33.KALKAN

196 6 3
                                    

        Hayat sizi istemediğiniz noktalara götürebilir. Önemli olan yoldan saptığınızda doğru çıkışları kaçırmamaktır. Ne olduğunuz veya kim olmaya zorlandığınız önemli değil, siz ne yapmak istiyorsunuz. Tek çıkış noktası bu. Herkes suç işler ya da kötü olur. Bu ister kendi kararlarıyla olsun, isterse başkalarının hazırladığı zeminlerle örtülü yolların ışığında olsun; mutlaka birgün her canlı pişman olur.

         Doğaya aykırı olarak dünyaya gelmiştim. Tüm yaratıklar bilinmeyenin korkusuyla yani benle yüzleşmişti. Çocukluğumun ilk bir kaç ayı beni öldürmek isteyen,benden korkan ve ölümü benim için göze alan pek çok canavara tanık olmakla geçti. Korkanların hepsi benim masumiyetimle tanışınca ,korkularının yerini sevgiyle değiştirdi. Öldürmek isteyenler ise ne olduğumu kanıtlayamamıştı. Ölümü benim için göze alanlar ise masumiyetine aşık oldukları o küçük kızın bir ölüm makinası olmasıyla yüzleşmek üzereydi. Jacob'ın bana bulduğu takma isim tam anlamıyla gerçeklikle buluşucak gibi duruyor. Annemin küçük tekmecisi eğer kendini kaybederse Forks kasabasını talan edebilecek bir açlığa tutulup herkesi öldürebilir. Ben Renesmee Carlie Cullen , aşkla dünyaya gelmiş, merhametle büyütülmüş ve aşkın en saf haliyle bir adama bağlanmış ,Tanrı'nın kurtarıcı olarak dünyaya armağan ettiği Dasha olarak ya masumları koruyacağım ya da asırlardır yaratılan Dashalar gibi gücü elde edip yıkıma başlayacağım. Korkularım tam bu noktada eksenime girmeye başladı. Joham ne kadar acımasız olursa olsun ben kendi kararlarımdan korkuyorum. Korumam gerekenleri öldürmekten.

" Ness ne düşünüyorsun tatlım?" dedi annem Cullenların büyük evindeki odamın camından dışarıdaki Rolf ve Mia'yı izlerken.

"Bu geceyi ve ilerde bana ne olacağını." Dedim annemin eli omzumla buluştuğunda.

"Bu gün olanlar , öğrendiklerin ve aldığın kararlar. Bizlerden saklamak istemenin altında ne olacağın gizli tatlım." Dedi soğuk ve sert eliyle yüzümü ona doğru çevirirken.

"Bana kızgınsın öyle değil mi? Ben sadece telaşlanmanı istemedim."

"Biliyorum. Ben de senin yerinde olsaydım herkesi korumak isterdim. Ne kadar az kişi bilirse o kadar güvende olurlar."

"Benim yüzümden kimsenin zarar görmesini istemiyorum. Birgün canavara dönüşürsem sizlere , Mia'ya Charlie'ye zarar vermek istemiyorum."

"İşte tam da bu yüzden canavara dönüşmeyeceksin. Baban da ben de bundan eminiz. Koruyucusun ve hep öyle kalıcaksın."

"Hiç endişelenmiyorsun ve bu beni korkutuyor." Dedim şüpheyle yüzüne bakarken.

"Büyüdüğünü görüyorum Ness, kendi ayaklarının üzerinde durmaya başladın. Jacob ile çok şeyin üstesinden geldin ve aldığın kararlar zekice. Ben kızıma güveniyorum. Yeteneğinin kuvveti tüm ekollerin üzerindeyse korkan değil korkulacak olman gerekiyor. Bunun için endişeli değilim. Birlikte olduğumuz sürece kimse zarar görmez. Güven bana."

"Hayatım boyunca sana güvendim. Seni hissetmeye başladığımdan beri. Seni çok seviyorum. Kendi hayatımdan daha çok."

"Baban bana olanları anlattığında panikledim ama senin sakinliğin ve olayları kontrol altında tutman beni kendime getirdi. Biz sana güveniyoruz ve geldiklerinde hazır olucaz."

"İşte buradasınız. Her yerde sizi aradım. Kurt kokusu tüm kokuları bastırıyor." Dedi Nahuel yüzünü buruşturarak odama girerken.

" Jacob nerede? Seni takip ediyor olmalıydı." Dedi annem alaylı bir ses tonuyla.

"Anne lütfen." Dedim. Nahuel ise gülmek ile gülmemek arasında bir ifade ile yüzüme odaklanmıştı.

"Erkek arkadaşın biraz korumacı tatlım. Etrafında dolanan erkek sineği bile takip edebilir." Dedi annem odadan çıkarken.

GÜNEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin