27. Bölüm

23K 885 15
                                    

'GÜVENMEK sevmekten daha değerlidir, zamanla anlarsın..!'

Keyifli okumalar 😊
............

Tek hatırladığım yağmurun telaşlı sesiydi.

-"Bebek düşüyor çabuk olun anne kan kaybediyor."

Miran'dan;

Ahseni almak için hastahaneye gelmiştim. Arabadan inerken annem ve babamında arabadan indiğini gördüm hemen yanlarına gittiğimde Boran ve Mertte gelmişti. Zaten şirket çok uzak deyildi.

-"Ana noldu niye geldiniz?"

-"Oğul Avşinim kaza yapmış Ahsen aradı"

Gerisini duymadım zaten hemen içeriye girip danışmaya gittim.

-"Avşin nerde"

-"Miran bey şu an amaliyat'ta 2. Kat"

Ben merdivenlerden çıkarken diğerleri asansöre binmişlerdi. 2. Kata çıkınca yanımdan koşarak giden Devran ve Yağmurun peşine takıldım. Gördüğüm manzara ile nefesim kesildi. Sanki dünya dönmeyi bırakmıştı. Her taraf kan olmuş Ahsen yerde karnını tutmuş acı içinde kıvranıyordu. Koşarak yanına gittim kafasını omzuma yaslayınca gözleri kapanmaya başladı. Yağmur telaşla bir şeyler söylüyordu ama tek duyduğum kelime beynimde yankılandı. 'Bebek düşüyor' olamaz demi benim bebeğim düşmez bizi bırakmaz. Ahsenin bilinci kapalıydı ama hala sancısı olduğu yüzünden belli oluyordu. Gelen sedyeye dikkatlice yatırdım. Elini sıkıca tutmuştum karşı koridordaki ameliyathaneye almışlardı. Sesizce yere çökmüştüm. Bi yanda kardeşim bir yanda sevdiğim kadın. Kafamı duvara yaslayıp dua etmekten başka şansım yoktu. Bu his o kadar berbattıki içimde yanan yangın o kadar kötüydüki. Boğazım düğümleşti göğüsümde bir acı hiç gitmiyordu.

Kaç saat geçti saymadım bile her saniyede canım yanmıştı. Boş boş durup elimden birşey gelmemesi nefesimi kesti. Herkesin yanımda olduğunu bilsemde Ahsenin elimi tutmasını istiyordum. Şu an çocuk gibi ağlayacak durumdaydım. Elimden sanki en değer verdiğim oyuncağımı alınmış gibi hissediyordum. Sonunda Yağmur dışarıya çıktı.

-"Durumu nasıl?"

-"Merak etme kanamasını durdurduk bebekler güvende normalde böyle durumda bebek alınır ama okadar güçlüydülerki hayata tutundular."

-"Bir dakika bebeklermi?"

-"Evet tek yumurta ikizleriniz olucak hemde oğlan enişte ultrasonda gözükmeye bilir"

1 2 saniye tepkisiz kaldıktan sonra Yağmura sarılıp etrafımda döndürdüm. Hemen annemgilin yanına gittim haberi vermek için.

-"Ana oğlum olacak hemde 2 tane"

Hepsi şok ile bana bakıyordu babam bir anda ayaklandı.

-"Allahım güzel haberi bize verdin torunlarım iyi kızı-"

Babamın sözünü Avşinin ameliyatından çıkan doktor kesmişti.

-"Durumu nasıl doktor?"

Mert hemen öne atılıp sormuştu normalde sevmezdi hastahaneleri ama Avşin benim için nasılsa Mert içinde öyleydi.

-"Ahsen hanımın yapmış olduğu ilk yardım bizim işimizi kolaylaştırdı. Ayak bileği incilmiş bir süre sağ ayağını kullanmasın. Akciğerindeki yırtılmayı lazer ile yaktık. Beyin tomografisi ise iyi biz beyinde kan birikmesinden korkmuştuk ama temiz geldi. Şu an yoğum bakımda yarın normal odaya alınır geçmiş olsun"

2 güzel haber ile rahat bir nefes almıştım. Babam anneme sarılıp dua etti.

-"Mert kahyaya haber edesin oğlan torunlarım geliyor herkese yaysın ihtiyaç sahiplerine erzak göndersin bide kessin 2 dana de hayde söyle"

DOKTOR HANIM (TÖRE) "Tamamlandı"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin