31. Bölüm

22.5K 848 70
                                    

-"Ne kadar mutluysan o kadar ERKEN UYURSUN, biz hiç uyuyamayanlardanız. BOŞVER! Mutsuz olup uyuyamamak kalpsiz olup uyumaktan iyidir."
.................

2 gün hastahanede kaldıktan sonra sonunda bu gün evimize gidecektik. Doğum yaptığımı duyup hemen gelen Esma abla bana çok yardım etmişti. Şu anda eşyalarımı topluyordu bende çocukları emziriyordum.

-"Maşallah çok tatlılar"

-"Küçük ikiside abla korkuyorum ya tutarken"

-"Alışırsın kuzum Hirada bende öyleydim"

Çocuklar doyunca üzerimi düzelttim, kapı çalınıp açılınca içeriye Miran ve Demir abi girdi.

-"Aslanlarım hazırsa çıkalım Ahsen"

Demir abinin sözleriyle Esma abla gülümsedi.

-"Hazırlar amcası siz çantaları alın pusetleri verin biz koyalım"

Miran evden pusetleri getirmişti Azat ve Arafı kundaklarına sarıp pusetlerine koydum. Arafı ben Azatı Esma abla aldı odadan çıkıp arabaya doğru ilerledik. Evin önüne geldiğimizde avlu kalabalıktı. Kazanlarla yemekler yapılıyordu Miranın açtığı kapıdan inip puseti elime aldım daha adımımı atmadan önümüze 2 tane koç yatırılıp kesildi. Şok olmuştum açıkçası kanını oğullarımın anlına sürüp hemen kaldırdılar. Avluya girince büyük bir kalabalık etrafımızı sarmıştı hepsine teşekkür edip odama kendimi zor atmıştım resmen. Yağmur, Eda, Rojin, Avşin, Zeynep, Hira ve Esma abla ile oturuyorduk odada. Hira ve Zeynep Azat ve Arafın başındaydılar.

-"Ahsencim bunlar karnından nasıl geldiler"

Zeynebin sorusuyla kahkaha atmıştık.

-"Sende bebekken onlar gibiydin Zeynepcim"

-"Anne ne zaman oynuycaz onlarla hep uyuyorlar"

Hiranın tatlı isyanına tebessüm etmiştim.

-"Zamanla büyücekler kızım"

Zeynep ve Hiranın sorularıyla geçen 2 saatin sonunda Annanem ve Zehra anne geldiler.

-"Esma kızlarla Ahsen ve torunlarımı yıkayın"

Esma abla Zehra annenin konuşmasıyla ayaklandı.

-"Tamam ana siz misafirler ile ilgilenin Rojin ve Avşin sizde Zeynep ve Hiraya bakın"

Annanem ve Zehra anne odadan çıkınca Rojin ve Avşinde çocukları alıp gittiler.

-"Ben banyoyu hazırlayım kızlar sizde çocukların kıyafetlerini çıkartın gel Ahsen sende"

Kendi odamıza geldiğimiz için odadaki banyoya girdim. Esma abla suyu hazırlarken bende üzerimdekileri çıkarttım. Kızlar içeriye oğullarım ile girince hemen kabinin içerisine girdim ılık suyla mayışırken Esma abla Edanın elindeki Arafı aldı. Artık ayırt ediyordum yüzlerini ezberlemiştim.

-"Eda kuzum sen bebeklerin kıyafetlerini hazırlada üşümesinler hemen giydiririz"

Yağmur ve Esma abla oğullarımı kucağıma verdiler onlarında yardımıyla ikisinide yıkadık. Arkadaşının bebek doktoru olması güzel bir şanstı. Onlar oğullarımı havluya sarıp hemen odaya gittiler bende biraz suyun tadını çıkarttım. Kabinden çıkıp bornozu hemen üzerime giyindim. Odaya geçtiğimde kızlar gitmişlerdi. Miran beşiklerin başında oğullarımızı izliyordu. Giyinme odasına gidip geceliklerimi giydim. Odaya geri döndüğümde Miran yatağı açmıstı.

-"Gel güzelim çocuklar uyudu sende biraz dinlen"

Kısık sesle yanıma gelip elimden tuttu.

-"Miran sende yorgunsun sende dinlen"

DOKTOR HANIM (TÖRE) "Tamamlandı"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin