Dankwoord + nieuw boek!

2.8K 94 48
                                    

Hey allemaal.

Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen.

In ieder geval wil ik iedereen bedanken voor het lezen, stemmen, reageren en berichtjes sturen. Dankjewel zeggen is lang niet genoeg maar ik weet niet hoe ik verder mijn dankbaarheid kan uiten. Zonder jullie had ik dit boek niet willen en kunnen schrijven, dan was ik na 10 hoofdstukken gestopt. Gelukkig zijn jullie er wel want nu is mijn 2de boek af! 100.000 keer dankje!!! Ik hou van jullie.

Zonder coolringtone was het ook zeker niet gelukt. Zij heeft de super gave cover van dit boek gemaakt en daar ben ik zoooo blij mee! En iedere keer dat ik niet meer wist hoe ik nog moest schrijven of gewoon stress had was zij er om op me in te praten zodat ik me beter voelde en weer door schreef. Zij is ook een van de redenen dat ik dit boek heb afgemaakt: ik was bang voor wat ze me aan zou doen als ik alsnog stopte. (⚰🗡🔫) nee oké hahaha. En toen ik over het einde twijfelde heeft zij me geholpen.

Ik heb bij dit boek heel vaak belachelijk lang gedaan over een update. Nogmaals sorry daarvoor, dat is nooit de bedoeling geweest. Terwijl ik dit boek schreef heb ik projecten, tentamens en examens gehad. 3 keer in de week gesport. 2 keer in de week mijn andere hobby gedaan. 1 keer in de week gewerkt. En dus 5 dagen in de week school. Zoals je kunt begrijpen heb ik dus een drukke tijd gehad, die ik niet ga hebben bij mijn volgende boek. Ik stop met mijn sport vanwege extreme ruzies binnen ons team waar ik niet langer meer tussen wil zitten en ik doe nu geen examen meer.

En wow. The Accident is af. Klaar. Done. Net zoals bij mijn vorige boek zijn de hoofdpersonen, Jace en Esmay, serieus een deel van mij en mijn gedachtes geworden. Maar nogsteeds vond ik sommige hoofdstukken zooo moeilijk om te schrijven, zoals het einde. Zo veel opties en ideeën gekregen, zelf en van anderen, het ene idee nog beter dan de ander. Ik wilde persé dat iedereen het een goed einde zou vinden maar dat kan niet. Daar heb ik me wel bij neer gelegd maar alsnog, ik hoop zo erg dat jullie het niet een kut einde vonden. Zo wel: mag je eerlijk zeggen, maar op een normale manier.

Ik ben blij dat ik jullie kan vertellen dat mijn nieuwe boek online staat: American Mate. Alleen de proloog en het eerste hoofdstuk, maar heel snel komen er meer hoofdstukken. Ik hoop dat jullie mijn nieuwe boek een kans willen geven en kijk er naar uit om jullie daar weer te zien.

Jullie zijn allemaal een geweldige steun geweest. Jullie berichtjes motiveerden me met het schrijven maar gaven me ook een geweldig gevoel dat ik de hele dag door voelde.

Zonder jullie had ik dit niet gered. Dankjulliewel.❤

En we hebben een prachtige prestatie van 90K reads behaald!

Heel veel liefs van mij. Ik hoop jullie nog te spreken of zien!

Xxxxx.

The Accident Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu