13.Bölüm

39.4K 1.3K 101
                                    

"Insan yarım kalmaz azizim...
Yarım bırakılır, yarı yolda bırakılır,
Yaralı bırakılır..." 

Keyifli okumalar 😊
..............

Bu gün sabahın köründe miran bey geldi ve 10 dakikada hazırlanmam için çene çaldı. Şu anda bir avm de yatak odası seçmek için bir mağzaya girdik.

-"ya miran bari kahvaltı yapsaydık"

-"işimizi halledelim yaparız"

Yanımıza 25 30 yaşlarında bir adam geldi.

-"hoşgeldiniz miran bey ne bakıyorsunuz"

-"hoşbulduk biz yatak odası takımı alıcaz"

-"buyrun efendim istediğinize bakabilirsiniz"

Adam yanımızdan uzaklaşınca rahat rahat gezmeye başladık.

-"bence masaj koltuklu olanı alalım azra"

-"olmaz napıcaz onu bence kahve rengi olanı alalım"

-"işten gelince masaj yapacaksan almayız güzelim hem kahverengi nedir"

Tabikide göz devirdim.

-"Uşağın yok karşında miran"

Saçlarımı savurup ilerdeki modellere bakmaya gittim. Bir tanesi öyle güzeldiki çok beğendim tabikide.

-"Miran uç gel buraya hadi"

-"Yanındayım zaten ahsen"

Tabi ben gözümü kırpmadan baktığım için fark etmedim.

-"Miran baksana ben bunu çok beğendim nasıl?"

-"Lan bana bile öyle bakmadın hay senin tövbe yarabbim ya"

-"Ne dedin anlamadım?"

Duydum zaten Miran bey

-"Anlama zaten neyse beğendiysen alalım gidelim yemek yiyelim"

-"Tamam hadi"

(Ahsenin beğendiği yatak odası takımı)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Ahsenin beğendiği yatak odası takımı)

Mağzaya girdiğimizde bizi karşılayan adamın yanına gidip beğendiğimiz takımı gösterdik. Miran ödemeyi yapıp adresi yazdı. İşimizi halledip otoparka indik. Arabaya binip kahvaltı yapmak için restoranta gittik.

-"Lütfen miran bey beni güzel bir yere götürün"

-"Emredersiniz"

Bu gün öğleden sonra hastahaneye gidip sabaha kadar nöbetçi olarak kalacaktım onun için rahatım. Güzel bir yere gelip cam kenarına oturduk. Yanımıza gelen garsona serpme kahvaltı söyleyip gelmesini bekledik. 15 dakika sonunda gelen kahvaltılar ile sesizce yemeye başladık.

-"Ahsen sen bu gün nöbete kalacaksın değilmi?"

-"Evet ya bide o var maalesef"

-"Ahsen beni sevemezmisin hiç?"

İçtiğim çay boğazımda kaldı. Normalde filmlerde oluyordu böyle şeyler ya. Öksürmeye başlayınca Miran hemen gelip sırtıma vurmaya başladı. Ama onun vuruşu adamı öldürür be.

-"Mi-miran yeter öldürecen vurarak."

Miran hemen elini durdurup yerine geçti 1 yudum su içip kendime geldim.

-"iyisin değilmi ahsen?"

-"Evet iyiyim biraz daha"

Derin nefes alıp kendime geldim.

-"Bak Miran ben hiç sevmedim kimseyi bana sevmek hakkı tanımadılar. Ben sevmek sevilmek nasıl bir duygu bilmiyorum. Şöyle söyleyim sana sen o duyguyu biliyorsan ve beni sevmek istiyorsan bana inandır beni sevdiğini o zaman sana bir şans verebilirim"

Çayından bir yudum alıp geri yaslandı.

-"Sana söz Ahsen seni sevdiğimi anladığım an sende beni seveceksin biliyorsun bu evlilik gerçek olmak zorunda öncedende konuştuk. Sana saygım ve güvenim sonsuz"

-"Bana güvendiğin için teşekkür ederim sanırım kalksak iyi olur geç kalmayım"

-"Tamam sen arabaya geç bende geliyorum"

Çantamı alıp çıkışa ilerledim. Arabanın yanına gelip Miranıı  beklemeye başladım. Miranda gelince arabaya bindik ve hastahaneye doğru gitmeye başladık. Sesizliği Miranın telefonu bozmuştu. Ceketinin cebinden telefonu çıkartıp cevapladı.

-"Efendim kenan"

Karşı tarafı biraz dinledikten sonra direksiyonu öyle bir sıktıkı parmak boğumları bembeyaz olmuştu.

-"Tamam dikkat edin siz"

Telefonu kapatıp cebine attı sinirliydi nefes alış verişi sıklaştı. Hiçbirşey sormadan önüme döndüm. Hastahanenin kapısına gelince araba durdu.

-"Teşekkür ederim getirdiğin için"

-"Önemli değil. Ahsen dikkat et olurmu çıkınca beni ara ben gelirim almaya"

-"Tamam"

Kapıyı açıp aşağı indim ve kapattım. Sonkez el sallayıp içeri girdim. Hemen önlüğümü giyip acile indim ve işe koyuldum. 10 tane hasta sonunda bi kahve molası verdim. Ben oturdum ardımdan yağmur geldi.

-"Eee naptınız?"

-"seçtik çok beğendim takımı sonrada kahvaltı yaptık ve geldik işte beni bırakıp gitti"

-"Iyi iyi ee başka ne oldu yakınlaşmadımı sana hiç?"

Gözlerimi kaçırıp kahveme baktım.

-"Yoo niye yakınlaşacak ki?"

-"Ahsen ben senin ile 20 yıl geçirdim canım huyunu suyunu bilirim anlat hadi kuzen"

-"Biz seninle 25 yıl geçirdik yağmur"

-"mal 5 yıl biz çocuktuk Ahsen hem sen lafı geçiştirme anlat"

Herşeyi ince detayına kadar anlattım yağmura.

-"Adam sana yürümüş sen hala anlamamışsın ahsen yuh yani"

-"Off Yağmur işim var benim görüşürüz sonra"

Koşarak yanından kalktım hemen. Yağmur ile uğraşılmaz hele diline düşersen hayatı zindan eder. Dosyolara bakıp hastaları kontor etmeye gittim.

-"Meraba songül hanım nasılsınız?"

-"iyiyim doktor kızım sen nasılsın"

-"Allaha şükür iyiyim herşeyiniz düzende tekrardan geçmiş olsun"

Odadan çıkarken koşarak gelen hemşire ile ona baktım.

-"Ahsen hanım 2. Ameliyathanede hasta var acil sizin girmeniz gerekiyor başka cerrah yok"

-"tamam geliyorum"

Hemen Ameliyathaneye gittim. Önlüğü giyip ellerimi yıkadım hemşire eldivenleri giydirince maskemi taktım ve içeri girdim.

-"Matkap"

Kellenin kökünü delip robot ile içeri baktım. Tümörü tesbit edince yaktım ve yavaşca kapattım. Anlatması 6 saniye yapması 6 saatimi almıştı. Saat gece 12 olmuştu. Sabaha kadar acile çok hasta gelmemişti iyiki. Sabah 9 gibi toparlanıp hastahaneden çıktım. Mirana mesaj atıp telefonu çantaya koydum. Ağacın altındaki banka oturup beklemeye başladım.10 dakika geçmişti  ensemde bi nefes hissettim ardından keskin bir acı. Sanki havada uçuyordum. Ama gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu. En son gördüğüm Miranın arabası ve Miranın etrafına bakınması olmuştu.

...................

Selam arkadaşlar düğün öncesi olaylar karışacakmı acaba. Ahsene noldu birdahaki bölümde olucak. Bölümün çabuk gelmesini istiyorsanız oy ve yorumları unutmayın.


DOKTOR HANIM (TÖRE) "Tamamlandı"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin