အတ္တနဲ့ ချည်တဲ့ ကြိုး
အပိုင်း (၅၃)
"အလုပ်အရမ်းရူပ်နေလား . . .
အနှောက်အယှက်ဖြစ်သွားလား. . .တုန်ရီတဲ့ စကားသံတွေနဲ့ မေးလာသဖြင့် ထက်ထက် ထိုင်ခုံမှာ ဝင်ထိုင်လိုက်ရင်း စကားစပြောလိုက်သည်။
''မရူပ်ပါဘူး. . . အခုချိန်က သင်တန်းချိန်လဲ ပြီးတော့မှာမို ့ . . .ဒါနဲ့ အဖိုး က ဒီကို ဘယ်လို လုပ်ရောက်လာတာလဲ. . . မောင်လေးတို ့လဲ ထိုင်လေ. . . .
မြင့်မိုလ်ထက် က ကိုယ့် အပေါ် တစ်ခါလေးမှ မကောင်းခဲ့ပေမယ့် ဝှီးချဲလ်နဲ့ သွားလာနေရပြီးတုန်ရီနေတဲ့ အဖိုးကြီးနဲ့ တုပြိုင်မနေချင်တော့တာကြောင့် ကောင်းကောင်းပဲပြောလိုက်သည်။
''မြေးလေး ဂုဏ်ရှိန် မြန်မာပြည်ပြန်ရောက်နေတာ သိပြီးပြီ လား. . . တွေ ့ရော တွေ ့ဖြစ်ကြလား. . .
''သြော် လက်စ သတ်တော့ အဖိုး ရဲ့မြေး နဲ့ ထပ်ပြီး ဆက်သွယ်မှာကြောက်နေပုံပဲ. . . စိတ်မပူပါနဲ့ . . . ကျမနဲ့ အဖိုး ရဲ့မြေးက အဆက်အသွယ် မရှိပါဘူး
တွေ ့ရင်တောင် သူလဲသူ ့အလုပ်နဲ့သူ
ကိုယ်လဲကိုယ့် အလုပ်နဲ့ ကိုယ် မို့ တွေပေမယ့် သတိမထားမိခဲ့တာတွေများပါတယ်. . . .စကား ပြောဖြစ်ဖို့က ဝေးရောပေါ့. . .
အဲ့ဒီ အတွက်နဲ့ ဒီအထိ ရောက်လာတာဆို ပင်ပန်းသွားပါပြီ. . .''မဟုတ်ပါဘူး. . . အဲ့ဒီလို မဟုတ်ပါဘူး. . . . . ဒီက အဖိုးကြီးက အရင်က မကောင်းတာတွေပဲ လုပ်ခဲ့မိပါတယ်. . .
အရင်ကကြုံတွေ ့ခဲ့ရတာတွေကြောင့် ငယ်စဉ်ထဲက စိတ်မှာ ဒဏ်ရာဖြစ်ခဲ့တော့ လူတိုင်းကို အဲ့ဒီလို ပဲတွေးခဲ့မိတယ်. .
လူတွေရဲ့ အမြင်မှာ ထည်ဝါ က မျိုးရိုးစဉ်ဆက်ချမ်းသာတယ်လို ့ပဲ သိကြတာပါ. . . ဘိုးဘေးတွေ လက်ထပ်က ဘာတွေ ဖြစ်ခဲ့ လဲ ဘယ်သူမှ မသိခဲ့ဘူး. . . .
အဖိုး ရဲ့ အဖေ လက်ထက်ကပေါ့. . .
မောင်နှမတွေများတဲ ့ အဖိုး ရဲ့ ဖခင်က
အငယ်ဆုံး မိန်းကလေးမှာ ဆင်းရဲနုံချာတဲ့ ချစ်သူတစ်ယောက်ရှိခဲ့တယ်. . .
မိဘတွေက လဲ သူမရဲ့ ချစ်သူဆိုတော့ ဆင်းရဲသည်ချမ်းသာသည် ဂရု မစိုက်ဘူး လက်ဆက်ပေးခဲ့ကြတာပေါ့. . . . .ဒါပေမယ် ့နောက်ဆုံးမှ သိလိုက်ရတာကမွေပွေး ခါးပိုက် ပိုက်လိုက်ရတယ်ဆိုတာကိုပါပဲ. . . .
