Merhaba arkadaşlar...
Öncelikle bu fic argo, küfür ve cinsellik içerebilir!
Bu yüzden lütfen okurken bunları göze alarak okuyun.
Çok uzatmak istemediğimden ilk olarak karakter tanımlaması ile başlamak istedim.
Umarım hoşunuza gider.
Büyük ihtimal ilk bölüm akşam ya da yarın gelir.
Jikook ile kalın...🐰❤🐥
Park Jimin
23 yaşındadır. Sevecen bir yapıya sahiptir. Sorunlarını içinde yaşamayı sever. Min Yoongi ile üvey kardeştir. Babaları farklıdır. Dans etmeyi ve şarkı söylemeyi seviyor. Annesinin beyninde tümör olduğu için felç geçirmiştir. Bu yüzden üniversite okuyamamış ve bir işe girmek zorunda kalmıştır. Alkolik babası tarafından zorbalığa maruz kalıyor.
Jeon Jungkook
25 yaşındadır. Çabuk sinirlenir ve sevdiği şeylerden vazgeçemez. Taehyung ile yakın arkadaşlardır. Babası hayatta değil fakat annesi yaşıyor. Bir motorcu çetesi vardır ve o bu çetenin lideridir. Motor yarışları ile ilgilidir. İllegal olan her şeyi sever. Kural tanımazdır. Aynı zamanda Seokjin ile kuzenler.
Min Yoongi
26 yaşındadır. Tembel bir yapıya sahiptir. Sessiz olsa bile çabuk sinirlenir. Her ne kadar Jimin ile üvey kardeş olsalar da Jimin'i çok seviyor ve öz kardeşi gibi koruyor. Piyano çalmayı çok seviyor bunun için 4 senelik bir eğitim aldı. Fakat babasının umursamazlığı ve eve bakmamasından dolayı Jimin gibi hayallerini kenara atıp, barmenlik yapmaya başladı.
Kim Taehyung
25 yaşındadır. Laf anlamayan bir yapısı var. Jeon'un sağ koludur. Bir tek onun sözlerini dinler. Kurnaz bir kişiliği vardır fakat bunun yanında bebek gibidir. Motor yarışlarına para yatırmaya bayılır. Kısa boylu ve şirin erkekler favorisidir.
Kim Namjoon
28 yaşındadır. Oldukça zeki bir adamdır. Kim Seokjin'e uzun süredir aşıktır. Kim Taehyung'un kuzenidir. Taehyung'a babası gibi davranır, annesini daha 18 yaşındayken bir trafik kazasında kaybetti. Motor tamirhanesi vardır. Aynı zamanda motor alıp satar.
Kim Seokjin
27 yaşındadır. Sevimlidir ve herkese yardım etmeye çalışır. Ne kadar belli etmesede Namjoon'dan hoşlanıyor fakat namjoon'un yapmış olduğu illegal işlerden dolayı ondan uzak durmaya çalışıyor. Bir pub'ı vardır. Belli bir saatten sonra konsept değiştirip gece kulübüne dönüştürüyor.
Jung Hoseok
25 yaşındadır. Kötü bir olay yaşasa bile umudunu asla yitirmez. Kim Seokjin'in son derece yakın arkadaşıdır. Seokjin'in kulübünde geceleri dans gösterileri düzenliyor. Aynı zamanda rapper.
🐥❤🐰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Believer, jikook
Fanfiction180519 310121 Park Jimin'e göre hayatı berbattı. Ve annesini kaybetmesi ile hayata tutunması için bir sebep kalmamıştı. Şans eseri geldikleri kasabada hayatları bütünüyle değişti. Jeon için ise hayat motorlar, kadınlar ve içkiden ibaretti. Tabi bu J...