အတၲနဲ့ ခ်ည္တဲ့ ႀကိဳး

1K 36 0
                                    

အတၲနဲ့ ခ်ည္တဲ့ ႀကိဳး

အပိုင္း (၂၈)

လူတစ္ေယာက္ကို ခ်စ္မိသြားတဲ့ အခါ ပိုင္ဆိုင္ရသည္ျဖစ္ေစ စြန့္လြတ္ရသည္ျဖစ္ေစ ဒီကမ႓ာေပၚမွာ သူနဲ့အတူ ရွိေနေသးတာပဲ ဆိုတဲ့ အသိေလးနဲ့တင္ ေပ်ာ္ေနတက္တာပါ။
အလွမ္းေဝး လြန္းတဲ့ ႀကယ္ တစ္ပြင့္ မဟုတ္ေပမယ့္  ခူးစြတ္ခြင့္  မရွိတဲ့ အနီး ဆုံးက ပန္းေလးတစ္ပြင့္ပါ။ သူငယ္ခ်င္းဆိုတာ ထာဝရ အတြက္ သူငယ္ခ်င္းေပါ့. . . . .အဲ့ဒီေနရာေလးမွာ ပဲ သူေပ်ာ္ေနမွာပါ. . . . .
Love ဆိုတဲ့ အသုံး အနူန္း ေနရာမွာ Friend  ဆိုတဲ့ စကား ေလး အစားထိုး လိုက္တာက လြဲလို့ ကြာျခားသြားတာမွ မဟုတ္တာ. . . .  Friend ဆိုတဲ့  ေလာကထဲကိုပဲ Continue နိွပ္ျပီး ဝင္ေရာက္ ယုံသာ ရွိေတာ့တာေပါ့. . .

''ဘာလဲ  အခုမွ ေနာင္တရေနတာလား. . . . . .

အမွတ္မထင္ ထြက္လာသည့္စကားသံေႀကာင့္  မ်က္ဝန္းေဒါင့္မွ က်လုလု မ်က္ရည္စေတြကို မသိမသာ ဖယ္ထုပ္ပစ္လိုက္သည္။

''အဖိုး မအိပ္ေသးဘူးလား. . . .
ဘယ္လိုလုပ္ေရာက္လာတာလဲ. . . .

Light က လွဲေနရာ မွ ထ ထိုင္လိုက္သည္။

''မင္း ကေရာ ဘယ္အခ်ိန္ထိေျပးေနဦးမွာလဲ. . . .
ေျပး ေနလိုက္ယုံ နဲ့ ျပီးသြားမွာ မဟုတ္ဘူး . . . ထြက္ေျပးေနတာ ထက္ရင္ဆိုင္လိုက္ရမွာ. . .. . . .
အခု ဆိုရင္ေတာင္ ေနာက္မက်ေသးဘူး. . . . .

''အဖိုး ဘာေတြ လာေျပာေနတာလဲ. . .

''မင္း ကို ေျပာခဲ့သားပဲ . . .
အဲ့ဒီ မိန္း ကေလးကို မင္းဘက္ပါေအာင္ လုပ္ပါလို့. . . . နံပါတ္ ၁ အဆိုေတာ္ ဆိုတဲ့ မင္း ရဲ့  အရည္အခ်င္းနဲ့ေတာင္ မရ ဘူးလား. . . .

'' က်ြန္ေတာ္က သူ့ကို ဘာအတြက္ အဲ့ ဒီ လို လုပ္ရမွာလဲ. . .  

''ဘာလို့လဲ ဆိုေတာ့ မင္း သူမကို စိတ္ဝင္စားေနလို့ေလ. . . . မင္း ကို အခြင့္အေရးေပးတာ. . . .

''ဒါဆို အကို ကေရာ သူခ်စ္တဲ့ မိန္းကေလးကို ယူဖို့ အဖိုး ဘာလို့ ခြင့္မျပဳ  ရတာလဲ. . . .

''သူနဲ့ မင္းနဲ့ မတူဘူး. . . .အဖိုး က ငါ့ကို က် ဘာလို့ သေဘာတူျပီး ဂုဏ္ရွိန္နဲ့က် သေဘာမတူတာ ဘာလို့လဲ လို့ ေတြးေနပုံပဲ. . . .  အခု အဲ့ ဒီ အေျဖ ေပးနိုင္တယ္ ဘာလို့လဲ ဆိုေတာ့ ဂုဏ္ရွိန္က ထည္ဝါ ရဲ့ ျပပုဒ္ တစ္ခုျဖစ္သလို ေနာင္တစ္ခ်ိန္မွာ ထည္ဝါက သူ့ လက္ေအာက္မွာ ပိုမိုႀကီးမားတဲ့ ေအာင္ျမင္မူေတြ ရွိလာမွာမို့လို့ပဲ. . . . အဲ့ဒီ အခ်ိန္မွာ မင္းကေတာ့ မွီခို နဲ့ပဲ ရွိေနမွာ. . . ဂုဏ္ရွိန္ယူတဲ့ မိန္းမက  လက္ဝါးႀကီး အုပ္သြား ရင္ မင္း အခု လို အေျခ အေန ကေန ေျပးဆင္းသြားရလိမ့္မယ္. . . အဲ့တာေႀကာင့္ သူ့ေဘးမွာ သူ့လိုပဲ ျပည့္စုံ လြန္းတဲ့ မိန္းကေလးမ်ဳိးပဲရွိသင့္တယ္ . . အဲ့ဒါမွ သူ့မွာရွိတဲ့ ဘယ္အရာကို မွ စိတ္မဝင္စားမွာေလ. . .

အတၲနဲ့ ခ်ည္တဲ့  ႀကိဳး😏 အတ္တနဲ့ ချည်တဲ့ကြိုး 😏 Where stories live. Discover now