"Unutma sana duvar ördüysem, tuğlasını sen verdin..."
Keyifli okumalar 😊
............Doktorun gelmesi sonunda ayağım alçıya alınmıştı maalesef. Hastahaneden çıkıp eve geldik, eşyalarımızı toparlayıp ilk uçak ile dönücektik. Bu ayak ile tatile devam edemezdik.
-"Miran herşeyi koydun demi?"
-"10 defa sordun Ahsen koydum herşeyi merak etme"
-"Tamam ya"
Eşyaları adamlara verip beni kucağına aldı. Arabaya bindirip yanıma oturdu, havalimanına doğru yola koyulduk. Sonunda havalimanına gelip tüm işlemleri yapmıştık. Şu anda son kontrollerden geçip uçağa gidecektik. Cam kenarına oturup gözlerimi kapadım. Miranın bana hastahanede söylediklerini düşündüm. Acaba ben onu seviyormuydum. Onun yanında kalbim hızlı atmaya başlıyordu, çocuklaşmak istiyordum yanında. Sürekli beraber olmak istiyordum mesela. Bunları düşünmeyip kemerimi taktım ve havalanan uçak ile gözlerimi kapatıp kendimi uykuya verdim.
Gelen sesler ile uyandım, zaten gece 1 de binmiştik uçağa sanırım 7 8 saate inecektik. Gözlerimi açtığımda karşımda gömleğinin düğmesi yarısı açık bir karış etekli bir hostes gördüm. Ve Miranla konuşuyordu, benim olan ile bir dişi asla konuşamaz. Abarttım sanırım ama o benim kocam be sonuçta.
-"Buyrun ben yardımcı olayım size"
-"Pardon hanfendi ben beyfendi ile konuşuyordum"
-"Bende karısıyım canım anlarsın ya canına susamadıysan bir an önce kaybol"
Kıza sinirle bakıyordum yavaşça arkasını dönüp ilerledi.
-"Sen benimi kıskandın banamı öyle geldi"
Miranın sorusuna göz devirip umursamıyormuş gibi yaptım.
-"Sonuçta evliyiz birbirimize bir şey hissetmesekte"
-"Doğru evliyiz ama bu his güzelmiş"
-"Ne hissi?"
-"Kıskanman"
Yanaklarımın yandığını hissettim. Gelen anons ile kemerimi takıp uçağın inmesini bekledim. Sonunda 2 günde olsa tatilimizi yapmıştık. Geleceğimizi haber verdiğimiz için 2 tane adam gelmişti, Miran beni arabaya bindirip bavulları almaya döndü. Bu kucakta taşınmak güzel bir şeymiş ya. Miranda gelince adamlar hemen arabayı çalıştırdılar.
-"Geçmiş olsun ağam acil bir durum yoktur inşallah"
-"Yok seyfi gelinağanız biraz sakar sadece"
Miranda dahil gülmüşlerdi.
-"Saol seyfi ağanız öküz biraz"
Miranın gülmesi yarıda kesilirken Seyfi kahkaha attı yanlışlıkla.
-"Seyfi!"
-"Tamam ağam"
Seyfi kendine çeki düzen vermişti hemen. Sonunda araba durmuştu admlar bavulları almışlardı Miranda beni kucaklamıştı. Konaktan içeri girince zehra anne koşarak yanımıza geldi.
-"Oğul noldu kızıma bir şey yoktur inşallah"
-"Yok bir şeyim anne bu oğlun birazcık öküzlük yaptı"
Zehra anne gözleri dolu dolu bana baktı anne demiştim ona ilk defa sanırım şaşırdı.
-"Kurban olurum sana kuzum ana dedin ya bana ölsem gam yemem gayri hadi oğul çıkar yukarıda dinlensin ben kahvaltısını getiririm"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR HANIM (TÖRE) "Tamamlandı"
Teen FictionKurtulmuştu işte Ahsen sonunda doktor olmuştu. Ama atladığı bir şey vardı onun hikayesi yağmurdan kurtulup doluya tutunmak gibiydi. Babasından kurtulmuş ve asla kimsenin cesaret edip yanına yaklaşmadığı Miran ağaya tutulmuştu. Ne olucaktı sevebilece...