39. Bölüm

15.1K 658 30
                                    

-"Corona bile geldi sen hala gelmedin be"

Evinde kal Türkiye

Keyifli okumalar 😊
..................

Düğün günü gelmişti sonunda 2 gün içerisinde isteme ve kına olmuştu. Ozanın bir oğlu vardı Bedirhan 3.5 yaşındaydı. Pek konuşamasada ikizler ile anlaşmıştı. Giyindiğim uzun zümrüt yeşili dantel kol elbisem ile saçlarımı sıkı bir at kuyruğu yapmıştım. Gözlerimi ortaya çıkartacak bir makyaj ile güzel olmuştum. Miranın hediyesi olan kolyem ve yüzüğü takıp gri küçük çantama telefon ve gerekli eşyalarımı koydum. Hazır olduğumda dışarı çıktım annem etrafta heycan ile emirler yağdırıyor Miran, Demir abi ve Berzan dayım da köşede keyif ile kahvelerini yudumluyordu. Mert ve Yektayı sadıç olarak Boran ile göndermiş ve Boranıda tembihlemişlerdi, tüm parayı ikisi ödeyeceklerdi.

Merdivenlerden yavaşça aşağı indim, Esma ablanın yanına gittim.

-"Ay Boranda evlenirse artık düğün telaşından kurtuluruz"

Esma ablanın konuşmasına hak verdim.

-"Evet abla onuda atlattıkmı kurtuluruz artık."

Belini tutarak bize doğru gelen Yağmur ile dikkatimi ona verdim.

-"Ay belim çok ağrıyor bu gün doğurmam umarım"

-"Sakın Yağmur tut içinde"

Benim kızmam ile yavaşça oturup bana baktı.

-"Evet tutarım içinde iyimisin kuzum ya gelen bebeğe gelmemi deyim"

Onun haklı olduğunu bildiğim için güldüm. Sonunda zaman gelmişti herkes arabalarına binip Bozkurt konağı'na doğru ilerledik. Davul zurna ile avluda beklerken merdivenlerden Ozan ve kolundaki Merve inmeye başladı. Boran heycandan terleyen elini sürekli pantalonuna siliyordu. Dualar eşliğinde gelin arabasına binip düğün salonuna gitmişlerdi. Bizde arkalarından ilerliyorduk. Havin sesizliği bozup konuşunca arkaya döndüm.

-"Ay Merve yenge çok güzel bir gelin oldu anne"

-"Evet güzelim çok güzel bir gelin"

-"Bende evlendiğimde onun kadar güzel olucam"

-"Tabikide sende çok güzel bir gelin olucaksın"

Miran kısa bir süre bize bakıp güldü ve önüne döndü.

-"Kim demiş seni evlendireceğimi benim dizimin dibinde oturacaksın Havin hanım"

Miran'ın kıskançlık damarı yine tutmuştu.

-"O zaman beni niye aldın Miran ağa Havinde birisini sevince evlenecek"

-"O ayrı bu ayrı karıcım ben kızımı veremem"

Ben hayret ile Mirana bakarken Havin öne doğru kafasını uzattı.

-"Doktor olduktan sonra evlenirim baba senin istediğin kişi ile test yaparsın eğer gözüne girerse evleniriz"

-"Bak o olur ağzı ile burnunu yer değiştiririm topuklarına sıkarım ondan sonrada evlenirsiniz"

Havin suyunada gitse kararın değişmeyeceğini anlayınca geriye yaslandı. Sonunda araba durunca aşağı indim. Miran Havin ve beni koluna taktı Araf benim elimden Azat'ta ablasının elinden tuttu.

-"Baba biz ablamın hep yanında dururum birisi ona bakarsa döveriz biz sende annemin yanında dur."

Azat'ın yumruğunu sıkarak söylediğine hemen Miran elini yumruk yapıp uzattı ve Azat ile tokuşturdu.

DOKTOR HANIM (TÖRE) "Tamamlandı"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin