32. BÖLÜM

5.6K 318 137
                                    

Buraya tam bir bölüm koyamayacağım; ama 31. Bölümün devamı bu şekilde. Duygu ve Burak için Ocak 2020 olan sürecin biraz dahaaaaaaaaaaaaa öne çekildiğini bilmek sizi de heyecanlandırır mı?
Tüyap'a onlarla birlikte geliyorum. Siz kiminle geleceksiniz? ❤❤❤

...

Burak inkâr etmenin daha büyük kayıplara yol açacağını geç de olsa fark etmişti. Yine de aksini iddia etmek için kullanabileceği kelimeler dışında zihni bomboştu. Ne diyecekti, nasıl savunacaktı kendisini? Erkek arkadaşıyla bir olup onun çaresizlik karşısındaki zaafından faydalandıklarını duymak hangi kadının ayaklarını yerden keserdi? Olsa olsa hayattan soğuturdu ki, Duygu zaten donmuş gözlerle bakıyordu.

Evlendiklerinde onu tanımıyordu. Görmemişti bile o gün, kırmızı ışıkta dörtlüleri yakıp ikisini beklediği ana kadar. Asırlar geçmiş gibi gelen o zamana gitti aklı. Cihan kendisine bakıp hafifçe başını eğerken onun gözü Duygu'daydı. Duygu dalgın, yorgun şekilde kararmaya dönmüş havada camdan dışarıya bakıyor; ancak görmüyordu. Burak ise, dedesi bu koca saçlı kadını sever miydi, o kadın dedesine iyi davranır mıydı, huyunu suyunu bilmediği kadından boşanana dek, rezil rüsva olmadan eski hayatını devam ettirebilir miydi, bunun derdine düşmüştü. Yirmi yedi yaşında bir adam olarak tek endişesi ve merak ettikleri bunlarken, mecburen yaptığı bu evliliğe bir anlam yüklemek, sadece Cihan gibi hırsız olduğunu bildiği bu mükemmel kadına aşık olmak hesapta yoktu. Cihan kısaca, 'evleneceksin' demişti ve bitmişti. Onu tanımak adına en ufak bir soru bile sormamıştı. Cihan da anlatmamıştı.

Gerçi bu kadını ne kadar anlatırsa anlatsın yeterli gelmeyeceğini Burak yaşayarak öğrenmiş, onun yanında olmanın ruhuna verdiği dinginliği hiç unutmamacasına biyolojik tüm sistemlerine kazımıştı. Geçmişi hatırlamanın bir anlamı yoktu. Duygu minik elleriyle ona dokunurken aklından neler geçmişti öyle? Her sıradan, egosu yüksek, kadınların arzuladığı erkeklerden olabilecek kadar düzgün sıfata sahip sığ adamlar gibi kadının ondan etkilendiği düşünmüştü. Bu gece ayrı yatmayacaklarını dünden beri, hoşuna giden bir şarkının nakaratı gibi tekrarlayıp durmuştu içinden ve şimdi hayalleri bozuk bir tuvaletin akmayan giderindeydi.

Bekleyin. Çok yakında...

Kalbimi Geri Verir misin? (RAFLARDA ❤)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin