-"Çok sevdim, ama o bırakıp gitti"
Keyifli okumalar 😊
..........
-"Zelalimmmm"
Ne demişti bu kadın ne zelalinden bahsediyorki.
-"Ben Ahsen zelal değilim"
Kadın yavaşca geri çekilde o kadar şaşırmıştıki. Sonradan anladı sanırım elimi tuttu.
-"Kusura bakma kızım benim kızıma çok benziyorsun"
Tabi ya annemin ismiydi zelal nasıl unuturum. Babam hep derdi annene çok benziyorsun diye.
-"Benim annemin ismi zelaldi"
Kadının gözleri parladı.
-"Se-sen"
Gerisini getiremedi. Arkadan gür bir ses yankılandı.
-"Hanım gelen kimdir hele"
-"Ciwan ağa gel hele"
Karşımdaki yaşlı kadın seslenmişti arkasındaki adama. Görüş alanıma uzun boylu yaşını pek göstermeyen en fazla 65 67 lerinda olan geniş omuzlu hafif beyaz saçlı beyaz sakallı biri girdi. Aynı tepkiyi oda vermişti ama çabuk toparlandı.
-"Sende kimsin"
-"Ben sizin ile konuşmaya geldim müsade ederseniz"
1 2 dakika boş gözler ile bana baktı. Arkasını dönüp bir iki adım attı.
-"Ayşe misafiri divana götür 3 tanede kahve yapı ver"
Rahatlamıştım nedense, kapıyı açan kız eliyle gösterdiği yere gidip oturdum. Yaşlı kadında yanıma oturdu. Daha yeni kapının oradaki adamda gelmişti. Oda oturunca kahveler geldi.
-"Ben sewda kızım"
Yanımdaki kadın gülümseyerek bana bakıyordu.
-"Buda eşim ciwan ağa"
Tebessüm ettim sanırım konuşmam lazım.
-"Ben ankarada büyüdüm efendim, ve bildiğim tek şey annemin ağa kızı olması ve benim doğumumda ölmesi."
Ciwan ağa ve sewda hanım bembeyaz olmuştu.
-"Annemin adı zelal Arslan mış, ben buraya sizin paranız ağalığınız şöhretiniz için deyil. Ben buraya annemden kalan tek siz olduğunuz ve sizleri merak ettiğim için geldim."
Sewda hanım ağlıyordu. Benimde gözlerim dolmuştu.
-"Benim kızım kaçtığı gün bitti, baban fikriyi tanırım çok iyi birisiydi ama anan öldükten sonra çok değişmiş ama be-"
-"Babam değişti hemde o kadar çok değiştiki karısından kalan emanetini döverek büyüttü."
Ciwan ağa susmuştu bi şey düşündüğü belliydi. Yukarıdan inen 2 kadında yanımıza gelmişti.
-"Sewda hanım hatırlarmısın 2 gün önce dediydim sana bi rüya gördüm diye"
Sewda hanımın gözleri ışıldamıştı adeta. Tam ciwan ağa devam edecekken kapı alacaklı gibi çalınmıştı. Kalbim korkudan dolayı hızlı atmaya başladı. Herkes ayaklanmıştı. Kapı yavaşca açıldı ve içeri şu an hiç istemediğim kişi girdi BABAM. Kimseye bakmadan yanıma geldi ve direk tokat attı.
-"Sen kimsin lan nasıl kaçarsın senin yüzünden rezil oldum o adamlara sen bittin yürü gidiyoruz"
Koluma yapışınca ciwan ağaya baktım. Sadece doktorluğumu bırakmamak için bu adam ile gitmemek için açmıştım ağzımı.
-"Annemin emanetiyim ben size, beni yaşatmak için ölen kızınızın emanetiyim ben"
Yalvaran gözler ile bakıyordum ciwan ağaya. Hiç konuşmadı boyun eğdim, başka seçeneğim yoktu. Ne bekliyordum ki kızını silen adam torununumu kurtaracak. Kapıdan tam çıkıyordukki etrafı bir sürü takım elbiseli adam sardı, ve umut ettiğim ses duyuldu.
-"Eğer emanetimi bırakmazsan Fikri seni ilk başta göndermem gereken yere gönderirim. Kimseye gözükmeden geldiğin yere gidesin ama tek başına torunumu bırakacaksın Fikri"
Tok sesi ile emrini vermişti, babam yavaşca kolumu bırakıp bana baktı. Ilk defa özlem gördüm gözlerinde ilk defa sevgi gördüm ilk defa acı gördüm.
-"Ben sevdiğimi vermişim kara toprağa kaybedecek hiç bir şeyim yoktur ciwan ağa öldür beni"
Ciwan ağa sinirlenmişti hemde çok.
-"Eceline başka çeşmede susa Fikri de git geldiğin yere"
Babam bir anda yanındaki adamın belinden silahı çıkardı. Hiç düşünmeden ilk önce kalbine sonrada kafasına sıktı. Korku ile izlemiştim babamın yere düşüşünü. Donmuş zangır zangır titriyordum. Etraftan sesler geliyordu ama algılayamıyordum. Yavaşca yere oturdum elim istemesizce nabzına gitti atmıyordu. Gözlerimden yaşlar akıyordu. Beni ne kadar sevmesede babamdı. Dövsede kızsada beni para uğruna başka bir adama istemeden versede babamdı. Kollarımdan kaldırıldım ve bir odaya götürüldüm. Hala kendime gelememiştim. Yüzüme yediğim tokat ile hıçkırdım ve durmadan ağlamaya başladım.
-"Ağla kuzum ağla rahatlarsın"
Yanımda oturan iki kadına baktım sanırım anlamışlardı.
-"Ben büyük dayın Murat ağa'nın eşi Nurjin buda ortanca dayın Zafer ağa'nın eşi Mine"
Nurjin yenge bedenimi kendine çekti sıkıca sarıldım ona. Hıçkırıklarım kendini iç çekişlere bırakmıştı. Kaç saat böyle kaldık hatırlamıyorum ama akşam olmuştu. Dışarıdan gürültüler geliyordu ve içeriye Eda ve Yağmur girdi. Arkalarından'da bir kız, Yağmur hemen yanıma gelip sarıldı.
-"Tek gelmiyecektin işte buraya bişey demediler demi sana"
-"Yağ-yağmur öl-öldü o"
Zaten bu son konuşmamdı, ağzımı açıyordum ama konuşamıyordum. Gözlerimin önüne kanlı bedeni geliyordu. Ayağa kalktım gözlerimin kararması ile kendimi soğuk betonda buldum.
..........
Gözlerimi açmaya çalıştıkça gözümü alan ışık ile geri kapatıyordum. Yavaşca son defa daha denedim bu sefer olmuştu. Etrafıma baktığımda hastahanede olduğumu anladım. Eda ve yağmur bi koltukta uyuya kalmışlardı. 2 sandalyedede bir erkek ve bir kız vardı. Yavaşca doğrulup ayağa kalktım. Bir anda olanlar aklıma geldi. Kanlı bedeni ile yatan babam. Kafamı iki yana sallayıp odadan çıktım. Saate baktığımda 14:56 olduğunu gördüm. Etrafa bakınırken bir bayan doktor yanıma geldi.
-"Ahsen hanım neden ayaklandınız bende size bakmaya geliyordum gelin odanıza geçelim"
Ağzımı açtım ama sesim çıkmadı kadın koluma girip odaya geri götürdü. Sesten uyanan Yağmur Edayıda uyandırıp sandalyedekileri'de uyandırdı. Doktor dosyayı eline alıp bir şeyler yazdı.
-"2 gündür uyuyorsunuz Ahsen hanım"
Duyduğum ile şok olmuştum nasıl olabilir.
-"Hadi ama sizde bir doktorsunuz hemde beyin cerrahisiniz. Son zamanlarda yaşadığınız stres yüzünden olmalı. Sonuçlarınız temiz korkulacak bir şey yok sadece sizden istediğim stresten sinirden uzak kalmanız. Stresten bayıldınız evet ama 2 gün stres yüzünden uyumanız biraz risk taşıyabilir. Onun için dikkat edin."
Haklıydı stres yüzünden uzun süre uyuya kalan bir insan beyni tümör oluşturabilir.
-"2 hafta sonra bir gelin kontrol edelim. Bir de size söylemem geren bir şey var. Biliyorsunuz daha yeni bana cevap veremediniz bunun sebebi sizin...."
.........
İlk önce size sormam gereken bir şey var kitap kapağı güzel olmuşmu? Kendi ellerim ile hazırladım sizin için....Evet bi bölüm daha bitirdim. Ben bile yazıp okuduktan sonra şok geçirdim düşünün. İlerki bölümle heycan olucak. Oyunuzu ve yorumunuzu unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR HANIM (TÖRE) "Tamamlandı"
Teen FictionKurtulmuştu işte Ahsen sonunda doktor olmuştu. Ama atladığı bir şey vardı onun hikayesi yağmurdan kurtulup doluya tutunmak gibiydi. Babasından kurtulmuş ve asla kimsenin cesaret edip yanına yaklaşmadığı Miran ağaya tutulmuştu. Ne olucaktı sevebilece...