Ferman!!!

6.2K 424 312
                                    

⭐⭐⭐Rüyalar Gerçek Olsa/Emel Sayın⭐⭐⭐

Uzun zamandır (neye göre, kime göre, tabii ki çok sık bölüm yayınlayan yazan kişinin verdiği araya göre) 32. bölümü beklediğinizi biliyorum. Ben de yayınlamak, yorumlaşmak, Burak ve Cihan'a saydıranları elimde çay, arkama yaslanarak keyifle izlemek isterdim ancak kişisel hayat diye bir gerçek var.

Ve...

Bu hayatın bana getirdiği en güzel uygulamalardan birisi de wattpad. Adımın sanımın bilinmediği geçen yılın Mart ayında okuma aşkıyla telefonuma davet ettiğim uygulama bana hazır adım sanım bilinmezken yazma cesareti verdi. İlk hikayeden beri benimle olanlar bilir. Geceleri birlikte bekledik bölümü. Ben yayınlamayı, onlar okumayı...

Yazdıkça yazası gelen... altı boş olan bir betimleme değil inanın. Hala öyle. Bazen iş bazen ev, aile düzenime ket vurdum, bazen eşim kızdı 3. hikaye sonrası bu son bu son diye diye 6.hikayeye gelmişim falan... Kendi adıma pişmanlık duymadan yaptığım, yazdığım için çok mutluyum.

Size şunu söylemek istiyorum ki, milletçe pek çok şeyde birlik ve beraberlik gerektirecek zamanlarımız oldu, olacak. Ama şimdi benim sizin desteğinize ihtiyacım var, çünkü aklımı alan bir olayın içine düştüm.

Kalbimi Geri Verir Misin? hikayemi elinize alarak, sayfalarını çevirerek, bir sonraki bölümü okurken kitabım göğsünüzde uyuyakalarak okuma imkanını sağlayacak olan bir haber için bu duyuru. Bazı kimseler adımı sanımı duyurmak istiyor.

Evet, hayallerim KİTAP OLUYOR...

Ben çok heyecanlıyım. Yeni bölüm için sabırsızlandığınızı biliyorum; ama bir süre daha beklememiz, güzel işlerin çıkması için gerekli. Burada bitiremeyeceğim için üzgünüm, fakat çıktığında her şey daha güzel olacak ve eminim basılı halde okumayı, başkalarına ağız dolusu tavsiye etmeyi siz de çok seveceksiniz.

Aklında pek çok hikaye olan... kısmı da abartı değil bu arada. Zamanla hepsini yazacağım ve kitap olsun diye baskılarınızla yine sesimizi duyuracağımızdan eminim 🤣 çünkü o sesler duyuldu, hiç şüpheniz olmasın.

Umarım bu haber benim binde birim kadar sizi memnun etmiştir de uykusuz kaldığımız gecelerin ödülünü alırız.

Kalbimi Geri Verir misin? (RAFLARDA ❤)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin