'Benden sonra birini sev ama adını beraber koyalım'
Keyifli okumalar 😊
...............Sabah mis gibi kokular ile uyandım.Miran hala uyuyordu onu uyandırmadan hemen kalkıp yüzümü yıkadım ve aşağıya indim. Kızlar kalkmış kahvaltı hazırlamıştı. Kahvaltı sorunundan kurtulduğuma sevinmiştim.
-"Günaydınnn"
-"Günaydınn"
Büyük bir sevinç ile söylemiştim onlarda aynı sevinç ile karşılık vermişti.
-"Beyler kalkmadımı?"
Sorduğum soru ile salatılık doğrayan Avşin göz devirdi.
-"Öküz gibi yatıyorlar yenge"
-"Benim kocam hariç görümcecim"
Göz kırpıp salatalıktan aldım. Yağmur masaya koyduğu patates tabağını bırakıp bana baktı.
-"Haspama bak hele kocasına laf ettirmiyor"
-"Tabi ettirmem sabaha kadar kaç defa kalkıp üzerimi örttü"
Eda elindeki tahta kaşığı kenara bırakıp melemen koymak için tabak alırken bi taraftanda bana laf yetiştiriyordu.
-"Enişteye bak ya sert imajından karşısındakine aslan kesilir ama yelloza gelince kedi olur"
Bu söylediğine kahkaha atmıştık, sanırım çok güldüğümüz için erkekler uyanmıştı.
-"Benimde kocam öyle olsa ne olur ki ya"
Yağmurun yakınması ile çöpçatanlık yanım ağar basmıştı.
-"Mert Miranın kuzeni nasıl olsa ya huyundan ya suyundan derler bak hem Mert Mirandan kat kat daha romantik kız alak onu sana"
Avşin ne yapmak istediğimi anlamış gibi sırıttı.
-"Bencede Yağmurcum kuzenim diye söylemiyorum çok karizmatik bi o kadarda iyi kalpli ve romantiktir"
Aklıma gelen plan ile bunu sonra uygulamak için kenara yazdım.
-"İnsan şu Mert için kocasını gömermi hatun? Hem neyim varmış benim bende yakışıklı karizmatik ve romantik bir adamım"
Arkadan gelen ses ile oraya baktım beyler uyanmıştı.
-"Kes sesini Miran Sena cadısı gidene kadar övme kendini bak yine sinirlendim"
Bir anda sinirlenmem ile kendime şaşırmıştım. Kızlar bir anda gülmeye başladılar tabi ben ve erkekler şaşkınca onlara baktık.
-"Hamilelik hormonları!"
Üçüde anlaşmış gibi bağırarak söylemişti. Bu seferde ağlamya başladım.
-"Lan noldu Ahsen sancınmı var?"
-"Dalga geçiyorlar ya"
Ağzımdan kaçan hıçkırık ile kızlar bile gülmeyi bırakmış şaşkınca bakıyorlardı. Miran beni sakinleştirmeye çalışırken Mert, Devran, Boran kızlara kızıyorlardı.
-"Ulan Yağmur nasıl becerdiniz hamile bi kadını ağlatmayı?"
-"Ya Mert ne bilek ağlıyacağını"
-"Bravo Eda benim mükemmel yengem ağlıyor şu anda"
-"Sanane be ben alırım onun gönlünü kes sesini Boran yoksa boğarım seni"
-"Avşin sana demiyormuyum uyma şu cadılara diye"
-"Devran ne bilek ağlayacağını"
Bu konuşmalardan sıkılmıştım burnumu çekip sofraya oturdum Miranıda yanıma oturttum. Biz yemeğe başlamıştık çoktan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR HANIM (TÖRE) "Tamamlandı"
Roman pour AdolescentsKurtulmuştu işte Ahsen sonunda doktor olmuştu. Ama atladığı bir şey vardı onun hikayesi yağmurdan kurtulup doluya tutunmak gibiydi. Babasından kurtulmuş ve asla kimsenin cesaret edip yanına yaklaşmadığı Miran ağaya tutulmuştu. Ne olucaktı sevebilece...