38. Bölüm

16K 692 36
                                    

-"Seni,
Gökteki yıldızlar kadar sevdim, say sayabilirsen..!"

Keyifli okumalar 😊
...................

Yüzüme değen minik dudaklar ile gözlerimi açtım. Azat yanıma uzanmış hem saçlarım ile oynuyor hemde beni öpüyordu Arafta yüz üstü yatan Miranın sırtına yatmış onu uyandırmaya çalışıyordu.

-"Günaydın annecim"

-"Günaydın paşalarım"

-"Biz acıktık hadi aşağı inelim"

Araf karnını gösterip yanıma geldi.

-"Tamam siz hemen inin aşağı bizde geliyoruz"

-"Tamam"

İkisi birlikte odadan çıkınca Miranda konuşmalarımıza uyanmıştı.

-"Bu veletler niye huzur vermiyor bize"

-"Çocuklarıma öyle söyleme Miran hadi kalk gidelim aşağı"

Yataktan kalkıp banyoya girdim yüzümü yıkayıp hemen üzerime bol paça pantalon giydim. Üzerinede uzun kare bir gömlek geçirip krem rengi hırkayıda giydim. Miranda üzerine takım elbisesini giymişti. Şirketten direk gelicekti onlar küçük bir yer tutmuştu, havalar hala soğuk olduğu için. Yatağı kapatıp Miran ile aşağı indik. Salona girdiğimizde herkes oturmuştu bizde yerimize oturunca kahvaltıya başladık. Ben Azatın tabağını doldurdum Miranda Arafın.

Kahvaltının ardından erkekler işe gitti bizde kıyafetleri arabaya koyup Yağmur, Eda, Esma abla beraber mekana gidecektik.

-"Havin kızım neredesin?"

Mutfaktan çıkan Havin yanıma geldi hemen.

-"Efendim anne?"

-"Bitanem çocuklara sen bak babaannengil ile gelirsiniz siz tamam mı?"

-"Tamam valide sultan"

Yanağımı öpüp uzaklaşınca şöför koltuğuna oturup kemerimi taktım. 10 dakikalık yolculuktan sonra eşyaları alıp içeri girdik.

-"Ahsen hanım hoşgeldiniz"

Yanımıza gelen cafenin sahibiyle gülümsedim.

-"Hoşbulduk Levent bey"

-"Eşyalarınızı koridorun sonundaki odaya bırakabilirsiniz birazdan listedeki malzemeler gelicek"

-"Tamam"

Dediği odaya ilerleyip kıyafetleri çantalarımızı bıraktık. Garsonların cam  masanın üzerini kaldırmışlardı içlerine mavi beyaz balonları şişirip koyuyorlardı.

-"Ay çok güzel olucak"

Eda heycanlanmıştı hemen gidip garsonlar ile etrafı süslemeye başladı. Masanın üst camını koyduktan sonra arka taraf içinde balon şişirmeye başladılar. Bizde atıştırmalıkları tabaklara koyup masaya koyduk. Mavi renkli limonatayıda büyük sürahiye doldurduk.

-"Yağmur bu rengi nasıl verdin limonataya"

-"Internetten baktım birsürü meyve ile karıştırdı sonra mavi enerji içiceği koydu hem tadı güzel cidden"

Kafamı iki yana sallayıp güldüm. Süsleme işi hazır olunca etrafa baktım çok güzel olmuştu.

 Süsleme işi hazır olunca etrafa baktım çok güzel olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
DOKTOR HANIM (TÖRE) "Tamamlandı"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin