Görev-13:''Palyaço''

308 44 24
                                    

Şoför bizi iki sokak ötede beklediğine dair mesaj atmıştı. Arayı döndüğümüzde hızla Rüzgar'a yaklaştım.

''Rüzgar sen ne yaptığını sanıyorsun? Bu çok tehlikeliydi!''

''Zor günler geçirebilir her insan...'' 

''Rüzgar ne diyorsun?'' 

''Umudun olurum eğer bana inanırsan.'' Ben ona hesap sormaya çalışıyorken resmen şarkı söylüyordu. ''Yaprakların solar da güneşi unutursan, ışığın olurum sonsuza uzanan...''

''Sen bir ayıl da göstericem ben sana o güneşi.''

''Bu fırtına dinmek bilmez mi?'' Diyerek beni kolunun altına aldı. ''Bir öpüşsek her şey geçmez mi?''Yüzüme bakarak muzip bir şekilde güldü. 

''Rüzgar!''

''Kendimi adıyorum yoluna.'' Düşmemesi için beline sarıldım. ''Adına, sana...'' Hiç bozmadan şarkısına devam ediyordu. Tuğkan-Sen Benim şarkısını söylüyordu.

''Sen benim söylenmeyen sözlerim...'' Derken bağırmaya başladı.

''şşt, sessiz ol!''

''Sen benim unutamadığım ilklerim...'' beni hiç umursamadan devam ediyordu.

''Sen benim içemediğim son kadeh...''Birkaç kişi camdan bize bakıyordu. ''Uzun yolum, şarkılarım, sevdiğim...'' bakışlarımı gözlerinden çekip yola çevirdim. Rüzgar yalpalayınca onu tutmaya çalıştım fakat cidden zordu. 

''Neden içersin ki bu kadar?'' İşaret parmağı ve baş parmağı arasında küçük bir mesafe bırakarak konuştu. ''Şu kadarcık içtim.''

''Tabi tabi, ayakta bile duramıyorsun.''

Rüzgar'ın saçma sarhoş muhabbetleri eşliğinde arabaya binmiştik. Yolculuk boyunca uykuyla uyanıklık arasında gidip gelen Rüzgar eve geldiğimizde gözlerini aralayıp masum bakışlar attı bana. Onu kucağımda götüremeyeceğim için destek olup ayağa kalkmasını sağladım. Birlikte odaya kadar çıktık fakat artık üzerime yığılmış haldeydi. Onu odasındaki banyoya kadar taşıyıp duşakabine soktum. Ardından soğuk suyu ayarlayıp onun üzerine tuttum.

''Çek şunu!'' Eliyle yüzünü siper etti.

''Hak ettin valla bunu, ne diye o kadar içersin ki görevdeyken? Ayrıca adamın üzerine atlamak ne demek? Bunun bir cezası olacak, biliyorsun değil mi?'' Ellerini indirip yüzüme acıyla baktı.

''Bıraksaydım da o herif ileri mi gitseydi?''

''Rüzgar ben bir yolunu bulacaktım. Birinin bana dokunması seni niye bu kadar ilgilendiriyor? Sen o kızlarla yakın muhabbet kurarken sorun yok ama?''

''Deniyordum seni, sen seversin bunu...'' Diyerek şarkıyla cevapladı beni. Ardından boşluğumdan yararlanıp beni yanına çekti. Soğuk suyu ikimizi de sırılsıklam edecek şekilde ayarladı.

''Rüzgar işin ciddiyetinin farkına var artık. Ya Seçkin ailenden birine zarar verirse?'' Gözleri kızarmıştı. 

''O adamın sana dokunmasına müsaade edemezdim.''

''Ya beni boşver, aileni düşün sen. Ben bunu hak etmiyorum.''

''Sen her güzelliği hak ediyorsun.''

''Ben sadece senin nefretini hak ediyorum.'' 

''Neden kendine bunu yapıyorsun?''

''Rüzgar beni tanımıyorsun.''

''İzin vermiyorsun...''

''Ben sevilecek biri değilim bunu bil sadece.'' Dediğimde gözlerime baktı. Aramızda santimler varken gözünden düşen damlalar beni yaralıyordu.

SON SAATLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin