29. Bölüm

22.3K 875 21
                                    

-'Nesimeyi'ye sormuşlar;
O yar ilen hoş musun?
"Hoş olayım olmayayım o yar benim kime ne"

Keyifli okumalar 😊
.............

Zaman hızla ilerliyordu resmen daha Miran ve Yekta'nın arası düzelmemişti ama arada sırada konuşuyorlardı. Mitat baba kabul etmişti oğlunu konakta yaşıyordu. Avşin iyileşmişti sonunda düğün alışverişine gidip geliyordu. Esma ablagil gelmiş 1 hafta durup gitmislerdi. Dedem erkek torunların geldiğini duyunca 2 gün yemek dağıtmıştı. Karnım gittikçe büyüyordu resmen. 7 aylık olmuştu artık ve yürümekte bile zorlanıyordum. Mayıs ayındaydık ve doğuma az kalmıştı. İkiz olduğu için ya 7 ayın sonunda ya da 8. Ayın ortasında doğum yapıcaktım. Havin bize alışmıştı sadece abi ve abla diyordu. Ailesinin mezarını yaptırmıştık, okulunada severek gidiyor derslerindede arkadaşlarına yetişmeye çalışıyordu. Miran özel hoca tutmuştu bende elimden geldiği sürece yardım ediyordum. Sabah Miran erkenden işe gitmişti bende zorlukla yataktan kalkıp banyoya gittim işlerimi halledip odaya döndüğümde kapı çalmıştı. Ayşe ablanın kızı gelmişti konağa bana o kadar çok yardım ediyorduki.

-"Ahsen abla günaydın"

-"Günaydın Hatice iyiki geldin ya bende seni çağıracaktım."

Gülümseyip hemen odayı toparlamaya başladı bende dolaba gidip açık renk bir kazak siyah tayt aldım kazağ giyinip taytı eğilip giyinemediğim için Haticenin yardımıyla üzerime geçirdim. Siyah çizmeleride ayağma geçirince saçlarımı tarayıp bağladım. Odadan çıkıp mutfağa gittim Ayşe abla fırında tavuk yapıyordu sanırım.

-"Günaydın Ayşe abla"

-"Günaydın kuzum gel otur çayını doldurayım"

Masaya oturduğumda içeriye babaanne girdi.

-"Günaydın gelin hanım"

-"Günaydın babaanne, şey kusura bakmayın geç kalkıyorum kahvaltıya gelemiyorum"

-"Dinlen sen kızım gebesin yoruluyorsun, önceden benim kaynanam oturtmazdı bile beni Mitat'ı tarlada doğurduydum. Ama Zehra anana asla iş yaptırmadım ben benim çektiğim çileyi çekmesini istemezdim."

Gülümseyip yemeğimi yedim, çalan telefonum ile arayana baktım Mirandı. Ya bi adam günde 1 2 defa arar karısını benim kocam 30 defa arıyor.

-"Efendim canım"

-"Günaydın güzelim kahvaltını yaptınmı?"

-"Evet yapıyorum şimdik"

-"Canın birşey istiyormu peki?"

-"Yok istemiyor"

-"Tamam ben toplantıya giricem dikkat et kendine"

Telefonu kapatıp çayımı içtim. Canım hiç bir şey aşermiyordu. Hamileliğim kolay geçicek gibi. Salona geçip Mitat baba ve Zehra annenin yanına oturdum. Televizyondaki filme baktığımda kadın öyle bir çilek yiyorduki resmen ağzım sulanmıştı. Oraya bakmamaya çalıştım ama olmuyor. Sanki onu yemezsem ölücekmiş gibi hissediyordum. Bir anda bir terleme bastı ay canım çok istedi. Hemen telefonu çıkartıp Yektayı aradım. Sonuçta onun için her akşam Mirana dil döküyorum barışsın diye.

-"Efendim yenge"

-"Yekta müsaitmisin?"

-"Evet ustalarla konuşuyordum bişeymi oldu?"

Yekta buraya küçük bir şirket kuruyordu.

-"Yekta bana çilek al canım çok istiyor"

-"Aşerdinmi kız sen hemen getiriyorum"

DOKTOR HANIM (TÖRE) "Tamamlandı"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin