အတ္တနဲ့ချည်တဲ့ကြိုး

636 29 0
                                    

အတ္တနဲ့ ချည်တဲ့ ကြိုး

    အပိုင်း (၃၅)

"အကို ကို စိတ်ပူစေချင် လို ့. . . .

''ဘာ. . !!!. . . .မင်းဘာပြောလိုက်တယ်..     

''အကိုယ့် ကို စိတ်ပူစေချင် လို့ လိုပြောလိုက်တာ. . .

''ဒါက ကစားစရာထင်နေလား
မင်းဘဝ နော်. . .  

'' အကို က ကျွန်တော်  ဘဝ ဆိုရင်တောင်  ဂရု ရော စိုက်လို ့လား. . . .ပစ်ထားခဲ့တာပဲ. . .

'' ငါ ပစ်ထားခဲ့တာ မဟုတ်ဘူး. . .
ကျွတ်. .!!. . .  .မင်း လုပ်ချင်တာ လုပ်တက်တဲ့ အကျင့်တွေ အခုထိ အပြင်သေးဘူးလား. . . .light.  . .
မင်း မမေ့ နဲ့ ဒီဘဝ ကို မင်း လွယ်လွယ်လေး ရထားတာမဟုတ်ဘူး
တန်ဖိုး မထားတက်ရင် မင်းဘာဖြစ်မလဲ မင်းသိပါတယ်. . . .

''တစ်ခါလေးတောင် အဆင်ပြေလား မမေးဘူး. . . . ဖုန်းဆက်ဖော်တောင်မရဘူး. . . . အကို မရှိတဲ့ အချိန်တွေ ကျွန်တော် ဘယ်လောက် ဒုက္ခရောက်လဲ သိစေချင်တာ. . . . 

''အဲ့ တာကြောင့် ဒီ သတင်းတွေ တမင် ဖြန် ့လိုက်တာလို့ တော့ မပြောနဲ့နော်. . .

''ဖြစ်နိုင်တာပဲ. . .

''ကျွီး. . . .

''ရူပါလင်း . .  . . .

နေသူရ က ကားကို Light တို ့ အိမ်ရှေ့မှာ ထိုးရပ်ပစ်လိုက်ရင်း နာမည် အစအဆုံး ခေါ်၍ အော်ပစ်လိုက်သည်။

'' နာမည် မှတ်မိသေးတာပဲ. . .
ဒါဆို ကျွန်တော် ကို မမေ့ သေးဘူးပေါ့. . . . .

''ဒါက ဟာသတစ်ခုလို ့ မင်းထင်နေလား. . . သွားတော့. . . .

''ကျွန်တော် ဟာသ ပြောတာ မဟုတ်ပါဘူး. . . ဒါပေမယ့် ဒီသတင်းကတော့ ကျွန်တော် စ ဖြန့်တာ မဟုတ်ဘူး. . .  ကျွန်တော် အဲ့ လောက်ထိ မ မိုက်မဲ ဘူး. . . ဘယ်သူ စ ဖြန့်တာလဲ ဆိုတာတော့ ကျွန်တော်သိတယ် ထင်တယ်. . .
စိတ်တော့ ကူး ဖူးတယ် ပေါက်ကရသတင်းတွေ တမင် ဖြန့် ဖို့လေ. . . . အဲ့တာ ဘာဖြစ်လို့လဲ အကို မသိဘူးလား. . . အကို ့ ကိုယ် ကျွန်တော်နား ပြန်လာစေချင် လို ့ပေါ့. . . .  နည်းနည်းလေးတောင် မစိုးရိမ်ဘူးလား. . . . အခု ဘာပဲဖြစ်ဖြစ် အကိုပြန်လာတယ်လေ. . .  ဒီလိုဖြစ်သွားတာ ကျွန်တော်ကျေနပ်တယ်  . . . အကိုပြန်လာတာမဟုတ်လား. . .

အတၲနဲ့ ခ်ည္တဲ့  ႀကိဳး😏 အတ္တနဲ့ ချည်တဲ့ကြိုး 😏 Kde žijí příběhy. Začni objevovat