Obudziłam się przed 6 nie mogąc już dalej spać. Zaczęłam się teraz stresować jak nigdy dotąd. Stwierdziłam, że i tak już nie zasnę więc przebiorę się i pójdę zjeść jakieś śniadanie. Mam jeszcze dużo czasu gdyż z chłopakami umówiłam się dopiero o 13 w wytwórni. Ubrałam się na sportowo i poszłam do kuchni. Zjadłam jedną małą kanapkę, która i tak ledwo co mi przeszła przez gardło z tego całego stresu. Sprzątnęłam po sobie talerz i wszystko co powyciągałam i poszłam do holu aby się ubrać. Wcześniej wróciłam do pokoju wziąć telefon i przy okazji napisałam liścik do bts.
Nie martwcie się o mnie jestem w wytwórni . Spotkamy się na koncercie.
Do zobaczenia na miejscu
Ola❤️
Położyłam karteczkę na stole w salonie i wyszłam uprzednio zamykając drzwi. Udałam się w kierunku Big Hitu. Kiedy byłam na miejscu weszłam do środka, przywitałam się z recepcjonistką i poszłam do sali gdzie ćwiczyliśmy do naszego debiutu. Weszłam do środka i zaczęłam rozgrzewać głos. Po około godzinie zaczęłam śpiewać swoją piosenkę i tańczyć układ do niej. Kiedy skończyłam stwierdziłam, że poćwiczę do reszty piosenek. Po około dwóch godzinach tańcu i śpiewu postanowiłam zrobić sobie przerwę. Usiadłam przy ścianie i wzięłam telefon i zobaczyłam, że mam wiadomość od Somina i od Daiki'ego. Od So brzmiała tak:
Od: Somin🦄🦄
Przypominam o naszym spotkaniu w wytwórni. Dobrze by było jakbyś dała radę przyjść do wytwórni o 12.
Do: Somin🦄🦄
Pamiętam. W wytwórni jestem już od trzech godzin.
Wysłałam wiadomość i spojrzałam na zegarek. Za kilka minut była 11. Wyświetliłam wiadomość od Daiki'ego, która wyglądała tak:
Od: Daiki😇😇
Za ile będziesz w wytwórni?
Do: Daiki😇😇
Już jestem.
Odłożyłam telefon i zaczęłam się trochę rozciągać. W pewnym momencie ktoś wszedł do sali. W odbiciu lustra zobaczyłam Japończyka.
- Hejka. Co tam? - zapytałam z uśmiechem.
- Hej. Też nie mogłaś dzisiaj spać? - zapytał, siadając pod ścianą.
- Tak, dlatego jestem tu - odpowiedziałam, zajmując miejsce po jego lewej.
- To od której tu siedzisz? - zapytał zdziwiony.
- Mniej więcej od siódmej.
- To co robiłaś przez ten cały czas?
- Tańczyłam i śpiewałam.
- A mogłabyś ze mną jeszcze parę razy zatańczyć nasze układy? Czy nie chce ci się?
- Chętnie z tobą poćwiczę.
Ustawiliśmy się do pierwszego układu i kiedy muzyka zaczęła grać my zaczęliśmy tańczyć. Skończyliśmy taniec i zaczęła lecieć kolejna piosenka. Przetańczyliśmy wszystkie nasze utwory. Po skończeniu usiedliśmy pod ścianą.
CZYTASZ
Idolka (ZAKOŃCZONE)
FanfictionZwykła polska uczennica liceum wyjeżdża do Korei Południowej. Co się tam wydarzy? Czy pozna miłość swojego życia? Okładka zrobiona przez @Maruvina Książka jest w trakcie poprawy 11.04.20 - #49 idol 13.04.20 - #43 idol 18.04.20 - #1 idolka 23.04.20...