Det var dagen i dag, jeg skulle til min første koncert nogensinde med mit ynglinds band one direction. Vi var fløjet til london igår så vi kunne være tidligt til koncerten. Min bedste veninde Mathilde var med, hun var også hel vild med one direction. Klokken var halv 9 da min mor kom ind og vækkede os.
"Allerede?" sagde jeg mens jeg halv sov
"Ja rent faktisk skat ." svarede min mor.
Jeg kastede min pude efter hende. "Far er nede i resturanten og venter på at vi kommer.?" sagde hun og hev dynen af mig og mathilde.
"Okay vi kommer om 10." svarede jeg irriteret. Min mor gik ned til min far i resturanten.
Jeg tog en sort top og en blomster printede nederdel på. Mathilde havde taget cowboy shorts og en hvid top hvor der var et converse mærke på.
Vi gik ned til min mor og far der sad og snakkede. Det første jeg gjorde var at gå hen til buffeen. Jeg tog æg, bacon og baked beans. Jeg satte mig hen til mine forældre som snakkede om hvor dyrt alting var.
"Godmorgen solstråle." sagde min far, jeg smilede et lille smil tilbage og satte mig ved siden af ham.
Mathilde kom hen og satte sig ved siden af min mor. Jeg kiggede på hendes tallerken som var fyldt med forskellige slags meloner. Hun spiste nærmest kun sundt.
Da vi var færdige med at spise tog vi en metro ud til nogle folk som min far kendte, vi skulle låne deres bil så vi kunne komme rundt i london, min mor var nemlig ikke så vild med offentlige steder. Vi var på vej ud til koncerten da en bil dunker ind i siden på os.
------------------
Hey guys
Please skriv om jeg skal fortsætte den eller??
-perfstylegirl✌️
YOU ARE READING
Dont let go
Fanfiction"Du ved ikke hvad kærlighed er før du er villig til at smide dig ind foran et tog for den person."