Medyada Avşin var.
Keyifli okumalar 😊
...........Konağa geldiğimde Devran ve Avşin iki dizinin üzerinde yerde oturuyor boranda elinde silahla başlarında duruyordu.
-"Ne oluyor allah aşkına burada?"
Beni fark eden Boran silahı bana doğrulttu.
-"Vay vay Ahsen hanımda gelmiş. Sen beni safmı sanıyorsun lan o aklın ile planlar yapıyorsun"
Şu an kendinde olmadığı bariz ortadaydı.
-"Bak Boran bi dinle ha onları silahı bi bırak pişman olma"
-"Pişman filan olmam ben karışma lan bana bak işine. Lan Avşin benim canımdı, yapmaz derdim lan yüzümüzü yere eğmez yaptı, hiç beklemezdim ondan"
Silahı Avşin'in başına dayayıp elini tetiğe koydu. Bir anda bir patlama sesi yükselince gözlerimi sıkıca kapadım. 1 2 dakika sonra kolumdaki sızı ile açmıştım. Sağ omzuma baktığımda kanadığını gördüm. Sanırım sıyırdı kafamı Boran'a çevirdiğimde Eda üstünde ikiside yerdeydi. Beni fark eden Nurjin yengem koşarak yanıma geldi.
-"Murat yetiş Ahsenin kolu kanıyor"
-"Sakin olun dayı beni hastahaneye götür"
Dayım elini belime koydu ve konaktan çıkıp arabaya bindik. Son gaz hastahaneye giderken gözlerimi kapamamaya çalışıyordum. Ani fren ile duran arabadan hemen inip girişe doğru yürüdüm. Ama gözlerim artık yavaşca kapanmaya başlarken kendimi serbest bıraktım son hatırladığım birinin beni kucaklamasıydı.
Miran karademir
Kendini akıllı sanan doktor hanım benim 1 gün uyuyacağımı düşündü herhalde. 5 saatlik uykunun ardından hemen toparlanıp adamlarımı aradım gelmelerini söyleyip üzerimi giyindim ve çıkışa ilerledim. Arabadan inen Ahsen ile ona odaklandım. Kolundan kanlar akıyordu. Bir anda sendelledi tam düşecekken kucakladım. Bayılmıştı sanırım, dikişlerim sızlasada umursamadım. Bana doğru gelen Murat ağa ile ona baktım.
-"Acile götürelim"
Hemen acile gidip sedyeye yatırdım ve bekleme koltuğun'da oturan Murat ağanın yanına oturdum.
-"Miran ağa lafı dolandırmayacam. Devran, Devran Avşini kaçırdı. Hemen celallenme bak aralarında hiç bir şey olmadı. Bak biz Nurjin hanım ile ne zorluklar ile evlendik bırakta çocuklar zorluk çekmeden evlensin"
Devranı iyi tanıyordum ve asla beklemezdim.
-"Ben Devranı tanırım hep böyle oturup dertleşirken anlatırdı, nasıl sevdiğini. Bi saçı var bi gözleri var kimsede yok derdi. Ben sevmek sevilmek nedir onun anlattıkları ile öğrendim. Devran yerine başkası olsaydı vururdum. Ama ben kabul etsem bile töre berdel derler. Sende istersen berdel olsun Devran Avşin ile bende......"
Murat ağa düşündü bir kaç dakika
-"Tamamdır konuş ailen ile bende konuşacam haber gönderirim"
Kafamı sallayıp hastahaneden çıktım, ve arabaya binip konağa geçtim. Konağa girip büyük salona geçtim anam, babam, Mert ve Boran hepsi oturmuş çay içiyordu. Beni fark eden anam hemen ayaklandı.
-"Oğlum kurban olduğum sen niye ayaklandın"
-"İyiyim ana gel hele otur konuşak"
Anam ile oturduk rahat bir pozisyon aldıktan sonra boğazımı temizledim.
-"Deyin hele bana Ahsen doktora kim silah doğrulttu?"
Babam hariç Mert ve Borana baktım. Babam bi kadına el kaldırmayı bırak gözünden yaş bile damlatılmasına izin vermez.
-"Iıı şey abi"
-"Lafı dolandırma Boran"
-"Yanlışlıkla oldu abi o Eda cadısı üzerime atlamasaydı vurulmayacaktı. Hem o doktor hanımda kendini akıllı sanıyor. Kendimde değildim abi gözüm döndü resmen vurmazsam rahatlamayacaktım."
Biraz öne doğru eğilip Borana baktım.
-"1. O silahı nerden buldun?
2. Bir daha asla böyle bir şey olmayacak.
3. Sen ne karışıyon lan başka yolmu yok?"Sonlara doğru sesim yükselmişti.
-"Varmı abi?"
-"Var berdel olacak"
Hepsi bana uzaylıymışım gibi bakmıştı.
-"Eminmisin oğul?"
-"Evet baba eminim"
-"Oğlum zeynep daha bebedir"
Anama dönüp baktım.
-"Yok anam zeynep değil....."
Ahsen Demir
Uyandığımda saat 22:50 olmuştu. Durumumun iyi olduğunu, günlük sargımı değiştirmemi söylemişti doktor. Dayım ile hastahaneden çıkıp konağa geçtik. Yağmurun yardımı ile üzerimi değiştirip salona geçtim. Anneannemin bir sürü nasihatının ardından çayımı yudumladım.
-"Devranın durumu ne olacak baba"
Berzan dayımın konuşması ile dikkatimi ona verdim.
-"Bilmiyom oğul Mitat ağa ile konuşamadım daha"
-"Devran ve Avşin nerede?"
Sorduğum soru ile bakışlar bana döndü.
-"Devran çiftlikte Avşinde uyuyor kızım"
Kafamı olumluca sallayıp önüme döndüm. Evimize gitsek iyi olurdu sanırım hala yorgunluğum üzerimden gitmemişti.
-"Iyisin demi Ahsen"
Edaya bakıp gülümsedim.
-"İyiyim Edoşum bir şeyim yok"
-"Ayy nasıl korktum ya bi an vuracak Avşin'i diye kız Eda sende olmasaydın gittiydi kız"
Yağmurun lafına katılmıştım.
-"Yanlız Mertmi herneyse o çocuk ne öyle ego tavan. Kendisinden önce egosu gidiyor"
Yağmura gülüp Murat dayıma döndüm.
-"Ben konuştum Miran ağa ile"
-"Ne dedi abi?"
Zafer dayım merak ile bakıyordu dayıma.
-"Berdeli kabul etti"
Şok ile bakakalmıştım.
-"Sen ne dersin oğul Zeynep daha çocuk"
Anneannemin dediğiyle gözlerimiz dolmuştu. Hiç böyle bir şey beklemezdim. Kadınların hepsi değersiz bu topraklarda, resmen daha Zeynep çocuk bunlar berdel diyor. Töre Mardini bu güzel şehri ele geçirmiş resmen. Dayım konuşunca ona döndüm tekrardan.
-"Zeynep değil ana ......"
...........
Kusura bakmayın arkadaşlar yanlışlık oldu ama düzelttik. Acaba Murat ağa ve Miran ağanın aklında kim var. Oy ve yorumları unutmayın..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR HANIM (TÖRE) "Tamamlandı"
Teen FictionKurtulmuştu işte Ahsen sonunda doktor olmuştu. Ama atladığı bir şey vardı onun hikayesi yağmurdan kurtulup doluya tutunmak gibiydi. Babasından kurtulmuş ve asla kimsenin cesaret edip yanına yaklaşmadığı Miran ağaya tutulmuştu. Ne olucaktı sevebilece...