15 października 2017r.
FRANCJA CZUJE SIĘ WYKORZYSTANA PRZEZ ANGLIĘ!
Francuski Mister Magii, Antoine Prince przyjechał dzisiaj do Wielkiej Brytanii na dwudniową wizytę. Jej celem jest omówienie warunków współpracy między Departamentami Przestrzegania Prawa i Departamentami Tajemnic. Francuski Główny Ekspert Czarnomagiczny skarży się, że brytyjska strona nadużywa porozumienia Unii Magicznej. Nasz informator z ministerstwa potwierdza, że aurorzy zwracali się do Galów z prośbą o pomoc, jednak tylko przy trudnych sprawach, z którymi brytyjski Departament Tajemnic nie był w stanie sobie poradzić. Jest to zrozumiałe, ponieważ francuski ekspert jest powszechnie uważany za najwybitniejszego w swojej dziedzinie.
Zapytaliśmy o to, jak przebiegała do tej pory, współpraca z Francją Głównego Aurora Harry'ego Pottera, jednak on odmówił komentarza.
Będziemy Państwa informować o sprawie na biezaco!Rita Skeeter
_________
_______________
_________17 października 2017r.
!!!SKANDAL!!!!
ANTOINE PRINCE PRZEKLĘTY!!!
Po pomyślnym zakończeniu negocjacji na temat współpracy międzynarodowej, podczas których Ministrowie Francji oraz Wielkiej Brytanii ustalili pomoc we wzajemnym przeszkoleniu kadr. (Przypominamy, że Hermiona Granger-Weasley zobowiązała się do przeprowadzenia specjalnego szkolenia o sytuacjach kryzysowych dla 10 Aurorów z Francji, które ma poprowadzić nasz Bohater, Harry Potter. Wizyty Galów należy się spodziewać za trzy tygodnie. W tym samym czasie z Anglii wyjedzie nasz najwybitniejszy specjalista czarnomagiczny - Susane Bones pojedzie do Paryża, by tam nauczyć się sposobów pracy samego tajemniczego Francuskiego Geniusza.)
Francuski Minister Magii stał się ofiarą gorączki złota. Wydarzyło się to, gdy dzisiaj po południu wybrał się na ulicę Pokątną, by kupić pamiątkę swojej siostrze. Padło na bogato zdobiony pierścionek z białego złota z obsydianami. Przedmiot okazał się jednym z tych przeklętych i teraz Antoine Prince walczy o życie w
św. Mungu. Artefakt został już zabezpieczony, a sprawą zajmuje się sam Harry Potter. Główny Autor twierdzi, że Francuski Geniusz już dostał odpowiednie akta i rozpoczął nad nimi pracę. Najprawdopodobniej jeszcze dzisiaj Minister Magii naszych sąsiadów zza kanału La Manche zostanie deportowany do ojczyzny, by tam przebadano go, pod kątem czarnomagicznych klątw pod czujnym okiem samego mistrza.Będziemy informować państwa o postępach!
Rita Skeeter
_________
______________
_________
19 października 2017Antoine Prince jest już zdrowy!
Jak donosi nasz korespondent Antoine Prince, Minister Magii naszych sąsiadów zza kanału, który jeszcze wczoraj walczył o życie, jest już w pełni sił. Francuski Geniusz rozpracował klątwę rzuconą na pierścionki. Teraz już tylko czekamy na przesłanie wyników jego badań do Anglii i odczarowanie pozostałych ofiar. Pytaliśmy Głównego Aurora - Harry'ego Pottera o to, kiedy możemy spodziewać się dobrych wieści, ale on ponownie odmówił komentarza.
Będziemy Państwa informować na bieżąco o postępach w tej sprawie.
Rita Skeeter
_________
_______________
__________22 października 2017r.
Kochany tato!
Czy to prawda, że ojciec Scorpiusa wysłał Ci przeklęty raport, policzkujacy ludzi? Jak to wszystko wyglądało? Poradziliście sobie jakoś z odczytaniem go? Jak to zrobiliście?
Gratuluję rozwiązanej sprawy!Pozdrawiam,
Albus
CZYTASZ
(Oh) Dear...
FanfictionW mojej głowie wygląda to mniej więcej tak: Draco i Harry istnieją sobie, z dala od siebie, w dwóch różnych państwach. Do interakcji są zmuszeni, bo (cholera jasna!) ich synowie zechcieli się zaprzyjaźnić, no i angielski Departament Tajemnic to dno...