34

252 12 4
                                    

Pov. Chris
Odrazu zadzwoniłem do Bena a on jest policjantem i naszym dobrym kumplem. Sprawdził kogo wypuścili z więzienia i okazało się że wszyscy prawie wyszli ale najgorsze w tym jest to że wyszedł szef ich gangu. Mamy znowu przejebane. Ben obiecał że wszyscy będą szukać Chloe i spróbują namierzyć jej telefon ale jak mu powiedziałem że jest wyłączony to się wkurwil bo pewnie nie zrobili żadnej wpadki.

Skończyliśmy gadać i wtedy do domu przyszła Olivia z Olivierem nawet nie wiem kiedy ona wyszła.

-Olivia masz nie wychodzić sama z domu.-powiedzialem już prawie płacząc.

-Czemu tato? Coś się dzieje? - podeszła do mnie.

-Olivier zadzwoń do ojca niech tu przyjedzie i do wszystkich niech tu szybko będą.

-Tato do cholerny co się dzieje.

-nie mogę Ci powiedzieć

-w co się wpakowaliscie

-stare sprawy wróciły. Porwali Chloe i Ali jej szuka ale pewnie nie znajdzie do niego też zadzwoncie. Nie powinienem był jej puszac jak wiem co się zaczęło dziać

-to nie twoja wina tato. Znajdą ja napewno. Ona też sobie poradzi.

Pov. Ali
Kurwa gdzie ona jest zadzwoniłem do Noah co się stało i powiedział że rano już będzie. A ja wróciłem do domu mojej dziewczyny bo kazali mi tam pojechać. Usiadłem na kanapie miałem zeszklone oczy i nie wiedziałem co robić zbyt bardzo ją kocham aby jej nie szukać na własną rękę. Muszę ją znaleźć. Czym dłużej jest w ich rękach tym bardziej się martwię. Tylko żeby jej nic nie zrobili.

O 4 nad ranem przyjechał policjant Ben i pokazał nam nagranie. Na którym było wyraźnie pokazane że mają ja i że jeden z nich ją zgalwalcil ale mają maski i jest to nagranie zrobione w pomieszczeniu o jednolitych ścianach. Nie wiem gdzie to. Ale ja już nie wytrzymałem i się rozpłakałem. Miałem ją chronić a teraz wiem że ją krzywdza ale nie mogę jej pomóc. To jest tak cholernie trudne dla mnie. Chciałbym teraz jej powiedzieć że ją tak bardzo kocham i chciałbym ją przytulić. Chcę czuć że jest bezpieczna.

-Ali dasz radę - powiedział Olivier

-to nie twoja dziewczynę porwali

-może i nie ale wiem jak się czujesz

-co ty wiesz? Wiesz jak zdradzać. Nie ucz mnie życia. Olivia kiedyś się przekona jakim jesteś dupkiem. - powiedziałem i poszedłem do kuchni się napić wody.

-Ali musisz się opanować wiem że czujesz się okropnie ale to jej nie pomoże trzeba teraz czekać. Policja jej szuka.-powiedzial mi Chris

-Dzięki ale ja wolałbym mieć pewność że jest teraz bezpieczna a nie z tymi obleśnymi typami. Nie chcę żeby ją dotykali. - załamał mi się głos i się rozplakalem jak dziecko.

-Alex też to przeżywał porwali Lucy kilka lat temu tzn ponad 19. Ale jednak to jej już na psychice i jemu siadlo. Oni już wracają do nas ale obawiam się że może być tak że całą rodziną wyjedziemy gdzieś daleko.-powiedzial Chris jak to daleko

-A jak daleko?

-eropa może Azja.

-nie mój mi kurwa ona nie może wyjechać bezemnie nie ma nawet takiej opcji ja z nią wyjadę nie będzie sama już nigdy więcej

********************************

Trochę nadrabiam rozdziały ale wiem że wam tego w ten sposób nie wynagrodze że mnie tak długo nie było.
Kocham was 😘😜

SMS 2 //Let's change something [zakonczone] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz