အတၲနဲ့ ခ်ည္တဲ့ ႀကိဳး

967 34 0
                                    

အပိုင္း (၇)

''ဒါက ဘာေတြလဲ ဒါကို ဒီဇိုင္း လို့ေခၚတာလား. . . . . ဒီေလာက္ကေတာ့ သူငယ္တန္း ကေလးေတာင္ဆြဲတက္တယ္. . . . ငါ မင္းတို့ကို လစာအမ်ားႀကီးေပးျပီးေခၚထားတာ. . . .ဒါပဲလား . . . ဒီဇိုင္းေတြက ထပ္ေနျပီ. . .ေသခ်ာျပန္ေတြးဦး မင္းတို့က ဒီဇိုင္နာေတြေရာ ဟုတ္ရဲ့လား. . . . လူေတြ ဒီေလာက္အမ်ားႀကီး ေပးထားတာေတာင္ အားလုံးရဲ့ ဒီဇိုင္းေတြက ဆင္တူနီးပါးပဲ . . ဘာလဲ တစ္ေယာက္နဲ့တစ္ေယာက္ျပန္ကူး ျပီး ညွိ ထားတာလား. . .ေက်းဇူးျပဳၿပီး ကုပၼဏီ ဘက္ကိုလဲေတြးေပးႀကပါဦး. . . . ၁လ တစ္ခါ ဒီဇိုင္း အသစ္မထြက္နိုင္တာ ထားပါေတာ့ ၃လ တစ္ခါေတာင္ အရင္ ဒီဇိုင္းေတြနဲ့ မကြာဘူးဆိုေတာ့ ငါ ဘာသြားလုပ္ရမလဲ မင္းတို့ေျပာ. . . . . ငါေျပာတာမွန္လား မွားလားေသခ်ာျပန္ႀကည့္ ႀကေရာ့.'. . . . .

ပုံႀကမ္း ဆြဲထားသည့္ စကၠဴ အထပ္လိုက္ကို ပစ္ခ်ေပးလိုက္ရင္း ဂုဏ္ရွိန္ ေဒါ အပြႀကီး ပြေနတာျဖစ္သည္။ ေဒါသျဖစ္ လဲ ျဖစ္ခ်င္စရာပင္။ ဘရန္း အတြက္ ဒီဇိုင္းေတြက အရင္ထုပ္ျပီးသားေတြနဲ့ ခပ္ဆင္ဆင္ေတြမ်ားေနသည္ေလ ။ မတူတာဆိုလို့ တစ္ခု နွစ္ခုမ်ွသာ။ ဘရန္း ဆိုသည့္ အဝတ္အစားေတြဟာ မ်ားေသာ အားျဖင့္ မရိုး သလို အရမ္းလဲ မစန္း ရဘူး မဟုတ္လား။
ယခု ဆြဲလာသည့္ ဒီဇိုင္းေတြက လမ္းေဘးက အေပါစား ဝတ္စုံေတြ ခ်ဳပ္ဖို့ေလာက္ပင္မသားနားခဲ့ . . . .စားပြဲ ပတ္လည္မွာရွ္ိတဲ့ ဒီဇိုင္နာေတြဟာ ေခါင္းငုံျပီး ျငိမ္သက္ေနရုံကလြဲျပီး ဘာမွျပန္မေျပာႀကေပ။

'' ဒီဇိုင္း အသစ္က ဘာေလးျဖစ္မလဲ လို့ေမ်ာ္ေနတဲ့ လူေတြ အတြက္ ကိုေတြးေပးပါ.'. . . .. . . မင္းတို့က မသိရင္ေတာင္ ဝယ္သူေတြက ဒီဇိုင္းတူတာ သိတယ္. . . . . အလုပ္ကိုေသခ်ာလုပ္ႀကပါ. . . . . . ေျပာ ဒီလ ဘယ္ဟာကိုထုပ္ရမလဲ. . . .မင္းတို့ေျပာႀကည့္. . .

''အဲ့တာက. . . .

''က်ြန္ေတာ္ တို့ အေကာင္းဆုံး ျပန္ဆြဲေပးပါ့မယ္. . . .

''ဟုတ္တယ္ က်ြန္မတို့ ျပန္ဆြဲ ပါ့မယ္. . . . .

'' အသစ္ထုပ္ရမယ့္ရက္က ကပ္ေနျပီ . . .
အခုမွ စဆြဲမယ္.. . . . . ပိတ္စ ရွာရမယ္. . . . .
pattern ခ်ရမယ္. . . ရက္ေတြက ေလာက္ဦးမွေပါ့. . . . . လူမ်ားျပီး ပြဲ မစီဘူး. . .

အတၲနဲ့ ခ်ည္တဲ့  ႀကိဳး😏 အတ္တနဲ့ ချည်တဲ့ကြိုး 😏 Où les histoires vivent. Découvrez maintenant