အတ္တ နဲ့ချည်တဲ့ကြိုး

758 35 0
                                    

အတ္တနဲ့ ချည်တဲ့ ကြိုး😏😏

အပိုင်း (၆)

ဟော ကြည့်   Light ကိုမြင်တာနဲ့ အဖိုး က ထိုသို့တွေးနေပုံပင်။

''အဖိုးကလဲ. . . .

''ဘာ အဖိုးကလဲ. . .  လဲ မင်း ဘာလို့ လူတွေ ဒုက္ခလိုက်ပေးနေတာလဲ. . . .

''အိမ်လေး ခဏ လိုက်ပို့ခိုင်းတာ ဒုက္ခလား. . . . .
သူက ကျွန်တော် အကိုပါ. . . . . .

''ဟုတ်တယ် သူက မင်းအကိုပဲ ဒါပေမယ့် မင်းလို တစ်နေ့တစ်နေ့ လည်ပတ်စားသောက် အချိန်ဖြုန်းနေဖို့သူ့မှာ အချိန်မရှိဘူး. . . . .
သူ့ ရဲ့ အချိန်ဇယားတွေက တစ်လ လုံးအပြည့်ပဲ ဒါပြီးရင် ဒါလုပ်ရမယ်လို့ ကြိုပြင်ထားပြီးသား. . .
မင်း သူ့ကို အကူ အညီ မမေးရင်နေ မနှောင့်ယှက်နဲ့ . . . .

''အဖို့း ကြောင့် သူက အဲ့ဒီလောက် အလုပ်ပုံနေတာပါ. . . .

''အလုပ်မပုံစေချင်ရင် မင်းကူလုပ်လေ. . . .
အလကား အရည်မရ အဖတ်မရ အနုပညာ လုပ်နေမယ့်အစား ငွေ ဝင်တဲ့  အလုပ်လုပ်ပါလား. . . . . မင်းတစ်ချိန်လုံး မင်းအကို ရတဲ့ အမွေတွေ မင်းထပ်များတယ်လို့ ထင်နေတယ်မဟုတ်လား.. . . . . . .  မင်းသာ သူ့နေရာဝင်နိုင်ရင် အကုန်မင်းဟာပဲ. . . . . . .

'' မလိုချင်ပါဘူး ဘာလုပ်ရမလဲ အဲ့တာတွေ ကျွန်တော် ဘဝနဲ့ကျွန်တောပျော်နေပြီ. . . .

''မင်းအလုပ် ဘဝ ခိုင်လုံ ချင်ရှိမယ်ထင်နေလား . . . အခုငါပြောရင် စကားကြီးစကားကျယ်တွေနဲ့  ကျွန်တော်က ထိပ်တန်းအဆိုတော်တို့ ထိပ်တန်း မင်းသားတို့ကြားရ ဦးမယ် တကယ်တမ်း မင်းအဲ့နေရာမှာ ဘယ်လောက်ကြာကြာနေ နိုင်မယ်ထင်လဲ ၁၀နှစ်လား  ၁၅နှစ်လား . . .အဲ့တာတောင်စိတ်ကူးယဉ် လွန်းနေပြီ. . . .
တစ်ချိန်မှာမင်းသာ သီချင်းမဆိုနိုင်တော့ရင် မင်းဘေးက လူတွေရှိနေဦးမယ်ထင်နေလား. . . .
မင်းရဲ့ မပြောပလောက်တဲ့ ဝင်ငွေတွေရှိနေဦးမယ်ထင်နေလား. . . .
ဦးနှောက် ရှိစမ်းပါ. . . အဲ့ဒီလူတွေအားလုံးက မင်းအောင်မြင်နေလို့သာ ပံ ပိုးနေကြတာ
တစ်ချက်လောက် အမှားလေး လုပ်လိုက်ကြည့်စမ်း တစ်ချက်လေးပဲ နိမ်ကျသွားကြည့်စမ်း မင်းကို အကုန် နင်းချသွားကြမှာ. . . . ဒါကြောင့် မင်း ကိုစောစော စီးစီး လက်လွတ်လိုက်ဖို့ပြောတာ. . . . .. .  

အတၲနဲ့ ခ်ည္တဲ့  ႀကိဳး😏 အတ္တနဲ့ ချည်တဲ့ကြိုး 😏 Donde viven las historias. Descúbrelo ahora