ငွေတွေ သုံးလိုက် ဖြုန်းလိုက် အလုပ်ကိုလဲဖြစ်သလို လုပ်ခဲ့တဲ့
ထည်ဝါ ကလဲ အမြင်သာရှိပြီး အကြွေးတွေ ပတ်လည်ဝိုင်းသွားခဲ့တယ်
ဖဲရိုက် လောင်းကစားလုပ် စုံအောင်လုပ်ပြီး ထည်ဝါကိုပဲ ခေါင်းပုံချခဲ့တယ်. . . အကြွေး တွေ ထဲကနေ မနားတမ်းရုန်းထွက် ခဲ့ ရပြီး ဒီလို အခြေ အနေရောက်ဖို ့ အများကြီးပြန် ကြိုးစားခဲ့ရတယ်. . .
အဖိုး က အဲ့ဒီ အချိန်မှာ ကလေးသာ ဖြစ်နေသေးပေမယ့် သိတက်နေပြီဖြစ်တဲ့အရွှယ်မို ့ အဲ့ဒီ အကြောင်း အရာတွေကို မေ့မရတော့ဘူး. . . ဆင်းရဲတဲ့ လူတွေကို အထင်သေး ရွှံမုန်းလာတယ်. . .
နိမ့်ကျတဲ့သူတွေဟာ အကျင့်မကောင်းလို ့နိမ်ကျနေတာလို့ ပဲတွေးလာတော့တယ်. . . .အဲ့ဒီ အတွေးက အတ္တဆန်ပြီး တစ်ဖက်စောင်းနင်းနိုင်တာ သိပါတယ်
ဒါပေမယ့် အတိတ်က အရိပ်တွေက ပိုများနေတော့ အသိစိတ်နည်းနည်းလေးကိုပါ ပျောက်သွားစေခဲ့တယ်. . . .
ကိုယ်တိုင် အလုပ်တွေကိုဦးဆောင်ရတဲ့ အချိန်ကစပြီး လူတွေကို မယုံရဲတော့ဘူး. . . . ချမ်းသာတဲ့ လူချင်းသာ သင့်တော်တယ်ဆိုတဲ့ အတွေး တွေးမိလာတယ် . . အဖိုး ရဲ့ လက်ထက်က စပြီး ချမ်းသာတဲ မိသားစုချင်းပဲ လက်ဆက်ခဲ့တယ်. . အဲ့တာကြောင် ့ အရင်က ဂုဏ်ရှိန်ရဲ့ ချစ်သူ လို ့ သိလိုက်ရချိန်မှာ လက်မခံနိုင်ခဲ့ဘူး. . ငါတို ့ကို နင်းပြီး အမြင့်တက်ချင်တာလို ့ပဲတွေးမိတယ်. . . . . မြေးလေး ဂုဏ်ရှိန်ကို ချုပ်ကိုင်ပြီး ရှိသမျှ စည်းစိမ်ကို အကုန် ဖြုန်းလိုက်မှာပဲဆိုတဲ့ အတွေး တွေပဲ ဝင်လာခဲ့တယ် အဲ့တာကြောင့် အထင် အမြင်သေးစွာ ဆက်ဆံခဲ့မိတာပါ. .
ဒီက အဖိုး ကြီး က တစ်ကိုယ်ကောင်း တစ်သက်လုံး ဆန်ခဲ့ပါတယ်. . .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
အတၲနဲ့ ခ်ည္တဲ့ ႀကိဳး😏 အတ္တနဲ့ ချည်တဲ့ကြိုး 😏
Romantizmတဖတ္သတ္ အခ်စ္ဆိုတာ အရမ္းပင္ပန္းတယ္ ရပ္တန္႔ခ်င္ရင္ေတာင္ stop မပါတဲ့ စက္လိုပဲ ရပ္မရေတာ့ဘူး. . . BL အနည္းငယ္ေရာထားပါတယ္ တစ်ဖက်သတ်အချစ်ဆိုတာအရမ်းပင်ပန်းတယ် ရပ်ချင်ရင်တောင် stop မပါတဲ့ စက်ရုပ်လိုပဲရပ်လို့မရတော့ဘူး Bl အတွဲတစ်တွဲ ပါဝင်ပါတယ်ရှင့် ယူနီကုဒ်န...