"Ansızın aklına geleyim yutkunama..!"
Keyifli okumalar 😊
.................Dün uyuya kalmışsız akşam yemeği için Miran kaldırmıştı. Beraber güzel bir yemekten sonra Mert,Boran,Avşin,Miran,Havin ve ben film izleyip eğlenmiştik. Herkes odasına çekilince bende Havini Misafir odasına yerleştirdim. Odama çıktığımda Miran uyumuştu çoktan telefonumla oyalanırken baklava görmem ile canım çekmiş Miranı uyandırıp zorda olsa göndermiştim almaya. 1 saat sonunda gelmiş baklavayı bana verip geri yatmıştı. Hepsini bitirip rahatlıkla gözlerimi kapamıştım. Sabah kahvaltıdan sonra Miran ben ve havin alışveriş merkezine gidip havine genç odası alıcaktık. Şu an ise kararsız kalmıştık.
-"Hepsi çok güzel hangisinden alsakki?"
Etrafa göz gezdirirken Miranın sesini duydum.
-"Bunu alalım"
Çok hoşuma gitmişti benim. Beyaz çalışma masası komidin ve büyük yataklıydı. Hepimiz onaylayınca onu almıştık. İlk önce havini en yakın okula yazdırıp eve bıraktık sonrada Miran beni hastahaneye bırakıp işe gitmişti. Dün ki hastalarıma başka doktor bakmıştı. Odama gidip önlüğümü giyindim. Masama oturmam ile kapım bir anda açıldı Avşin nefes nefese kalmış bir şekilde içeri girip karşımdaki deri koltuğa oturdu.
-"Yenge dün konuşamadık anlat artık"
-"Sanada meraba Avşin"
Göz devirip bana odaklandı bende rahat bir pozisyon alıp anlatmaya başladım.
-"Çöpçatan olucaz"
-"Ha"
Anlamamıştı bu kız niye zeki deyil ya.
-"Diyorum ki Mert ve yağmur Boran ve Eda"
-"Heeee anladım ee nasıl olacak o peki?"
-"İlk önce Mert ve Yağmuru sürekli bir araya getiricez bu konuda Edada yardım edicek bize sonra ise Eda ve Boranı bir araya getiricez aynı şekilde Yağmurda yardım edicek"
-"Peki ne zaman başlıyoruz?"
-"Bugün ben Yağmura akşam bi yerde yemek yiyelim diyecem bi restoranta göndericem sende Merte canım çok sıkkın akşam bir yemek yiyelim diyeceksin"
-"Tamam çok heycanlandım bak şimdik"
Ben yağmura mesaj atarken Avşinde Merte mesaj atıyordu.
-"Yenge .....cafeye gitsin söyle"
Kafamı sallayıp mekanıda yazdım.
-"Gel biz Eda ile Boran abimide birleştirek"
Bu kız benide aştı sinsice gülüyordu.
-"Tamam"
Bu işide hallettikten sonra Avşini odamda bırakıp fizik gezmek için yukarıya çıktım. Hastaları yanımda 1 hemşire ve 1 asistan doktor ile gezip son kontrollerini yaptım. Son hastama bakmak için ilerlerken dosyaya bakıyordum bir andan da. Odaya girip kafamı kaldırdım. Karşımda kafasında bir bandaj ile yatan bir adam yanındada takım elbise izbandurt gibi duran 4 kişi vardı. Kafamı geriye çevirip kapının önüne baktım 2 kişide orda vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR HANIM (TÖRE) "Tamamlandı"
Teen FictionKurtulmuştu işte Ahsen sonunda doktor olmuştu. Ama atladığı bir şey vardı onun hikayesi yağmurdan kurtulup doluya tutunmak gibiydi. Babasından kurtulmuş ve asla kimsenin cesaret edip yanına yaklaşmadığı Miran ağaya tutulmuştu. Ne olucaktı sevebilece...