44.Bölüm

15.8K 658 52
                                    

-"Tırnak diplerimde seni saklıyacak kadar seviyorum seni"

Keyifli okumalar 😊
...................

Kulaklarıma dolan mırıltılar ile gözlerimi açtım. Etrafı süzdüğümde Azat, Araf ve Miran beşiğin etrafına toplanmış konuşuyorlardı. Elimdeki seruma dikkat ederek doğruldum.

-"Baba çok küçük ve çirkin bu"

Azat'ın konuşmasıyla hafifçe gülümsedim.

-"Sizde ilk doğduğunuzda böyleydiniz"

Bir dakika bu rüya değil kolumu cimciklediğimde canım yanmıştı. Miran ölmedimi yani.

-"Miran"

Sesizce ismini söylemem ile yavaşça bana döndü. Yüzündeki gülümseme ile bana bakıyordu.

-"Güzelim"

Dudaklarım titredi gözlerim doldu kalbim ise sanki tekrardan atmaya başladı. Serumu çıkartıp ayağa kalktım yanına gidip hemen sarıldım.

-"Ölmedin buradasın"

-"Ölmedim buradayım"

Saçlarımı okşayıp öptü, kokusunu içime çektim.

-"Am-ama kalbin durmu-"

Beni hafifçe kendinden ayırıp anlını anlıma yasladı.

-"Küçük bir komplikasyon oluşmuş doktor sana anlatmaya çalışmış gözlerimi açtığımı ama sen hayattan soyutlanmışsın çoktan."

-"Çok korktum Miran bıraktın sandım. Kokuna, gözlerime sevgiyle bakışını, saçlarımı okşayışına alışmışken bıraktın gittin sandım"

Elleriyle yanağımdaki yaşları silip anlımı öptü.

-"Allah izin verdiği sürece hep yanında olucam. Şimdik sen dinlen zaten doktordan zor izin aldım buraya gelmek için."

-"Tamam sen gi-"

Lafımı Arafın sesi bölmüştü.

-"Anne bu ağlıyor hemde çok iğrenç bir şekilde"

Ağlayan bebeğimin sesiyle Mirandan ayrılıp yanına gittim. Mavi kundakta sarılı şekilde yatıyordu. Kucağıma alıp burnumu boynuna götürdüm. Evlat kokusu başka birşeydi.

-"İkizler annenizi üzmek yok"

-"Tamam baba"

Miran anlımı öpüp hafif topallarak odadan çıktı. Yatağıma oturduğumda Yağmur ve diğerleri odaya girdi. Herkesten tebrik ve dualar almıştım.

-"İsmi ne olacak?"

Havinin sorusu ile oğluma baktım, aklıma ilk gelen ismi söyledim.

-"Barış olsun anlamı, savaştan sonra iki yanın uzlaşması ve anlaşması. Kim kavga ederse herkesin arasını bulsun. Kim dardaysa yardım etsin asla savaşmasın"

Herkes beğenmişti Mitat babam kulağına ezan okuyup ismini söyledi.

-"Evlat sakın izin verme savaşmalarına silahlar çekildiği an önlerinde dur. Belki biz göremeyiz senin ne kadar kudretli olduğunu ama inanıyorum adın gibi bi delikanlı olucaksın"

Barış'ı bana uzatınca kucağıma aldım.

-"De hayde gidelim Esma sen burada kal Demir sende Miranın yanına gidiver."

Babanne ayaklanınca Azat yanına gidip elini tuttu.

-"Bende geliyorum Babaanne bu bebek hep ağlıyor zaten"

DOKTOR HANIM (TÖRE) "Tamamlandı"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin