-"Çok gülen çok şey gizler"
Keyifli okumalar 😊
................Sonunda Avşin evleniyordu tabi Yekta ve Mert acele edip aynı gün düğün yapacaklardı. Ankaraya gidip istemiştik. Sorunsuz geçen yolculuktan sonra Yağmurun ailesi ve Edanın aileside bizimle gelmişti. O kadar telaşlıydım ki Miran hiç yardımcı olmuyordu. Hem kızlarla hem çocuklarımla hemde misafirler ile ilgileniyordum. Kendi aramızda bir kına gecesi yapmıştık sadece. Güzel ve eğlenceli geçmişti.
-"Esma abla sen kızlar ile ilgilensen benim biraz işim varda"
-"Tamam canım"
Çocuklarımı pusetlerine koyup aşağı indim gözlerim Miranı aradı ama etrafta yoktu. Demir abi Mitat babamgil ile oturuyordu beni fark edince yanıma geldi.
-"Noldu Ahsen?"
-"Abi Miran nerede?"
-"O damatlarla gitti traş olacaklar ya sadıç kendisi para koparacaklar Mirandan"
Gülerek söylediğiyle bende gülümsedim.
-"Abi beni mezarlığa götürürmüsün?"
-"Tabikide getir ben alayım pusetleri"
Hemen elimden pusetleri alıp dışarı çıktı. Benden gidip arabaya bindim zaten saçım yapılmıştı sadece elbisemi giyinicektim. Arka koltukta çocukların yanına oturdum. 20 dakikalık bir yolculuktan sonra gelmiştik Demir abinin yardımıyla annemin yanına gittim. Pusetleri mezar taşın kenarına koyup biraz uzaklaştı. Elimi toprağa koydum biraz okşadım.
-"Annem bak anne oldum torunlarını getirdim. Sakın üzülme mutluyum ben beni merak etme sakın"
Derin bir nefes alıp gülümsedim.
-"Kimsesiz kalmak kötü bir şey anne o kadar yanlızken kalabalık bir aileye girmek ilk başta garip geldi bana ama sonradan alıştım. Sana benzediğimi söylüyorlar çok güzelmişsin. Sana benzemek iyi hissettiriyor bana anne. Gelemedim yanına özür dilerim ama bak iki tane prensimle geldim yanına. Onlar bana verilen bir emanet çok korktum anne ya bende ölseydim naparlardı onlar diye çok korktum."
Gözlerimden yaşlar akıyordu nasıl bir histir bu. Annesiz babasız kalmak eşinden baba sevgisi beklemek. Şükrediyordum her gün Mirana belki ilk başta sevmedim ama onu tanıdıkça bağlandım. Gözlerindeki şevkati gördükçe dua ettim. Yavaşça ayaklandım Demir abi gelip pusetleri aldı ve gitti. Annemin toparığını avcuma aldım ve kokladım.
-"Sen en güzel yerdesin ya anne benim içim rahat en güvenli yerdesin Rabbimin yanındasın yine gelicem annem merak etme seni çok seviyorum"
Arkamı dönüp gözlerimi sildim ilerdeki arabaya bindim.
-"Teşekkür ederim abi"
Demir abi arabayı çalıştırıp konağ doğru sürdü.
-"Teşekkür etmene gerek yok Ahsen Miran nasıl benim kardeşimse sende öylesin merak etme. Asla kimse bizim ailemizin kadınını üzemez. Bak abicim Miran ile evlendiğinde korktum sinirlenince bambaşka bir adam oluyor kendisi. Ama sana bakışlarını görünce anladım. O seni çok seviyor iki tane evladınız var bundan sonra daha çok sorumluluk sahibisiniz onların geleceği için. Asla aranıza kimsenin girmesine izin vermeyin eğer Miran bir yanlış yaparsa beni araman yeterli."
Bu aileyi bu yüzden seviyorum işte korumacı tavırları ve sahiplenmeleri kötü insanı bile iyi yapar.
-"Teşekkür ederim abi"
Konağa gelmiştik Demir abi pusetleri alıp kızların hazırlandıkları odaya götürdü. Hepsi hazırdı hemen bende oturup makyajımı yaptırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR HANIM (TÖRE) "Tamamlandı"
Teen FictionKurtulmuştu işte Ahsen sonunda doktor olmuştu. Ama atladığı bir şey vardı onun hikayesi yağmurdan kurtulup doluya tutunmak gibiydi. Babasından kurtulmuş ve asla kimsenin cesaret edip yanına yaklaşmadığı Miran ağaya tutulmuştu. Ne olucaktı sevebilece...