32. Bölüm

20.2K 812 43
                                    

-"Küçükken büyüyünce ne olacağımı çok düşünürdüm. Ama ziyan olucağım aklıma hiç gelmemişti..!"

Keyifli okumalar 😊
.................

Hayatımızın en güzel anlarını  yaşıyorduk ama bir anda olanlar olmuştu. Ama yinede kimse bizi asla dağıtamadı. Ne aşkımız eksildi ne de ailemiz dağıldı. Herkes mutlu olmaya başladı, neler olduğunu hemen anlatayım.

Gözlerimi hastahane odasında açmıştım son dakika Miran beni çekince kurşun sıyırmıştı. Kendimi toparlamam 1 hafta sürmüştü benim zorum ile düğün tarihi alınmıştı. Miran yanımdan ayrılmamıştı beni vuran kişi gelin görmeye gelen o kızmış. Cadaloz işte ne olucak. Sonunda ayaklanmıştım çocuklarım ile ilgilenmeye başlamıştım. Eda bana çok yardım etmişti toparlanmamda. Oğullarımı emzirip gazlarını çıkarttım 2 hafta sonra olacak düğün için Zehra anne büyük bir heycan ile hazırlık yapıyordu. Babanne sürekli yanıma gelip bol bol yemek yediriyordu sütüm kesilecek diye korkuyordu. Bu aralar Yağmurda bi sıkıntı vardı ama çözememiştim.

-"Ahsen kızım gel hele bi"

Zehra annenin çağırması ile odadan çıkıp aşağı indim.

-"Efendim anne"

Elinde tuttuğu namazlayı bana doğru tuttu.

-"Seç bakalım kızım hangisi"

-"Sağdaki daha güzel duruyor anne"

Hemen sağ elindeki namazlayı bohçaya koyup üst üste 4 tane bohçayı bana verdi.

-"Al kızım bunlar senin"

-"Yok anne ben napıcam"

-"Bunlar benim anamın ben gelinken verdikleri bohçalar beni yanlış anlama kızım anan duraydı bunların daha güzellerini yapardı benim elimdende bunlar geliyor kızım"

Gözlerim dolmuştu elini öpüp sarıldım.

-"Düşünmen yeter anne"

Avşinde homurdanarak yanımıza geldi.

-"Gelinini buldun beni atıyon ana"

Zehra anne neşeyle gülüp diğer kolunuda avşine açtı.

-"Gel buraya deli kız"

Nerden çıktıklarını bilmediğimiz Boran, Yekta, Miran ve Demir abide bize doğru geldi. Esma ablada bize gelip sarıldı. Erkeklerde yanımıza gelip onlarda bizi sardılar. Biz kahkahalar ile eğlenirken Mitat baba yanımıza gelip öksürdü.

-"Açılın hemen"

Mirangil kıkırdamaya başladılar.

-"Baba belli etme anamı kıskandığını"

-"Kes sesini kerata"

Miran ile odamıza çıkmıştık o üzerini değiştirirken bende çocuklara baktım mışıl mışıl uyuyordu ikiside. Akşam yemeği saati yaklaşınca Miran ile aşağı indik. Herkes sofraya oturmuşken Mert yoktu ortada. Çorbalarımızı içerken konak kapısı açıldı ve içeriye Mert ile Yağmur girdi. Hepimiz ayaklanmış onlara bakarken Mert Mitat babaya bakıyordu.

-"Amca biz evlenecez iznin olursa"

-"Ne dersin sen oğul"

-"Yağmur bundan sonra benim namusumdur amca"

Zehra anne bir anda kalbini tutup oturunca şok olmuştum. Buralarda böyle laflar başka türlü açıklanırdı.

-"Yoksa sen"

DOKTOR HANIM (TÖRE) "Tamamlandı"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin