36. Bölüm

18K 725 5
                                    

-"DEĞMEYEN ŞEYLER VAR HAYATTA;
Üzülmeye değmeyen ayrılıklar,
Düşünmeye değmeyen anılar,
Ve konuşmaya değmeyen insanlar gibi..!"

Keyifli okumalar 😊
...................

Sabah ilk defa kuşların cıvıltısı ve atların sesiyle uyandım. Etrafıma baktığımda Miran yoktu beşşik olmadığı için çocuklar ile ben yattım Miranda yerde yatmıştı. Çocuklarda yanımda yoktu. Hemen kalkıp yatağı düzelttim. Üzerime kot pantolon ve gömlek giydim, sporlarımıda ayağıma geçirip odadan çıktım. Bileğimdeki toka ile saçlarımı bağlayıp banyoya girdim. Işlerimi halledip aşağı indim, bahçeden gelen sesler ile oraya çıktım. Arka tarafa geçtiğimde ilerde çitlerin içinde siyah bir at ve üzerinde Miran vardı kucağında ise sanırım Araf vardı.

Bahçe koltuklarında oturan kızların yanına gittim. Azat'ta Boranın kucağındaydı. Ahırdan çıkan midillilerin üzerinde Hira ve Havin vardı.

-"Günaydın"

Yanlarına oturup geriye yaslandım.

-"Günaydın canım"

-"Kahvaltıyı yaptınızmı?"

-"Hayır hazırlıyorlar"

Burda sadece atlar ile ilgilenen 3 erkek vardı. Ben bayan çalışan görememiştim hic etrafta.

-"Kim hazırlıyor?"

Esma abla telefonu kenara bırakıp güldü.

-"Mert ve Yekta"

İşte buna ben bile güldüm, mutfak balkon kapısı direk verandaya çıkıyordu. Ve elinde tabaklar üzerinde mutfak önlüğü ile çıkan Mert bize sinirle bakıp masaya tabakları bıraktı.

-"Olmuyo ama Mertcim bak lütfen güzel sunum yap gelişi güzel koyma tabakları"

Boran hem Azat ile oynuyor hemde Merte laf yetiştiriyordu.

-"Lan ağzının ortasına tavayı yersin dellendirme beni Boran"

Boran kahkahalar ile Demir abinin yanına gitti hemen. Miranda Araf ile yanıma geldi acıkan oğluşum parmağını emiyordu.

-"Karnını doyur sen"

Arafı kucağıma bırakıp anlımdan öptü bende içeriye girip odaya çıktım karnını doyurup pusete koydum. Kapı 2 defa tıklandı.

-"Yenge müsaitmisin"

Boranın sesiyle üzerimi düzelttim.

-"Gel Boran müsaitim"

Kapıyı açıp uyuyan Azat ile içeri girdi.

-"Altına yaptı yenge"

-"Tamam getir"

Çantadan ıslak mendil ve bez çıkarttım. Azat'ı yatağa yatırıp yanıma oturdu bi derdi olduğu belliydi.

-"Noldu Boran iyimisin?"

-"Hiç iyi değilim yenge ben birisini seviyorum"

Gülümseyerek kirli bezi kenara koyup temiz bezi taktım.

-"Ne güzel işte Boran aşık olmuşsun"

Derin bir nefes alıp verdi.

-"Imkansız bir aşk yenge sevdiğim kız düşmanımızın kızı. Abim asla izin vermez hemde Merve'nin abisi'de izin vermez"

-"Bak Boran kimse sevdanın önüne geçemez alın yazınsa olur. Sevdandan vazgeçme ha git kaçırda demiyorum ama sevmekten vazgeçme. İnsan bir kere sever eğer engeller varsa sevdiği mutlu olsun diye canından bile vazgeçer. Senin önünde sadece abingil var. Merak etme o engellerde ortadan kalkacaktır zamanla sen abin ile bir konuş bilsin sevdiğini olurmu?"

DOKTOR HANIM (TÖRE) "Tamamlandı"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin