Medyada Ahsen var.
Keyifli okumalar 😊
..............-"kazandık işte Ahsen sonunda ya"
Kazanmıştık evet sonunda, hayalimiz olan mardindeki hastahanede doktor olucaktık. Kuzenim yağmur ile birbirimize sıkıca sarıldık. Gidecektik sonunda buradan.
-"Başardık Yağmur sonunda başardık"
Gülümseyerek çıktık internet kafeden. Ben Ahsen DOĞAN 25 yaşında üniversiteyi bitirmiş, ve sonunda hayalim olan dotorluğa kavuşmuştum. İyi bir aileye sahip değilim maalesef, okuldan gelince hemen işe giderdim. Vize haftaları hem işte çalışır hemde notları ezberlerdim. Kaç defa sabahlara kadar ders çalıştım uykusuz uykusuz sınavlara girdim hatırlamıyorum bile. Sesizce yolda yürümeye başladık eve gitmemiz gerekiyordu halam yağmuru bekliyordu. Hiç istemesemde benide babam. Telefon çalınca arayana baktım en yakın arkadaşımız Eda arıyordu sadece bizim hayalimiz deyildi mardine gitmek edanında hayaliydi. Gülümseyerek açtım telefonu.
-"Ahseeeen sonunda Mardinde öğretmen olucam"
-"Ciddenmi Edaa bizde başardık Mardine gidecez görev için"
-"Ne zaman gideceksiniz?"
-"Orası belli değil babama bahsetmedim daha ama 1 ay içinde orada olmamız lazım"
-"Anladım kuzum tamam haberleşiriz"
-"Tamam"
Sesizce telefonu kapatıp düşündüm babam izin verecekmiydi? İşte orası ayrı bir dert. Bir baba kızının okumasını istemezmi istemiyor işte Eskiden babam bu kızdan adam olmaz derdi. Babam adam olmuş ben olmayım diye susardım. Sürekli para getirmem için üzerimde hep baskı olurdu. Mecburen bende çalışmak zorunda kalırdım. Teyzemgile yaklaşınca yağmur ile sarıldık.
-"Babanla konuş bana haber ver olurmu"
-"Tamam canım"
El sallayıp eve doğru ilerledim. Kapıyı açıp içeri girdim hemen odama gidip üzerimi değiştirdim ve akşam için şehriyeli pirinç pilavı kuru fasülye ve tarhana çorbası yapmaya başladım. Kapı çalınca elimi havluya kuruladım ve kapıyı açtım babam gelmişti ayakkabılarını kenara çıkardı terliklerini giyip içeri geçti.
-"Hoşgeldin"
-"Açım aç sofrayı kur"
Mutfağa gidip masaya tabakları koydum. Babamda elini yıkayıp yanıma geldi. Sesizce yemeği yerken derin bir nefes aldım.
-"Baba ben Mardinde doktorluğu kazandım işimi yapıcam sende iz-"
-"Ne doktorluğu lan ha ne doktorluğu evlenecen hazırlan 1 haftaya düğünün olucak yarın gelicekler seni istemeye"
-"Ne-ne düğünü baba ben doktor olucam mardine gidip. Evlenmem anladınmı"
-"Sen bana bağırıyonmu lan"
Hızla ayağa kalkıp saçıma yapıştı ve kafamı duvara vurdu.
-"Bana bak eğer o adamla evlenmezsen öldürürüm seni borcum var lan benim o adama senin ile evlenmezse ne olur biliyormusun öldürürler lan beni senide yaşatmazlar o kulaklarını aç ve beni iyi dinle Ahsen o adamla evleniceksin karısı olucaksın hele bi kaç seni yaşatmam. Evlenene kadar evden dışarı çıkmak yok"
Saçlarımı bırakınca ağlayarak mutfaktan çıkan adama baktım o benim babam filan olamazdı asla. Annem bana hamileyken riskli bir hamilelik dönemi geçirmiş doğum esnasında doktorlar sen mi bebeğinmi deyince annem beni seçmiş ve kendisi ölmüş. Keşke beni seçmeseydi keşke. Ağlayarak odama gittim ve yatağıma yattım.
.......
Bir insan hayallerinden kaç günde vaz geçer? Ben vazgeçtim hemde sadece 1 gün içinde. Hayallerimi yok ettim umutlarımı tükettim herşeyimi bir çırpıda sildim.Elimde cezve kahve yapıyordum istemeyerek. Tanımadığım bir adam ile evlenicektim. Adam 35 40 yaşlarındaydi babam göz göre göre ateşe atmıştı beni. Gözümden akan yaşları silip tepsiye koyduğum fincanlara kahveleri döktüm. Sakin olmaya çalışarak salona geçtim ve kahveleri dağıttım.
-"Kızımızda pek güzelmiş"
60, 65 yaşlarındaki kadına göz devirmek ile yetindim. Kahveleri içmişlerdi 70 yaşlarındaki adam boğazını temizledi.
-"Sebebi ziyaretimiz belli fikri bey Allahın emri Peygamberin kavli ile kızınız Ahseni oğlumuz Efeye istiyoruz"
-"Verdim gitti"
Düşünmemişti bile ölüm fermanımı imzalarken. Gözlerime bile bakmadı benden izin bile istemedi uçuruma iterken. Nasıl bir babaydı bu nasıl kıyardı karısının emanetine. Ben suçlu deyildim ki annemin ölmesinde. Ayağa kalmış parmağıma geçirilen yüzzüğe baktım. Şu an sevdiğim adam ile böyle mutlu olmak istemezmiydim hiç. Kurdele kesilmiş ve zorla öpmüştüm kadının ve adamın elini. Tatlılarda yenince ayaklandılar ve gittiler. Odama gidip ağlayarak çıkardım yüzüğü ve komidinin üzerine koydum. Üzerimi değiştirip hiç uyanmamak üzere uyudum.
..................Selam çok heycanlıyım bu kitap için. Umarım severek okursunuz. Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin açık sözlü olmanızı istiyorum eksik varsa hemen söyleyin düzelteyim. Seviyorum sizi canlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR HANIM (TÖRE) "Tamamlandı"
Teen FictionKurtulmuştu işte Ahsen sonunda doktor olmuştu. Ama atladığı bir şey vardı onun hikayesi yağmurdan kurtulup doluya tutunmak gibiydi. Babasından kurtulmuş ve asla kimsenin cesaret edip yanına yaklaşmadığı Miran ağaya tutulmuştu. Ne olucaktı sevebilece...