"Zulüm ile akan kanlar,
Akıtanı boğar bir gün.
Şehit olup düşen canlar,
Nur içinde doğar bir gün..!"
Barış pınar harekatı....Keyifli okumalar 😊
................Tatilimizin 2. Günüydü, dün çok güzeldi bence. Ama bu gün sabahın köründe Miran beyin nerden bulup getirdiğini bilmediğim yemek malzemeleriyle karşılaştım. Neymiş efendim hazır yemek yiyemiyormuş ben yapıcakmışım. 20 dakikalık bir kavga sonunda galip gelen kişi olmuştu. Şu an krep hamurunu hazırlamış krep yapıyordum.
-"Deli ediyorsun beni Miran!"
-"Kocan deli ediyor başka biri deyil karıcım"
-"Hay senin karıcına ya ben tatile geldim buraya iş yapmaya deyil şu an şezlongta uzanmış bir şekilde güneşlenmem lazım ama kocam olacak öküz beye kahvaltı hazırlıyorum. Allahım sen sabır ver bana ya of Miran ya. Ne-"
Bir anda kolumdan tutup beni kendine çevirdi ve tezgaha dayadı. Gözlerimi kısıp sinirle ona baktım.
-"Az sakin be hatun tamam sinirlisin bu gün katlan yarın istediğin bir tatil yaparız"
-"Yaaa canım kocam."
Yumuşadığımı sanmıştı heralde.
-"Çekil şurdan Miran git başımdan bi ya"
Sinirle yaptığım işe tekrardan geri döndüm. Sonunda hazır olan kahvaltı ile masaya oturduk ve sesizce yemeğimizi yedik. Bulaşıkları makinaya dizip masayı sildim. Etrafı topladıktan sonra odaya gidip üzerime uzun askılı elbise giydim. Saçlarımı açık bırakıp çantama gerekli eşyalarımı koyup boynumdan geçirdim. Hazır olduğumda Miranın yanına gittim.
-"Ben hazırım hadi gidelim"
Birlikte evden çıkıp gezi rehberinin yanına gittik. Gezilecek güzel yerler vardı. Etrafı gezmeye başlamıştık tabi biraz yorulmuşta olabilirim.
-"Miran ben acıktım ya"
-"Tamam bak ilerde bir restorant var sen git oraya bende rehbere söyleyip geliyorum"
-"Tamam"
Dediği yere gelmiştim, hemen içeriye girip boş yere oturdum. Garson yanıma gelip menüyü verdi. Deniz ürünleri vardı tabi ben hamsi arıyordum. En arka sayfanın alt bölümünde hamsi ismini görünce gözlerim parladı resmen. Garsona ingilizce şekilde 2 porsiyon hamsi salata ve kola istediğimi söyleyip gönderdim. Miranda gelmişti hemen karşıma oturdu.
-"Bende acıktım ee ne söyledin"
-"Hamsi salata ve kola kusura bakma sana sormadım ama deniz ürünleri olduğu için bana en cazip hamsi gözüktü gözüme"
-"Sorun yok ya zaten Türküz biz hamsi yemeyelimde ne yiyelim demi"
-"Aynen ya"
Aklıma kızlar gelince telefonumu elime alıp hemen whatsapp gurubuna girdim.
'Napıyorsunuz kızlar'
Biraz beklemeden sonra yağmur mesaj attı.
'Iyiyiz kuzum sen nasılsın napıyorsun tatil nasıl gidiyor?'
'Yemek yiyeceğiz şimdik güzel gidiyor bir sorun yok şu anlık ya'
'İyi hadi siz yemeğinizi yeyin'
'Öpüldünüz :)'
Telefonumu kenara koyduğumda yemeklerde gelmişti. Yemeğime odaklanıp karnımı iyice doyurdum. Kafamı kaldırdığımda Miran beni izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR HANIM (TÖRE) "Tamamlandı"
Teen FictionKurtulmuştu işte Ahsen sonunda doktor olmuştu. Ama atladığı bir şey vardı onun hikayesi yağmurdan kurtulup doluya tutunmak gibiydi. Babasından kurtulmuş ve asla kimsenin cesaret edip yanına yaklaşmadığı Miran ağaya tutulmuştu. Ne olucaktı sevebilece...