အတၲနဲ့ ခ်ည္တဲ့ ႀကိဳး😏😏

1K 36 0
                                    

အပိုင္း (၂၂)

"ေရာ့. . သား. . .

''ဘာလဲ . . .ေမေမ.  . .

''မင္းရဲ အဖိုး ေပးခိုင္းလိုက္တာ. . .

ဂုဏ္ရွိန္က မိခင္ျဖစ္သူ ကမ္းေပးသည့္ ဘူးကိုဖြင့္ လိုက္သည္ ။

''လက္စြပ္လား. . . . .ဒါက ဘာသေဘာလဲ. . .   ဘာလို့ လက္စြပ္ေပးတာလဲ. . .

'' ေမေမ လဲ မသိဘူး လာပို့ခိုင္းလိုက္တာ. . .

''ဒါက တစ္ခုခုကို ရည္ရႊယ္ေနသလိုပဲ သား အခု သြားေမးမယ္. . .

''ဟဲ့ .  . . သားရဲ့. . . . . . . .  အဖိုးက ဒီနွစ္ထဲ က်န္းမာေရး သိပ္မေကာင္းဘူးေနာ္. .  စကားကို ေျပေျပလည္လည္ေျပာ. . ႀကားလား. . .

ဂုဏ္ရွိန္ ဘာတစ္ခြန္းမွ ျပန္မေျပာပဲ အဖိုး ရဲ့ အိမ္သို့ ထြက္လာခဲ့သည္။

''အဖိုး. . .

''ေရာက္လာျပီလား. . လာလာ. . အဖုိးလဲ မင္းကို ေျပာစရာရွိေနတာ. . . 

''အဖိုး ဒါက ဘာသေဘာလဲ . . ဘာအတြက္ ပို့ထားတာလဲ. .  . .

''ေစ့စပ္ လက္စြပ္ေလ. . . ဝတ္ထား. . . . လက္မွာ. . .  

''ေစ့စပ္ လက္စြပ္. . . က်ြန္ေတာ္က ဘယ္သူနဲ့ ေစ့စပ္ခဲ့လို့လဲ. . . .   . . .

''မွဴးေလး နဲ့ေလ. . . ေစ့စပ္ ျပီးျပီ. . .

''ဘယ္လို. . က်ြန္ေတာ္ လဲ မသိရပါလား. . .

'' မအားမွန္းသိလို့ေလ. . အဲ့တာေႀကာင့္ မေခၚတာ. . .တစ္ဖက္ကိုလဲ မအားလို့မလာတာလို့ပဲ ေျပာလိုက္တယ္. . မွဴး ေလးကလဲ နားလည္ေပးပါတယ္ . . . . .  သူ လက္ခံလို့ ေစ့စပ္ပြဲက အထေျမာက္ခဲ့တယ္. . .

''အထေျမာက္တယ္ ဟုတ္လား. . အဖိုး. . . .. . 
  ေစ့စပ္တဲ့ လူ၂ေယာက္ မစုံပဲ ဘယ္လို အထေျမာက္တာလဲ က်ြန္ေတာ္ တကယ္ နားမလည္နိုင္ဘူး. . . . .ျပီးေတာ့ က်ြန္ေတာ္ ေျပာျပီးသား က်ြန္ေတာ္မွာ ခ်စ္သူရွိတယ္ ဆိုတာ. . .

''ေမ့လိုက္ေတာ့ ဘာခ်စ္သူလဲ. . . ငါ အသ္ိ အမွတ္မျပဳ ဘူး. . . .အခု ငါေျပာတဲ့ လမ္းကို ပဲေလ်ာက္စမ္းပါ. . .  မင္းကို ငါ လမ္းျပခဲ့လို့ ဒီ အေျခ အေန ထိ မင္းေနနိုင္ခဲ့တာ. . . .ငါ ေျပာတာလုပ္ မင္းေနာင္တရစရာမရွိဘူး. . .

အတၲနဲ့ ခ်ည္တဲ့  ႀကိဳး😏 အတ္တနဲ့ ချည်တဲ့ကြိုး 😏 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz