21.Bölüm

28.4K 1K 65
                                    

"Ben öldükten sonra mezarıma çiçek bırakan ile ilgilenmiyorum, ben yaşarken bahçelerimi yaktın...!"

Keyifli okumalar 😊

..............

5 ay sonra

Sonunda Miran herkes ile konuşmuş ve çalışmam için izin almıştı. Tabi bazı kişiler hariç. Dedem ve Mitat babanın sayesinde işime dönmüştüm. 5 ay önce evimize davetsiz gelen kişi havalimanında karşılaştığımız Sena cadısıydı. İyi bir mimar olduğu için gelip bir de Mirangilin şirketinde çalışmaya başlamıştı. Zaten ben bunu duyunca 3 ay direttim ve Mirana sonunda çalışıcağımı kabul ettirdim.

Şu an önlüğümü giyinip acil servise indim hemen. Dosyama baktığımda boğaz ağrısı ve yüksek ateş ile gelen bir çocuk vardı. Onun olduğu sedyeye gittim.

-"Merhaba ismin ney bakalım senin"

-"Samet"

Kısık ses ile konuşuyordu.

-"Samet demek şimdik ağzını kocam açıp boğazlarına bakmama izin verirmisin"

Başını olumlu anlamda sallayınca boğazlarını kontrol ettim. Yanımda duran yeni atanan stajer doktor melikeye döndüm.

-"Boğaz enfeksiyonu var burun akıntısı ondan kaynaklanıyor. Düşük dozda antibiyotik ver ateşi içinde bir ateş düşürücü ver bakalım düşmezse serum tak"

-"Tamam hocam"

Melike samet ile ilgilenince bende yeni gelen sultan teyzenin yanına gittim. Bastonuyla oturmuş beni bekliyordu.

-"Merhaba ne şikayetiniz vardı teyzecim?"

-"Anlatsam şikayetlerimi kıtap olur gızım. Hele sen benim belime bak bi belim ağrıyor kaç göndür"

-"Tamam sen dön bi sırtını bana bakalım"

Sultan teyzeye yardım edip sırtını kontrol ettim.

-"Bacağına vuruyormu ağrısı"

-"He vuruyo aha şu sol bacaktaki tek bir damar nefesimi kesiyo"

-"Senden emar istiyecem bi bakalım ondan sonrada ilaç ile tedavilik bir şey ise ilaç yazarım"

-"He tamam gızım ne zaman o zımbırtıya girecem?"

-"Sen burada bekle ben randevu alayım"

-"Tamam"

Sekretere gidip randevu istediğimi söyledim. İşlerimi sonunda halledip kahve molasına çıktım. Şaşırtıcı olarak yağmur ortada görünmüyordu. Keyifle kahvemi içip acile girdim. Koşarak gelen hemşireye baktım.

-"Hocam trafik kazası var tansiyon 12/5 gelirken kalbi durmuş kolu kırık. Kan gurubu AB Rh (+) iç kanaması var akciğer yırtılmış"

-"Tamam hemen amaliyathaneyi hazırlayın"

Hemen başhekimin yanına çıktım. Kapısını çalıp içeriye girdim.

-"Meraba hocam"

-"Gel Ahsen otur"

Sami hocaya gülümsedim.

-"Hocam acil bir durum hiç oturmayım. Trafik kazası akciğerde yırtılma var"

-"Tamam gidelim"

Odadan çıkıp hemen amaliyathaneye gittik. Üzerimi değiştirip maskemi ve boneyi taktım ellerimi yıkayıp hemen içiriye girdim. Önlüğü giydirmesi için hemşireye yardım ettim. Eldivenlerimide giyinince hazır bir şekilde sami hocanın yanına gittim.

DOKTOR HANIM (TÖRE) "Tamamlandı"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin