8. Bölüm

47.8K 1.5K 130
                                    


Medya'da Boran var.

Keyifli okumalar 😊

............

-"Merhaba ben Mert KARADEMİR"

Sabah Yağmur ile kavga eden çocuk şu anda karşımda oturuyor.

-"Merhaba"

-"Sabah konuşamıyordunuz?"

-"Bi tranva yüzünden konuşamıyordum, bu gün bana çok iyi gelen birisiyle konuştum yardımcı oldu konuşmama diyelim"

Kafasını olumlu anlamda sallayıp elini ensesine attı.

-"Sabah bi dengesizlik yaptım size karşı özür dilerim sinirliydim. İçerde yatan benim kardeşim onu merak ettim."

Anlayışla kafamı sallayıp gülümsedim.

-"Önemli değil bende olsam aynı tepkiyi verirdim inanın"

-"Anlayışınız için teşekkür ederim"

-"Rica ederim benim gitmem gerek geçmiş olsun tekrardan"

Ayağa kalkıp hemen hastahaneye girdim. Yoğumbakım katına gelip Miran'nın olduğu bölüme geldim. Yavaşca yanına yaklaştım yüzü beyazlamış dudakları morarmıştı. Dosyasını elime alıp bakarken bi mırıltı yükseldi. Hemen kulağımı yaklaştırıp dinlemeye çalıştım. Tabikide anlamadım geri dikleşip son defa baktım ve odadan çıktım. Kendimi koridora atıp düşünerek yürümeye başladım. Omzuma dokunan el ile arkamı döndüm. Uzun boylu bir erkekti.

-"Meraba Ahsen demi?"

-"Evet tanıyormuyum sizi"

-"Ben Boran KARADEMIR Miran abimin kardeşiyim"

Adını söylerken elini saçlarından havalı bir şekilde geçirmişti.

-"Bir şeymi istemiştiniz"

-"Yok abimin ağzınından ilk defa bi kadın ismi duyunca merak ettim seni"

Şaşkınca Boran'a baktım sadece.

-"Be-ben gitsem iyi olur"

Hemen arkamı dönüp bahçeye doğru adımladım. Boran'ın arkamdan söylediklerine aldırmadan. Temiz Havayı ciğerlerime doldurup çardaklardan boş olana oturdum ve kafamı masaya koydum. Bu adam neden benim yanıma geldi hep. Neden kardeşi beni merak etti. Düşünceler ile gözlerimi kapadım.

.........

Gözlerimi araladığımda odamdaki koltukta üzerimde pike ile uyandım. Ama ben en son bahçedeydim nasıl geldimki buraya. Bunu sonra düşünmek için bi tarafa yazdım. Yerimde doğrulup odadan çıktım, tuvalete gidip yüzümü yıkadım. Yoğumbakım ünitesinin önüne gelip içeri baktım ama Miran beyi göremedim. Yanımdan geçen hemşireyi durdurdum hemen.

-"Miran bey nerede?"

-"Ahsen hanım Emre bey Miran beyin kalan amaliyatını yapıp normal odaya alınmasını söyledi. Durumu şu anda iyi"

-"Ne zaman yaptı neden benim haberim yok"

-"Saat öğlen 14:46 efendim sizi uyandırmamamızı söyledi"

Şaşkınlık ile kafamı salladım.

-"Odası nerede"

-"307 numaralı oda bir üst katta"

Merdivenlere yönelip üst kata çıktım. Oda numaralarına bakıp sonunda aradığım odayı buldum. Kapıyı tıklatıp içeri girdim. Odanın içinde 1 tane yaşlı bayan ve bi adam vardı.

DOKTOR HANIM (TÖRE) "Tamamlandı"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin