11.Bölüm

43.4K 1.5K 222
                                    

"Zamanında bir şeyleri oldurmak için verdiğim mücadeleyi şimdi gülümseyere hatırlıyorum ve 'iyiki olmamış' diyorum hayat çok tuhaf..."

Keyifli okumalar 😊
............

-"Kimmiş bakalım o ağa bozuntusu doktor hanım?"

Yanıma oturan kişiye baktığımda Berzan dayımdı.

-"Evleniceğim adam dayı"

Ellerini masanın üzerinde birleştirdi biraz düşündü.

-"Bak Ahsen Miran delikanlıdır. Adam gibi adamdır kimseyle gönül eğlendirmez. Eğer seninle evlenicekse boşanmazda onun kitabında boşanmak yok. Eğer onun ile evlenmek istiyorsan gerçek bir evlilik olucağınıda bil. Abim güvenmese seni asla vermezdi Miran'a  engel olurdu. Şimdik diyeceksin neden ben evlenicem diye ailemizin en büyük kız torunu sensin ondan."

Dayımın söylediği doğruydu evleniceksem eğer bu gerçek bir evlilik olacaktı. Eğer ben bir kere evleniyorsam sevmediğim bir adamda olsa mutlu olmam lazım. Çünkü bu evlilikten asla kaçışım yok.

-"Bu evlilikten asla kaçamıyacam dayı biliyorum. Onun içinde sanki ben Miran'ı çok seviyormuşum gibi davranıcam. Sonuçta bir kere evleniyorum."

-"Kimin yeğeni işte asla pes etme kaderde yazılıysa eğer bir gün seversiniz birbirinizi unutma olurmu"

-"Tamam"

Sonunda hep birlikte koyu bir sohbet edip ayaklandık. Dayım 'ben varken hesabı sizmi ödeyeceksiniz' deyip hesabı ödedi ve bizi eve bıraktı. Yatağıma yatıp hiç bir şey düşünmemeye çalıştım ve gözlerimi kapadım.

-"Ahsen uyan hadi çabuk"

Üzerimde tepinen Yağmur ile gözlerimi açtım.

-"Noluyor be sabahın köründe?"

-"Mal bu gün seni istemeye geliyorlar hadi uyan hazırlanıp dedengile gidecez daha Mine yengen aradı beni çabuk ol hadi."

Yataktan zorda olsam ayrıldım ve güzel bir duş aldım.

-"Bence uzun giyinsin Yağmur"

-"Bencede Eda uzun güzel duruyo Ahsenede"

-"Balık güzel olur bak"

Eda ve Yağmur dolabımın önüne geçmişler ve benim kıyafetimi seçmeye çalışıyordu.

-"Noluyor ya bi gidin ben hazırlanırım hadi"

-"Olmaz Ahsen bak bi-"

-"Hadi Eda çıkın odamdan"

Yağmuru'da dışarı attım ve severek aldığım ama giyemediğim balık model uzun elbisemi aldım. Kolları dantel ve yaka detaylı eteği düzdü.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
DOKTOR HANIM (TÖRE) "Tamamlandı"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin