အတ္တနဲ့ ချည်တဲ့ ကြိုး
အပိုင်း (၂၈)
လူတစ်ယောက်ကို ချစ်မိသွားတဲ့ အခါ ပိုင်ဆိုင်ရသည်ဖြစ်စေ စွန့်လွတ်ရသည်ဖြစ်စေ ဒီ ကမ္ဘာ
ပေါ်မှာ သူနဲ့အတူ ရှိနေသေးတာပဲ ဆိုတဲ့ အသိလေးနဲ့တင် ပျော်နေတက်တာပါ။
အလှမ်းဝေး လွန်းတဲ့ ကြယ် တစ်ပွင့် မဟုတ်ပေမယ့် ခူးစွတ်ခွင့် မရှိတဲ့ အနီး ဆုံးက ပန်းလေးတစ်ပွင့်ပါ။ သူငယ်ချင်းဆိုတာ ထာဝရ အတွက် သူငယ်ချင်းပေါ့. . . . .အဲ့ဒီနေရာလေးမှာ ပဲ သူပျော်နေမှာပါ. . . . .
Love ဆိုတဲ့ အသုံး အနူန်း နေရာမှာ Friend ဆိုတဲ့ စကား လေး အစားထိုး လိုက်တာက လွဲလို့ ကွာခြားသွားတာမှ မဟုတ်တာ. . . . Friend ဆိုတဲ့ လောကထဲကိုပဲ Continue နှိပ်ပြီး ဝင်ရောက် ယုံသာ ရှိတော့တာပေါ့. . .''ဘာလဲ အခုမှ နောင်တရနေတာလား. . . . . .
အမှတ်မထင် ထွက်လာသည့်စကားသံကြောင့် မျက်ဝန်းဒေါင့်မှ ကျလုလု မျက်ရည်စတွေကို မသိမသာ ဖယ်ထုပ်ပစ်လိုက်သည်။
''အဖိုး မအိပ်သေးဘူးလား. . . .
ဘယ်လိုလုပ်ရောက်လာတာလဲ. . . .Light က လှဲနေရာ မှ ထ ထိုင်လိုက်သည်။
''မင်း ကရော ဘယ်အချိန်ထိပြေးနေဦးမှာလဲ. . . .
ပြေး နေလိုက်ယုံ နဲ့ ပြီးသွားမှာ မဟုတ်ဘူး . . . ထွက်ပြေးနေတာ ထက်ရင်ဆိုင်လိုက်ရမှာ. . .. . . .
အခု ဆိုရင်တောင် နောက်မကျသေးဘူး. . . . .''အဖိုး ဘာတွေ လာပြောနေတာလဲ. . .
''မင်း ကို ပြောခဲ့သားပဲ . . .
အဲ့ဒီ မိန်း ကလေးကို မင်းဘက်ပါအောင် လုပ်ပါလို့. . . . နံပါတ် ၁ အဆိုတော် ဆိုတဲ့ မင်း ရဲ့ အရည်အချင်းနဲ့တောင် မရ ဘူးလား. . . .'' ကျွန်တော်က သူ့ကို ဘာအတွက် အဲ့ ဒီ လို လုပ်ရမှာလဲ. . .
''ဘာလို့လဲ ဆိုတော့ မင်း သူမကို စိတ်ဝင်စားနေလို့လေ. . . . မင်း ကို အခွင့်အရေးပေးတာ. . . .
''ဒါဆို အကို ကရော သူချစ်တဲ့ မိန်းကလေးကို ယူဖို့ အဖိုး ဘာလို့ ခွင့်မပြု ရတာလဲ. . . .
''သူနဲ့ မင်းနဲ့ မတူဘူး. . . .အဖိုး က ငါ့ကို ကျ ဘာလို့ သဘောတူပြီး ဂုဏ်ရှိန်နဲ့ကျ သဘောမတူတာ ဘာလို့လဲ လို့ တွေးနေပုံပဲ. . . . အခု အဲ့ ဒီ အဖြေ ပေးနိုင်တယ် ဘာလို့လဲ ဆိုတော့ ဂုဏ်ရှိန်က ထည်ဝါ ရဲ့ ပြပုဒ် တစ်ခုဖြစ်သလို နောင်တစ်ချိန်မှာ ထည်ဝါက သူ့ လက်အောက်မှာ ပိုမိုကြီးမားတဲ့ အောင်မြင်မူတွေ ရှိလာမှာမို့လို့ပဲ. . . . အဲ့ဒီ အချိန်မှာ မင်းကတော့ မှီခို နဲ့ပဲ ရှိနေမှာ. . . ဂုဏ်ရှိန်ယူတဲ့ မိန်းမက လက်ဝါးကြီး အုပ်သွား ရင် မင်း အခု လို အခြေ အနေ ကနေ ပြေးဆင်းသွားရလိမ့်မယ်. . . အဲ့တာကြောင့် သူ့ဘေးမှာ သူ့လိုပဲ ပြည့်စုံ လွန်းတဲ့ မိန်းကလေးမျိုးပဲရှိသင့်တယ် . . အဲ့ဒါမှ သူ့မှာရှိတဲ့ ဘယ်အရာကို မှ စိတ်မဝင်စားမှာလေ. . .
ESTÁS LEYENDO
အတၲနဲ့ ခ်ည္တဲ့ ႀကိဳး😏 အတ္တနဲ့ ချည်တဲ့ကြိုး 😏
Romanceတဖတ္သတ္ အခ်စ္ဆိုတာ အရမ္းပင္ပန္းတယ္ ရပ္တန္႔ခ်င္ရင္ေတာင္ stop မပါတဲ့ စက္လိုပဲ ရပ္မရေတာ့ဘူး. . . BL အနည္းငယ္ေရာထားပါတယ္ တစ်ဖက်သတ်အချစ်ဆိုတာအရမ်းပင်ပန်းတယ် ရပ်ချင်ရင်တောင် stop မပါတဲ့ စက်ရုပ်လိုပဲရပ်လို့မရတော့ဘူး Bl အတွဲတစ်တွဲ ပါဝင်ပါတယ်ရှင့် ယူနီကုဒ်န...