အတ္တ နဲ့ ချည်တဲ့ကြိုး

599 24 0
                                    

၂ဝ ကို နောက်တစ်ပိုင်းမှာ ဖတ်ပေးပါ
တင်တာ ကျော်သွားလို့😁

အတ္တနဲ့ ချည်တဲ့ ကြိုး😏😏

အပိုင်း (၂၁)

'' မှူး ဒီမှာ ကြည့်စမ်း ဒီ ဘရက်လေး လှလား. . .
ကိုယ် ပုံ ပြပြီး အပ်ထားတာ. . . .

''မလှပါဘူး. . ပုံတုံး ကြီး. . ရှင်ဘယ်နေရာ လှတယ် ထင်နေတာလဲ. . .သေချာလဲ ကြည့်ဦး. . .ဒီကျောက်တွေကလဲ ပြူးပြဲနေတာ ပဲ အပေါစားဆန်တယ်. . ဟွန့်. . . .

"sorry. . ကိုယ် မတွေး မိလိုက်လို့ပါ. . . .
လက်ဆောင် ပေးချင်လို့ မှူး ကလဲ ဒါမျိုးလေးတွေ ဝတ်တာတွေ့ လို့. . .

''အဲ့တာ အရင်ကလေ. . . အခုက ၂၀၁၉. . . . . .
ရှင်ဘယ်နေရာ သွားအိပ်ပျော်နေတာလဲ. . . .
ပြောတော့ တစ်မျိုး ဟွန်း. . . ဘာကြိုက်တက်လဲတောင်မသိဘူး. . . .

''တောင်းပန်ပါတယ် မှူး. . . ကိုယ် စိတ်လောသွားတယ် ထင်တယ်. . .

''ရှင်တကယ် လက်ဆောင်ပေးချင်တာလား. . .

''အင်းလေ. . .မှူးကိုပျော်စေချင်တာ. . ,

''အဲ့တာဆို တစ်ခု လုပ်ပေး. . ,

''ဘာလုပ်ပေးရမလဲတာပြောလိုက်. . . .

''ဂုဏ်ရှိန်. . . .

ဂုဏ်ရှိန် နာမည်ပါလာတာနှင့် ရိုးဂုဏ်မြင့် မျက်နှာ ပျက်သွားသည်။

''အင်း. . . .

''ဂုဏ်ရှိန်ရဲ့ ဇနီးလောင်းလို့ ပြောနေတဲ့ တစ်ယောက်ကို ရှင်ဖြတ်လုပေး. . .

''ဟာ မလုချင်ပါဘူး. . . သူ့ကိုမှ မကြိုက်တာ. .
ကိုယ် ချစ်တာ ကိုယ်ကြိုက်တာ မင်းပဲရှိတာ. , . . .

''ရှင်မလုပ်ဖူးလား. . လုပ်မလား . . . .

မှူး က စိတ်တိုဟန် နူတ်ခမ်းစူသွားတော့. . . .

''ကောင်းပြီ . .ကောင်းပြီ. . .လု ဆိုလဲ လုမယ်. . . အဲ့တာဆို ပျော်မယ် မဟုတ်လား. . . .

''အင်း ပျော်မှာပေါ့. . ရှင်လဲ ဒီလောက်ချမ်းသာတာ သူရှင့်ကို မ ကြွေ ဘူးလို့ မပြောနိုင် ဘူး. . ရှင့်ကိုကြွေပြီး ကိုကို ဂုဏ်ရှိန်ကို ထားခဲ့. . အဟီး အဲ့ ဒီ အခါက ျ ကိုကို ဂုဏ်ရှိန်ကအသဲကွဲနေတာကို မှူး နဲ့ ကုစား. . . ဘယ်လောက် ကောင်းလိုက်လဲ . . အဲ့တော့ကျမှ ရှင်လဲ သူ့ကိုဖြတ်လိုက်လေ မကောင်းဘူးလား အကြံ. . . . .

အတၲနဲ့ ခ်ည္တဲ့  ႀကိဳး😏 အတ္တနဲ့ ချည်တဲ့ကြိုး 😏 Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon