7. Bölüm

50.7K 1.6K 142
                                    

Medyada Mert Karademir var.

Keyifli okumalar 😊

..................

Olamaz değilmi daha dün gözlerinin içine baktığım kişi şu anda yaralar ile sedyede yatmıyor değilmi? Rüya olmasını istedim sadece. Miran KARADEMİR yatıyordu sedyede.

-"Hocam kafasını kötü çarpmış sanırım"

Kafamı sallayıp yanımdaki doktor Emreye baktım.

-"Ameliyathaneyi hazırlayın hemen"

Hızla ameliyathaneye gittik. Hemşireler hazırlayana kadar kıyafetleri kestim. Emrede aletleri hazırlıyordu. Tansiyonuna bakıp dosyaya yazdım. Yeşil önlüğü üzerime geçirip ellerimi yıkadım ve eldivenleri geçirip hemen içeri girdim. Bacağına giren demiri çıkarmak için gelen doktorları izledim bir süre. Onlar işlerini bitirdikten sonra hızla mirana film çektirip sonuçları beklemeye başladık. Gelen sonuçlar ile kafasını çarpması sonucu beynine su birikmişti. Kafasının arkasına konulan yuvarlak sandalyeye oturup heycanımı bastırdım. Emreye bakıp kafamı salladım.

-"Matkap"

Emrenin emriyle matkabı uzatan hemşirenin elinden alıp yavaşca deldim.

-"kameralı hortum" (sadece kafadan attım)

Hortumu deldiğim yerden içeri itip izledim. Suyun olduğu yeri belirleyip geri çıkardım ve şırınga ile sıvıyı çektim. İşimi halledince kalktım. Emre hemen oturup küçük bir dikiş ile kapattı. Bende eldivenleri çöpe atıp beyaz önlüğümdeki kalem ve kağıdı aldım Emrenin yanına gittim.

-'Yoğumbakıma alsınlar yarın bir daha sıvı çekicez. Ailesinede söyle uyanması kendine bağlı baya zarar görmüş çünkü vücudu'

-"Tamam Ahsen ben konuşurum zaten 5 saattir ameliyattayız sen odana çık dinlen"

Kafamı sallayıp ameliyathaneden çıktım. Kafamı kaldırmam ile kızgın boğa gibi duran Yağmur gördüm.

-"Ya anlamıyomusun sen, ben giremem o ameliyathaneye benim alanım değil az bekle doktorlar çıkınca açıklayacak"

Karşısındaki esmer uzun boylu kalıplı birisine laf anlatmaya çalışıyordu sanırım. Sandalyede oturan yaşlı bir kadın ve 2 tane kız vardı. Öbür taraftada yaşlı bir adam ve 2 erkek vardı. Yağmur ile konuşan adam beni görünce hemen yanıma geldi.

-"Doktor neyi var Miranın kaç saattir içeridesiniz niye bi haber yok"

Tabi ben bön bön bakıyordum. Yağmur yanıma gelip adama baktı.

-"Doktor hanım bi travma yüzünden konuşamıyor 2 dakika beklersen eğer yazsın"

-"Ne diye doktor oluyo lan o zaman konuşamıyorsa çabuk yaz hadi"

Adamın dediği şey ile üzülsemde yavaşca elim titreyerek yazdım ve yağmura verdim.

-"Durumu gayet iyiymiş sadece 2 gün beynine biriken suyu alacaklarmış. Şu an yoğumbakıma almışlar. Uyanması hastaya bağlıymış her an uyanabilirmiş oldumu"

Yağmurun elindeki defteri çekip hızla uzaklaştım oradan. Odama girip kapıyı kilitledim. Konuşamamak çok zor bir şeydi. Acil konuşmam lazım ama nasıl? Aslının yanınamı gitsemki evet bi gideyim. Alt kata inip doktor aslının yanına gittim. İsmini duymuştum bu gün. Odasına girip gülümsedim.

-"Meraba Ahsen gelsene"

Yanına gidip defteri elime aldım.

-'Meraba Aslı benim acil konuşmam lazım"

DOKTOR HANIM (TÖRE) "Tamamlandı"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin