FİNAL

24.1K 810 87
                                    

-"BU HİKAYENIN'DE SONUNA GELDIK..!"

Keyifli okumalar 😊
.....................

-"Anneeee, babaaa hadi kalkın ya daha hazırlanıp pikniğe gidicez"

Vuslatın sesi ile gözlerimizi açmıştık.

-"Al Miran başımıza senin yüzünden belayı aldık"

-"Aynı sen karıcım"

Kafamın altındaki yastığı Mirana attım tabi bunu yapacağımı bildiği için hemen banyoya koşmuştu.

Vuslat Miranın aynı bana benzemesini isteyen kızımızdı. Ve aynı benim gibi mavi gözleri açık kahve uzun saçları olan 18 yaşındaki kızımız. Miran, abileri ve amcalarına kök söktürüyordu. Kuzenleri Melek, Buğlem ile birlik olup Miran, Mert ve Boranı çıldırtıyorlardı. Demir abigil Istanbula dönmüşlerdi. Eda'nında işi nedeniyle okula yakın şehir merkezinde bir evde kalıyorlardı. Konakta yağmur, ben ve Merve kalmıştık. Boranın kızı Buğlem Vuslat ile yaşıttı birde 16 yaşında oğlu Poyraz vardı. Mertinde 17 yaşında oğlu Serkan vardı. Yekta'nın bir oğlu vardı Eren. Esma ablanın ise bir oğlu olmuştu Mitat. Annem ve babam 3 yıl önce hastalanmışlardı ve ikisi aynı gün ölmüştü. Babaanne ise 6 yıl önce ölmüştü. Dedem Vuslat doğduktan 2 ay sonra annaannem ise 3 yıl sonra ölmüştü.

Vuslatın doğumu tam bir komedi filmi gibiydi.

Geçmiş zaman;

Karnıma giren sancı ile gözlerimi açtım. Miranı sarsmaya başladım uyanmıyordu.

-"Miran kalk hadi"

-"Hı neoldu"

-"sancı- Ahhhhhh"

Bir anda giren sancıyla Miran ayağa fırlamıştı.

-"Tamam sakin ol derin derin nefes al hadi"

Hem bantalonunu giyinmeye çalışıyor hemde beni sakinleştirmeye çalışıyordu.

-"Arabanın anahtarlarını al cüzdanını unutma"

Miran etrafta telaş ile dolaşıyordu.

-"Miran sakin ol ve gömleğini giyin"

Sonunda hazırlanınca beni kucağına aldı.

-"Uyanın Boran kalk Boran"

Hem merdivenlerden iniyorduk hemde Borana bağırıyordu.

-"Sakin ol biraz Miran Ahhhhh"

Bir anda durup bana baktı.

-"Lan doğuruyon tamam'da niye işiyon be"

Dediği şey ile eşortmanım'daki ıslaklık ile kocama sinirle baktım.

-"Gerizekalı suyum geldi doğum başladı"

-"Ne! Boran kalk lan"

Boran tek bacağında pantolonunu giymiş diğerinide giymeye çalışarak geliyordu.

-"Geldim abi hadi gidek"

Kahya'nın getirdiği arabayla Miran hemen beni arkaya yatırıp öne oturdu. Boran hızla ilerliyordu sancılarım sıklaşmaya başlamıştı. Sonunde acilin önüne geldiğimizde ikiside hızla inip gitmişlerdi. Yok artık beyin dağıtılırken bunlar şemsiye açtılar heralde. Kapıyı açıp telaş ile bağıran Mirana bağırdım.

-"Beni unutmayı nasıl becerdiniz sorabilirmiyim"

Miran alnına vurup hemen yanıma geldi. Beni kucağına alıp hemşerinin getirdiği sedyeye yatırdı. Sonunda doğum başlamıştı tabi Miranda yanıma gelmişti. Sancılarımın sonunda kesilmesi ile ağlama sesiyle kızımın doğuduğunu anladım. Mirana baktığımda şok ile bakıyordu. Kucağıma bırakılan kızım ile başını öptüm. Mis kokusunu soludum, sonunda gelmişti.

DOKTOR HANIM (TÖRE) "Tamamlandı"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin