-"İçin avaz avaz ağlarken dışının sesizce kabullenmesidir sabır denen şey..!"
Keyifli okumalar😊
................Sancımın tutması ile uyandım her zaman ki gibi yine sancım vardı derin bir nefes aldım. Kendimi rahatlatınca kesilmişti. Sonunda kendime gelince yavaşça yataktan kalktım. Telefonumun sesiyle arkamı dönüp komidindeki telefonu elime aldım. Hastahaneden arıyorlardı sanırım cevaplayıp kulağıma dayadım.
-"Hocam günaydın rahatsız ediyorum ama acil bir vaka var."
-"Seni dinliyorum"
-"Hocam hasta 25 yaşında erkek bir süre belirtileri fark etmemiş sokakta bayılınca hastahaneye getirdiler çektiğimiz tomografide beyinciğin altında bir tümöre rasladık. Acil ameliyat olması gerekiyor tümör yavaş yavaş beyinciği ele geçiriyor"
-"Tamam anladım Eren yokmu orada?"
-"Eren hoca 1 günlük seminer için yurtdışına çıktı sizin yerinize gelen doktorda ameliyata girdi ne zaman çıkar bilemiyoruz"
-"Siz hastayı ameliyata alın ben geliyorum 20 dakikaya"
-"Tamam hocam"
Derin bir nefes alıp bonyoya gittim elimi yüzümü yıkadım. Kıyafet seçerken Miranın kızmaması için resmen dua ediyordum. Rahat bir pantolon ve ince bir kazak giyinip saçlarımı bağladım. Botlarımıda giyip kabanımı ve çantamı elime aldım. Mutfağa gidip her zaman ki gibi ayşe ablanın hazırladığı kahvaltıdan hemen atıştırdım. Mutfağa giren zehra anne ile ona baktım.
-"Hayrola kızım nereye giden?"
-"Acil bir vaka varmış anne doktorun teki burada deyilmiş diğeride ameliyattaymış benim gitmem gerekiyor."
-"Tamam kızım dikkat edesen"
-"Tamam anne"
Mutfaktan çıkarken telefonumu çıkartıp derin bir nefes ile Miranı aradım. 1 2 çalıştan sonra açmıştı.
-"Efendim güzelim"
-"Şey hayatım benim hastahaneye gitmem gerek acil bir hasta varmış ta ameliyata girecek doktor yokmuş beni aradılar"
-"Ahsen çok dikkat et Yağmur 7 8 aylıkken doğum yapabilirsin dedi."
-"Tamam dikkat edicem"
-"İşin bitince ara ben alırım seni"
-"Tamam görüşürüz"
Telefonu kapatıp dışarı çıktım hemen arabayı getirmeye gitmişlerdi gelen arabaya bindim.
-"Hastahaneye gidicez"
Kafasını olumlu anlamda sallayan şöförden gözlerimi çekip dışarıyı izlemeye başladım. Sonunda gelmiştik dikkatle inip amaliyathaneye doğru ilerdim. Üzerimi değiştirip maskemi ve bonemi taktım, ellerimi yıkayıp içeriye girdim hemşire hemen eldivenleri giydirip önlüğü bağladı.
-"Merhaba arkadaşlar tomografi sonuçlarına bakabilirmiyim?"
Koltuğa oturup ban uzatılan tableti aldım. Incelediğimde iyiki beyinciğin altında değildi. Gözümü kapatıp tümörün nerede olduğuna bakmak için elimle ensesine doğru gezdirdim. Hissettiğim küçük sertlik ile gözlerimi açıp tableti uzattım.
-"Başlıyoruz hastayı uyutun"
Hemşireler hemen hastaya narkoz verdiler diğeride damar yolu açtı. Herşey hazır olunca besmelemi çekip elimi uzattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR HANIM (TÖRE) "Tamamlandı"
Teen FictionKurtulmuştu işte Ahsen sonunda doktor olmuştu. Ama atladığı bir şey vardı onun hikayesi yağmurdan kurtulup doluya tutunmak gibiydi. Babasından kurtulmuş ve asla kimsenin cesaret edip yanına yaklaşmadığı Miran ağaya tutulmuştu. Ne olucaktı sevebilece...