"Bir kadınla asla kumar oynama, çünkü elin ne kadar iyi olursa olsun, resti çektiği an KAYBEDERSIN"
Keyifli okumalar 😊
..................Sabah erkenden uyanıp hemen banyoya gittim ve işlerimi hallettim. Odaya döndüğümde Miranda uyanmıştı.
-"Günaydın"
-"Günaydın. Erkencisin hayırdır?"
-"Evet ya şaşırtıcı olarak erken uyandım"
-"Geç kalmadan inelim kahvaltıya"
-"Tamam"
Miran banyoya gidince bende yatağı toparlayıp dolabın karşısına geçtim. Dar kot pantolon ve kayık yaka bi bulüz giyindim. Hafif makyaj yapıp saçlarımı topladım. Miranda banyodan çıkınca kot pantolon ve tişört giyindi. Odadan çıkıp aşağı indik. Herkes yeni uyanmıştı iyiki. Kahvaltı masasına oturup şen şakrak bir kahvaltının ardından hemen odaya çıktım. Bavulları tekrardan kontrol ederken Miran gelmişti.
-"Her şey tamamsa ben bavulları indireyim"
-"Tamam sen indir"
Miran bavulları alıp aşağıya indiğinde bende çantama gerekli eşyalarımı koydum. Son kez herşeyi kontrol edip aşağı indim. Herkes ile vedalaştıktan sonra arabaya binip yola koyulduk.
-"Nereye gidiyoruz acaba şöför bey?"
-"Görünce aşık olacağın bir yere hanım efendi"
Anlaşılan söylemiyecekti gideceğimiz yeri. Bende sesizce beklemeye başladım. Sonunda havalimanına geldiğimizde arabadan inip Miranı bekledim. Bavulları indirip görevliye verdi. Güvenlik kontrolünden geçip otoparktan üst kata çıktık. İşlemleri halletmek için kimlik cüzdanımı bulmaya çalışırken bir anda Miran elimi tuttu. Şaşkınca Mirana baktım ama o bana deyil karşıya bakıyordu. Kafamı gelen yolcu tarafına çevirdiğimde. Sinirlerim tavan yapmıştı resmen. Giyinmeyi unutmuş birisi kıvırta kıvırta bize doğru geliyordu. Bir dakika ya lan bu kız niye bize doğru geliyor.
-"Miran napıyorsun canım?"
Bir anda gelip Mirana sarıldı. Iyice sinirlenmiştim. Sakin ol Ahsen sakin ol koçum benim.
-"Hayırdır Melis senin burada ne işin var?"
-"Ben seni unutamadım senden özür dilemeye geldim"
Dudağını büzerek konuşuyordu bide. Hemen birleşmiş ellerimizi havaya kaldırdım.
-"Geç kaldın canım ya biz Miran ile evlendik"
Topuklu giymesine rağmen benden kısaydı. Tabi işime gelmiş oldu.
-"Miran doğrumu bu?"
-"Evet Sena şimdik çekil önümden hadi"
El ele Sena cadısının yanından ayrıldık. O kadar sevindim ki bozulmasına kahkaha atmamak için kendimi zor tuttum resmen. Herşeyi hallettikten sonra sanırım özel uçağımıza doğru ilerlemeye başladık. Tahminimin doğru olmasıyla uçakta sadece biz olmamızın rahatlıyla kendimi koltuğa attım. Miranda yanım gelip oturdu.
-"Iyisin demi?"
Bir anda beklenmedik bir soru yöneltmişti.
-"Evet neden sordun ki?"
-"Dün biraz ağrın vardı ya onun için"
-"Merak etme iyiyim"
Elimi elinin üzerine koyup gülümsedim. İyi olduğuma sonunda inanmıştı. Uçak havalanmak için hazırdı sonunda kemerlerimizi bağlayıp beklemeye başladık. Bir anda uyku bastırınca gözlerimi yavaşca kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR HANIM (TÖRE) "Tamamlandı"
Teen FictionKurtulmuştu işte Ahsen sonunda doktor olmuştu. Ama atladığı bir şey vardı onun hikayesi yağmurdan kurtulup doluya tutunmak gibiydi. Babasından kurtulmuş ve asla kimsenin cesaret edip yanına yaklaşmadığı Miran ağaya tutulmuştu. Ne olucaktı sevebilece...