40. Bölüm

15.4K 685 12
                                    

-"Düştükçe kalkmayı, kalktıkça kimsem olmadığını öğrendim"

Keyifli okumalar 😊
.....................

Gözlerimi açtığımda Çiflikte odadaydım. Etrafa baktığımda yanımda yatan ve bana sarılmış ikizler vardı. Yavaşca kalkıp geceliklerimi çıkarttım, çiçekli bileğime kadar gelen elbisemi giyip babetlerimide giydim. Saçlarımı tarayıp açık bıraktım. Yavaşça dışarı çıkıp banyoya girdim. İşlerimi halledip aşağı indim. Miran, Yekta ve Demir abi oturuyordu.

-"Günaydın"

-"Günaydın yenge"

-"Günaydın Ahsen"

-"Günaydın ikizler uyandımı?"

Miran'ın sorusu ile kafamı iki yana salladım.

-"Uyanırlar birazdan"

Kafasını tamam anlamı ile salladı bende mutfağa geçtim. Eda ve Esma abla kahvaltı hazırlıyorlardı.

-"Günaydın yardım edebileceğim birşey varmı?"

-"Yok canım sen geç otur içeri hadi"

Esma abla beni içeri yollamıştı bende mecburen içeriye geçip Miran'ın yanına oturdum. Merdivenlerden gelen gürültüyle o tarafa baktım.

-"Azat itme"

-"Hadi Araf hızlı ol"

İkizler birbirini iterek geliyorlardı.

-"Çocuklar düş"

Demeye kalmadan ikiside yere düşmüştü ben yanlarına gitmek için ayağa kalkarken Miran kolumdan tutup nazikçe oturttu.

-"Bırak düştüklerinde yardım almadan kalkmayı öğrensinler."

Ikizlere baktığımda ayağa kalkmışlar üstlerini düzeltip yanımıza doğru geliyorlardı.

-"Baba hadi ata binelim hemen."

Kafamı olumsuzca salladım hemen.

-"Kahvaltı yapmadan çıkamazlar"

İkiside Mirana bakıyorlardı üzgün bakışlar ile. Miran bana bakıp gülümsedi.

-"Çayları doldurana kadar 2 tur atalım zaten hastahaneye geçecez."

Üçü'de bana tatlı tatlı bakınca dayanamadım.

-"Tamam ama size seslendiğimde hemen gelin"

-"Oleeey tamam anne"

İkizler koşarak bahçeye çıkarken erkeklerde peşlerinden çıktılar. Bizde sofyarı kurmuştuk.

-"Esma abla menemeni getirirmisin"

Eda mutfağa doğru seslenirken bende dışarıya çıktım. Çitlerin oraya doğru ilerlerken Miranın atı Kara ile Araf geziyordu.

-"Miran hadi gelin"

Miran karanın yularını tutarken bana baktı.

-"Tamam"

Karayı buraya doğru getirirken bir anda 2 ayağının üzerinde yükseldi ve araf sıkı tutunamadığı için yere düştü. Yüreğım ağzıma gelmişti resmen koşarak Arafın yanına gittim. Gözlerim dolu dolu bakıyordum.

-"Annecim bi yerin ağrıyormu?"

Araf ağlamaya başladı o ağlayınca bende ağlamaya başladım.

-"An-Anne bacağım acıyo"

Hıçkırarak ağlıyordu anlını öpüp elimle sağ bileğini yokladım. Bileğindeki kemiği elleyince bağırdı.

DOKTOR HANIM (TÖRE) "Tamamlandı"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin