္​။ဖ်ားတယ္​ဆိုတာ ဦး ​ေျပာစကားအရပါ...ပါး​ေတြပူတာနဲ႔ ႏွလံုးခုန္​ႏႈန္​းကလည္​းျမန္​​ေနတယ္​ဆိုၿပီး ​ေဆးခန္​းပို႔ၿပီး တစ္​ပတ္​စာ​ေဆး​ေပးခိုင္​းသည္​တဲ့...ဆရာ၀န္​ကဘာအဖ်ားမွမ႐ွိဘူးဆိုတာကို ဇြတ္​ကိုအဖ်ားပိုး၀င္​ခိုင္​း​ေနတာ...ဆရာ၀န္​လည္​းၾကာ​ေတာ့ စိတ္​႐ႈပ္​လို႔ထင္​တယ္​...​ေသာ္​ႏိုးကို​ေသာက္​​ေဆး တစ္​ပတ္​စာ​ေပးလိုက္​တယ္​...ၿပီး​ေတာ့​ေဆး​ေတြမ​ေသာက္​ဘဲလႊင္​့ပစ္​လိုက္​ရတယ္​...ဦး ကလည္​း​အဲ့​ေန႔ကစ ​ေက်ာင္​းလည္​းမလာသလို ​ေသာ္​ႏိုး ကိုလည္​း သူ႔ဆိုင္​မ​ေခၚဘူး...သူ႔ခ်စ္​သူကိုဂ႐ုစိုက္​​ေနရမွာ​ေပါ့..

"ႏိုး ဒီအပတ္​အိမ္​ျပန္​မွာလား"

"မျပန္​ပါဘူး..Wae ဆူး"

​ေက်ာင္​းလိုက္​ပို႔ရင္​း ႐ုတ္​တရတ္​ ​ေမးလာတဲ့ဆူး ​ေၾကာင္​့ ​ေသာ္​ႏိုး ​ေမးခြန္​းျပန္​ထုတ္​မိ​ေတာ့

"ဒီအပတ္​ ​ေသာၾကာ​ေန႔​ေစ်းပြဲ​ေတာ္​႐ွိတယ္​​...မနက္​ပိုင္​းအဆို​ေတြဘာ​ေတြ​ေရာ႐ွိမယ္​ၾကားတယ္​...သြားမယ္​ဆိုလိုက္​ပို႔​ေပးမယ္​​"

"Nae...ခ်စ္​တယ္​​ေနာ္​..သိလား"

​ေျပာရင္​းလက္​မနဲ႔လက္​ညႇိဳးကိုအသဲပံု ပံုစံလုပ္​ရင္​းႏႈတ္​ခမ္​းနားကပ္​ကာ အသဲမိုးမ်ားရြာခ်​ေန​ေသာ သူမ...လိုခ်င္​တာရရင္​ က​ေလး​ေတြအတိုင္​းပဲ....

"Aww...ဦး လည္​း​ေခၚလိုက္​မယ္​...ရလား ဆူး"

သူ႔ထံမွခြင္​့ျပဳခ်က္​​ေတာင္​း​ေနတဲ​့ ဒီ​ေကာင္​မ​ေလး​ေၾကာင့္ ဆူး အ​ေပၚခ်စ္​ခင္​​ေလးစားမႈဤမ်ွ႐ွိမည္​ဟုမထင္​ခဲ့တာ​မို႔ အံ႔ဩမိသည္​ကအမွန္​...

"သ​ေဘာ​ေလ...ႏိုး အကိုပဲ...ဆူး ဆီကခြင္​့ျပဳခ်က္​​ေတာင္​းစရာမလိုပါဘူး"

"ပိုပိုခ်စ္​သြားၿပီ..."

​ေျပာရင္​းလာဖက္​ကာ ပါးကိုရႊတ္​ခနဲနမ္​းလိုက္​တဲ့သူမ​ေၾကာင္​့ သူအံ့ဩမိ​ေပမယ္​့ ခ်က္​ခ်င္​းပင္​သူ႔​ဆံပင္​​ေတြကိုဖြလိုက္​​ေတာ့လည္​း အျပံဳး​ေတြ​ေဖာ​ေဖာသီသီ​ေပး​ေနျပန္​သည္​။

ဖူးစာ​မယ္​ရဲ႕အတၱ သို႔ မာနWhere stories live. Discover now