-"Özlemek ağır yüktür içim kanadı, yana yana durulamadım."
Keyifli okumalar😊
...........
Odadaki herkes doktorun ağzından çıkacak o cümleyi bekliyordu.
-"2 hafta sonra bir gelin kontrol edelim. Bir de size söylemem geren bir şey var. Biliyorsunuz daha yeni bana cevap veremediniz bunun sebebi sizin ahraz (konuşamayan demek) olmanız"
Şok içinde kalmış bir şekilde doktora bakıyordum. Ne diyordu o kadın öyle ahraz mı? Konuşamayacakmıydım bir daha hiç.
-"Merak etmeyin bu bir tranva sadece korktuğunuz için olmuş olmalı. Geçici sürelik bir ahrazlık kendinizi zorlayın biraz konuşmak için her an konuşabilirsiniz"
Sandalyedeki adam konuşmuştu bu sefer.
-"Ne kadar sürer peki doktor hanım"
-"abu Ahsen hanıma bağlı bir durum. 1 ay 6 ay 1 yıl hiç belli olmaz. Zaman verin ona biraz geçmiş olsun"
Ne diyeceğimi bilmiyordum. Doktor odadan çıkınca gözlerimden yaşlar birer birer düşmüştü. Yağmur yanıma gelip sıkıca sarıldı bana.
-"Ağlama Ahsenim iyileşiceksin sen güçlüsün"
-"Evet yağmur haklı iyileşiceksin"
Edada yanıma gelip sarıldı. Ayakta bekleyen adama baktım en fazla 22 yaşındaydı sanırım. Sandalyede şok içinde oturan kızda 18 19 yaşlarında olmalı.
-"Ah kendimi tanıtmadım ben Murat ağanın oğlu Devran"
Yanındaki kız da yanıma gelip bana sarıldı.
-"Bende Zafer ağanın kızı Rojin abla"
Gülümsemek ile yetinmiştim.
-"Siz ahseni hazırlayın bende gidip çıkış işlemlerini halledeyim"
Devran odadan çıkınca yağmurda bi poşetten iç çamaşırı ve rahat olmam için eşofman çıkarmıştı. Banyoya girip üzerimi değiştirdim kirlileride katlayıp dışarı çıktım. Poşede elimdekilerini koyup saçımı ördüm. İçeri uzun boylu 27 28 yaşlarında biri girmişti. Allah var devranda bu adamda yakışıklıydı yani.
-"Meraba Ahsen ben Berzan küçük dayın"
Gülümseyerek yanıma gelmişti.
-"Biz ona küçük ağa deriz demi amca"
Rojin kahkaha atıp odadan çıkmıştı. Berzan dayım yanıma gelip bana öyle bir sarıldıki kemiklerimi hissedemez oldum.
-"Ablam gibi kokuyorsun Ahsen. Sen onun emanetisin bize. Senin gözünden tek bir damla göz yaşı akmayacak"
Gülümseyerek bakmıştım.
-"Böyle fit ve yakışıklı olduğuma bakma güzelim 35 yaşına bastım"
Yakasını düzeltip havalı bir şekilde göz kırpmıştı. Dayım ile aramda 10 yaş vardı. Annemi hatırlıyordu demekki.
-"Hadi gidelim kızlar"
Yağmur hayran hayran dayıma bakıyordu. Bu haline gülüp odadan çıktım. İşlemleri halledip konağa gelmiştik. Kapıdan içeri adım atar atmaz 2 tane koç kesilmişti. Şaşkınca etrafa bakarken geçen gün beni buraya getiren adamı gördüm. Gözünü kırpmadan bana bakıyordu resmen. Neydi ismi hah Miran hemen kafamı başka yöne çevirdim. Herkesin durumumdan haberi vardı demekki. Aşağıda biraz durup yemek yemiştik. Bu muhabbetten sıkılıp yukarı odaya geçtim. Arkamdan Yağmur Eda ve Rojinde gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR HANIM (TÖRE) "Tamamlandı"
Teen FictionKurtulmuştu işte Ahsen sonunda doktor olmuştu. Ama atladığı bir şey vardı onun hikayesi yağmurdan kurtulup doluya tutunmak gibiydi. Babasından kurtulmuş ve asla kimsenin cesaret edip yanına yaklaşmadığı Miran ağaya tutulmuştu. Ne olucaktı sevebilece...