25. Bölüm

26.3K 954 34
                                    

'Insan çok sevmekten, kıyamamaktan, kızamamaktan, üzememekten ve hep alttan almaktan kaybeder. Hayat ilk önce kendini yok sayanları harcar..!"

Keyifli okumalar 😊
..................

Gözlerimi yatağımda açmıştım Miran uyanmış beni izliyordu. Gülümseyip doğruldum yataktan.

-"Günaydın"

Deyip kalktım hemen.

-"Günaydın hazırlanda kahvaltıya inelim"

Kafamı sallayıp kalktım yataktan hemen. Daha 5 haftalık hamileydim 7 aylıkken izin alıcaktım. Banyoya gidip işlerimi hallettim hemen. Siyah pantolon ve bir kazak giyinip saçlarımı bağladım. Rimel ve hafif bir ruj sürüp çantam ile paltomu aldım. Miranda takım elbisesini giyinip montunu aldı beraber aşağı indiğimizde Miranın telefonu çalmıştı hemen cevaplayıp karşı taraftakini dinledi.

-"Tamam geliyorum"

Gideceğini anlamıştım.

-"Güzelim sen kahvaltını yap korumalara söyleyecem seni onlar bıraksın hastahaneye benim işim çıktı."

-"Tamam görüşürüz"

Miran gidince bende salona geçtim Senada oturmuş kahvaltısını yapıyordu. Ona bakmadan gidip oturdum bende.

-"Günaydın"

Herkese bakarak söylemiştim Sena hariç. Tabağımı doldurup hemen yemeye başladım. karnımı doyurunca ayaklandım. Mert ve Boranda ayaklanmıştı.

-"Leydim bu köleye izin verin sizi hastahaneye bıraksın"

-"Tabikide"

Paltomu giyinip uzattığı koluna girip çantamı elime aldım ve salondan çıkıp dışarıya çıktık. Korumalar arabaları getirmeye gitmişti. Tanıdık zil sesi ile telefonumu elime aldım. Miran arıyordu gülümseyip açtım telefonu.

-"Efendim"

-"Çek kolunu o hıyarın kolundan hemen Ahsen"

Göz devirip Boranın kolundan çıktım hemen.

-"Çıktım kolundan"

-"Afferim benim hatunuma 3 gibi seni almaya gelirim ben"

-"Tamam görüşürüz"

Telefonu kapayıp gelen arabaya bindim. Boranda binince hastahaneye doğru ilerledi.  Telefonumu çıkartıp Avşine mesaj attım hemen.

GÖRÜMCE;
"12'de öğle yemeğine çıkıyorum müsaitsen bu gün bi gel seninle birşey konuşucam"

Telefonu kapatıp Borana baktım, yakışıklıydı.

-"Abim gibi öküzü bırakıp  benim gibi yakışıklı karizmatik birisinimi istiyorsun yenge"

Söylediğine kahkaha attım.

-"Hayır ben memnunumda yokmu hayatında birisi?"

-"Yok yenge ya"

-"Eda sence nasıl biri?"

Biraz düşündü sonrada kısa süre bana bakıp cevapladı.

-"Bilmem ki cadı bence aslında güzel kız ama neyse benim kriterlerime uymuyor."

Tamamdır Boran bey elime düştünüz artık. Sırıtıp önüme döndüm kankalığın 18. Maddesi birisi sevgili yaparsa diğerlerinede ayarlamalı. Hastahaneye gelince çantamı alıp indim. Borana el sallayıp içeriye girdim. Odama çıkıp önlüğümü giyindim. Sanırım bu gün randevulu hastalara bakacaktım. Masama oturup bilgisayarımdan randevu saatlerine baktım. 10 dakika sonra ilm hastayı alıcaktım. Biraz oyalandıktan sonra kapık tıklandı. İçeriye 10 11 yaşlarında küçük bir kız ve yanında babası diye tahmin ettiğim bir adam girdi.

DOKTOR HANIM (TÖRE) "Tamamlandı"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin